UFC 239: Jones vs. Santos (6.7.2019 Las Vegas)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä on haastajan tehtävä ottaa se titteli mestarilta. Jos Santo vaan pakittelee ja odottaa Jonesin virhettä, on turha syyllistää Jonesia asiasta. Kyllä Jones kuitenkin jatkuvasti oli vaarallinen, vaikka ymmärrettävästi varoi antautumasta Santosin moukareiden ulottuville. Hyvä matsi silti.

Askren sai ansaitun opetuksen, sen verran huolettomasti lähti heti jalkoihin.

Jones sanoi ennen matsia, että haluaa otella seuraavan kerran joulukuussa ja 3 matsia 2020 vuodelle. Kyllä siellä haastajat saa mahdollisuutensa. Jonesia voi epäillä monilla tavoilla, mutta aktiivisuus ei ole yksi niistä. Santos tuskin on ihan heti palaamassa edes ottelemaan, kun näytti siltä että polven takia on leikkaus ja kuntoutusurakka edessä. Muutenkin samointein uusinnat pitäisi olla ennemminkin poikkeus kuin sääntö.

Naisten matsien vihaajat jää monesta hyvästä asiasta paitsi. Mutta eihän se multa ole pois. Tuskin moni noista vihaajista edes ostaa ppv kortteja niin tuskin se on pois ufc:ltakaan. Nunes on tuottanut silkkaa kultaa viime aikoina(rousey, cyborg, holm ja sit ne tekniikkaneppailut nykyisen 125lbs kuningattaren kanssa).

Askrenin tappio harmitti. Toisaalta se miten palaa tappiosta on määritellyt monen suuren ottelijan perintöä. Toivottavasti askren ei eläköidy. Jos olisin dana niin yrittäisin järjestää chiesa vs. askren matsin. Chiesa saisi mahdollisuutensa nimimiehen kanssa ja nähtäisiin mihin askrenin paini riittää, kun vastassa on toinen spesialisti ja isokokoinen&taitava sellainen.

Jones sanoi ennen matsia, että haluaa otella seuraavan kerran joulukuussa ja 3 matsia 2020 vuodelle. Kyllä siellä haastajat saa mahdollisuutensa. Jonesia voi epäillä monilla tavoilla, mutta aktiivisuus ei ole yksi niistä.

Jep kyllä saa. Katoin Jonesin haastattelun missä se sanoi samaa että haluaa otella usein ja on parhaimmillaan kun ottelee usein. Sanoi vielä että ei nää ole title defences vaan title offences, hän on haastajien perässä. :cool: Jäätävän kova ukko ja vaikkei tykkäis niin otteluhalukkuudesta täydet pisteet, tossa asemassa vois nirsoilla, kiukutella ja mankua lisää rahaa jne. mut ei sitä tee.
Mulla sellanen tunne vaikka Jones ei ole suoraan sitä sanonutkaan, niin varmaan on idolinsa Silvan ennätysten perässä ja haluaa ne rikkoa ASAP.

Jep kyllä saa. Katoin Jonesin haastattelun missä se sanoi samaa että haluaa otella usein ja on parhaimmillaan kun ottelee usein. Sanoi vielä että ei nää ole title defences vaan title offences, hän on haastajien perässä. :cool: Jäätävän kova ukko ja vaikkei tykkäis niin otteluhalukkuudesta täydet pisteet, tossa asemassa vois nirsoilla, kiukutella ja mankua lisää rahaa jne. mut ei sitä tee.
Mulla sellanen tunne vaikka Jones ei ole suoraan sitä sanonutkaan, niin varmaan on idolinsa Silvan ennätysten perässä ja haluaa ne rikkoa ASAP.

Voihan se olla, et Jonesilla on rahalle tarvetta ja siksi yrittää nyt tehdä tiliä kun on mahdollisuus. Sit jos taas käryää, niin tilipäivät loppuu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yllätyin miten huonolta Rockhold näytti. Alusta alkaen liike oli kankeeta ja ihan kuin ois kondis loppunut siihen ekaan alasvientiin. Sen jälkeen näytti että on vain ajan kysymys että Jan osuu ja niinhän siinä kävi.

Olen vieläkin suht sanaton ton Masvidalin esityksen jälkeen, pitää ottaa nyt kalja pari että tästä toipuu.

Masvidal toi mukavasti vetomassit kotiin. Paljon ei tuosta voitto hienommaksi muutu etenkin kun vastustaja oli ehkä pahin päänaukoja lajin parissa.

Jonesin ja Santosin matsi oli kyllä aika karseaa katsottavaa. Toinen on puolet matsista käytännössä rampa ja Jones splittiä parempaan ei pysty? Voittohan se on toki tuokin mutta ei näitä Jonesin matseja enää millään kauhealla innolla odota.

Edit. Ja laittakaa nyt herranjestas ihmiset tuo Jontte piiloon älkääkä tarttuko tuohon kaverin trollaamiseen. Siitähän se vaan kicksinsä vetää kun saa huomiota noilla aivovammaisilla ennusteillaan sun muilla.

Jones sanoi ennen matsia, että haluaa otella seuraavan kerran joulukuussa ja 3 matsia 2020 vuodelle. Kyllä siellä haastajat saa mahdollisuutensa. Jonesia voi epäillä monilla tavoilla, mutta aktiivisuus ei ole yksi niistä. Santos tuskin on ihan heti palaamassa edes ottelemaan, kun näytti siltä että polven takia on leikkaus ja kuntoutusurakka edessä. Muutenkin samointein uusinnat pitäisi olla ennemminkin poikkeus kuin sääntö.

Naisten matsien vihaajat jää monesta hyvästä asiasta paitsi. Mutta eihän se multa ole pois. Tuskin moni noista vihaajista edes ostaa ppv kortteja niin tuskin se on pois ufc:ltakaan. Nunes on tuottanut silkkaa kultaa viime aikoina(rousey, cyborg, holm ja sit ne tekniikkaneppailut nykyisen 125lbs kuningattaren kanssa).

Eli jos ei kiinnosta naisten matsit niin on vihaaja?
Mistä sä tiedät mitä kukakin ostaa?
Mulla itsellä viaplay ni maksan kyl matseista.

Minä en ainakaan vihaa naisten matseja, katson tittelimatsit sekä muutamat mielenkiintoiset. Jätän kuitenkin suurimman osan katsomatta ihan vaan siitä samasta syystä kuin seuraan lätkässä Liigaa miesten puolella mutten naisten.

Eli jos ei kiinnosta naisten matsit niin on vihaaja?
Mistä sä tiedät mitä kukakin ostaa?
Mulla itsellä viaplay ni maksan kyl matseista.

Toisia kiinnostaa hyvien ottelijoiden matsit ja toiset kategorisoi sukupuolen, painoluokkien tai jopa kansalaisuuksien mukaan kiinnostuksen kohteita. Tälle palstalle mahtuu aika monenlaista säätäjää.

Toisia kiinnostaa hyvien ottelijoiden matsit ja toiset kategorisoi sukupuolen, painoluokkien tai jopa kansalaisuuksien mukaan kiinnostuksen kohteita. Tälle palstalle mahtuu aika monenlaista säätäjää.
Tämän takia en oo asiasta kertonut niinku tuola aiemmin sanoin, joku pahoittaa heti mielensä.

Asia on sama varmaan sit muussakin urheilissa.
Autourheilu, futis, jääkiekko jne. Katsot ne kaikki eiks niin.
Enemmänkin taitaa olla se että kun pride viikkokin oli niin paheksut jos tiettyjä asioita sanotaan ääneen.
Monenlaista säätäjää mahtuu täällä juu.

Asia on sama varmaan sit muussakin urheilissa.
Autourheilu, futis, jääkiekko jne. Katsot ne kaikki eiks niin.
Enemmänkin taitaa olla se että kun pride viikkokin oli niin paheksut jos tiettyjä asioita sanotaan ääneen.
Monenlaista säätäjää mahtuu täällä juu.

Olen pahoillani, jos osuin sellaiseen kipupisteeseen mikä pilasi sun sunnuntain. Ei ollut tarkoitus sua loukata henkilökohtaisesti tai yrittää pakottaa mun maailmankuvaa sun todellisuuteen, Ehkä näitä mielipiteitä mahtuu maailmaan enemmän kuin yksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom