Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivon Jorgesta mestaria mutta Usman on kyllä sellainen jyrä että saa nähdä miten käy.Jorge oli kova, ehkä nyt Askren on hetken hiljaa.
Walker voi ollakkin mutta hänen kannattaa ottaa vielä muutama matsi ennen mestaruusmatsia.Mun mielestä ihan selkeesti jones voitti vaikka olin santosin puolella.
Samaa mieltä siitä että polvi kunnossa ois voinu olla tiukempi matsi.
Uusinta ihan turha, siellä on muitakin odottamassa vuoroa.
Oma veikkaus ollut että walker on se joka voittaa jonesin.
Cormier ei taida enää otella lhw:ssä?
Hienoa että masvidal tyrmäs painijan, on se kova. Aika erikoinen ratkaisu askrenilta juosta suoraan jalkoihin.
Taidan olla ainoa ketä naisten matsit ei kiinnosta, ihan sama kumpi voitti.
Taidan olla ainoa ketä naisten matsit ei kiinnosta, ihan sama kumpi voitti.
Minua kiinnostaa ainoastaan hyvin hyvin vähän ja vain ihan nuo mestaruusmatsit. Ei minua kyllä kiinnosta mikään naisten urheilu yleisesti koska ne on miltei poikkeuksetta paskatasoisia miehiin nähden.Et ole. En vaan hirveesti huutele siitä ettei leimata samantien naisvihaajaksi niinku nykypäivän trendiin kuuluis
-Holly Holm tulee viemään kovan taistelun
-Luke Rockhold vie melko helposti
-Diego Sanchez vie todennäköisesti kovan sodan
-Gilbert Melendez vie melko helposti
-Nohelin Hernandez vie helposti
-Alejandro Perez vie melko helposti
Aika helpot vetomassit tästä kortista tulossa.
Off topic jutuiksi menee, mutta itse en ymmärrä miksi jättää kategorisesti yksi ryhmä katsomatta. Itse alkanut seuraamaan avarakatseisesti vapaaottelua monella tasolla Amatööreistä UFC:n, kaikkia painoluokkia ja molempia sukupuolia.Et ole. En vaan hirveesti huutele siitä ettei leimata samantien naisvihaajaksi niinku nykypäivän trendiin kuuluis
Tämä on käynyt itsellä kans mielessä, ennakkoon heikkoja vastustajia vastaan Jones ottelee ”paskasti” ja sitten kun tulee esim vaikka Gusse tai Cormier niin laitetaan koko arsenaali käyttöön ja jälkikin on sen mukaista. Vai onko ne sitten roinat mene ja tiedä mutta esim tossa Gussen toisessa kohtaamisessa Jones otteli pystyssä omasta mielestä tosi hyvin ja mattoon mentäessä Gussella ei sit ollutkaan mitään jakoja.Katsoin päämatsin vähän kelaillen, joten kokonaiskuva jäi pikkaisen hataraksi. Mutta onhan Jones otellut tylsän varovaisesti jo pitkän aikaa. Ja aina se voittaa. En jaksa uskoa että Jones antoi kaikkensa ja Santos terveellä polvella olisi selvästi vienyt matsin. Jones selvästi osaa pelata peliä juuri sillä tahdilla kun tilanne sen vaatii. En myöskään väitä etteikö Jones olisi tuota voinut hävitä, mulla vain on sellainen olo, että se tiedostaen tai tiedostamatta optimoi sitä omaa suoritustaan tilanteen mukaan.