UFC 239: Jones vs. Santos (6.7.2019 Las Vegas)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli kyl kovin kortti mies muistiin. Santosille toi olis pitänyt antaa. Jonesin heikkoudet näkyi aika hyvin..nyrkkeily ei ole oikeen kehittynyt mihinkään. Tuollaista löysää huitomista ja tsekkkailua sormet ojossa. Jonesin voittaa varmaan joku joka osaa potkia ja riittää tarpeeksi reachia, noi Santosin potkut kävi aika lähellä leukaa pariinkin otteeseen.

Melendez oli aivan onneton ja Allen aivan helvetin kova. Harmi, että Masvidalin ja Askrenin matsi päättyi noin pikaiseen, Askrenin kannattaisi nyt pitää hieman taukoa..

Jos Santosilla olisi polvi kestänyt niin olisi voinut ihan erilailla jatkaa kombinaatioita noiden jalkapotkujen jälkeen. Näytti siltä, että aina kun oli menossa vasen jalka edellä sisään, niin jäi kuti piippuun kun jalka petti. Uusinta matsia vaan jossain vaiheessa.

Mun mielestä ihan selkeesti jones voitti vaikka olin santosin puolella.
Samaa mieltä siitä että polvi kunnossa ois voinu olla tiukempi matsi.
Uusinta ihan turha, siellä on muitakin odottamassa vuoroa.
Oma veikkaus ollut että walker on se joka voittaa jonesin.
Cormier ei taida enää otella lhw:ssä?
Hienoa että masvidal tyrmäs painijan, on se kova. Aika erikoinen ratkaisu askrenilta juosta suoraan jalkoihin.
Taidan olla ainoa ketä naisten matsit ei kiinnosta, ihan sama kumpi voitti.

Annoin ykkösen Santosille ja kakkosen niukasti Santosille. Kolmonen ja nelonen Jonesille. Vitosessa Santos antoi isoimmat osumat, mutta aika kiikun kaakun, arvostaako enemmän kahta kevyempää vai yhtä raskaampaa iskua.

Jos ei polvi olisi poksahtanut alussa, olisi varmasti ottanut voiton. Mutta se kuuluu peiiin. Jos potkit paljon, saatat rikkoa myös oman jalkasi. Revanssia tarvitaan, kun saadaan ukot kuntoon.

Toivottavasti Askren on kunnossa. Yksi brutaalimpia tyrmäyksiä UFC:ssä ikinä.

Mun mielestä ihan selkeesti jones voitti vaikka olin santosin puolella.
Samaa mieltä siitä että polvi kunnossa ois voinu olla tiukempi matsi.
Uusinta ihan turha, siellä on muitakin odottamassa vuoroa.
Oma veikkaus ollut että walker on se joka voittaa jonesin.
Cormier ei taida enää otella lhw:ssä?
Hienoa että masvidal tyrmäs painijan, on se kova. Aika erikoinen ratkaisu askrenilta juosta suoraan jalkoihin.
Taidan olla ainoa ketä naisten matsit ei kiinnosta, ihan sama kumpi voitti.
Walker voi ollakkin mutta hänen kannattaa ottaa vielä muutama matsi ennen mestaruusmatsia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Et ole. En vaan hirveesti huutele siitä ettei leimata samantien naisvihaajaksi niinku nykypäivän trendiin kuuluis:ROFLMAO:
Minua kiinnostaa ainoastaan hyvin hyvin vähän ja vain ihan nuo mestaruusmatsit. Ei minua kyllä kiinnosta mikään naisten urheilu yleisesti koska ne on miltei poikkeuksetta paskatasoisia miehiin nähden.

0fd1d2bc00bc0dbfbb8651aef58d80eb.png

Melkeen :D

Et ole. En vaan hirveesti huutele siitä ettei leimata samantien naisvihaajaksi niinku nykypäivän trendiin kuuluis:ROFLMAO:
Off topic jutuiksi menee, mutta itse en ymmärrä miksi jättää kategorisesti yksi ryhmä katsomatta. Itse alkanut seuraamaan avarakatseisesti vapaaottelua monella tasolla Amatööreistä UFC:n, kaikkia painoluokkia ja molempia sukupuolia.

Toki asiaan on vaikuttanut se, että ikinä oikein syttynyt katsomaan matseja jäkikäteen, joten kattelen matseja kun satun kiireen keskellä sopivasti jonkun striimin ääreen, tai jopa paikanpäälle. Toki taso vaihtelee ja paskoja matseja on tullut nähtyä, mutta samalla todella paljon tavalla tai toisella viihdyttäviä otteluita joita ei varmasti ei tulisi nähtyä jos kategorisesti sulkee jonkun ryhmän pois.

Ei sillä, ihmiset tykkää eri asoista, mutta suosittelen avarakatseisuutta.

Ei en ole Jones fani mutta ihmetyttää hiukan se että näistä "tylsistä" matseista laitetaan kaikki aina hänen piikkiinsä. Joka ikinen erä Santos ottelee selkä kiinni häkissä ja odottaa vaan Jonesin virheitä. Kyllä, siellä on 2 ottelijaa jotka sen ottelun tekee. Toki tässä matsissa tuo polvi vaikutti ja passivoitti Santosia entisestään mutta kyllä näissä Jonesin ns "tylsissä" matseissa vastustajat on aina todella passiivisia eikä valmiita ottamaan mitään riskejä myöskään. Kyllä, mun mielestä se pitää näkyä pisteytyksessä jos kaikki 5 erää hallitset kehän keskustaa.

Katsoin päämatsin vähän kelaillen, joten kokonaiskuva jäi pikkaisen hataraksi. Mutta onhan Jones otellut tylsän varovaisesti jo pitkän aikaa. Ja aina se voittaa. En jaksa uskoa että Jones antoi kaikkensa ja Santos terveellä polvella olisi selvästi vienyt matsin. Jones selvästi osaa pelata peliä juuri sillä tahdilla kun tilanne sen vaatii. En myöskään väitä etteikö Jones olisi tuota voinut hävitä, mulla vain on sellainen olo, että se tiedostaen tai tiedostamatta optimoi sitä omaa suoritustaan tilanteen mukaan.

Katsoin päämatsin vähän kelaillen, joten kokonaiskuva jäi pikkaisen hataraksi. Mutta onhan Jones otellut tylsän varovaisesti jo pitkän aikaa. Ja aina se voittaa. En jaksa uskoa että Jones antoi kaikkensa ja Santos terveellä polvella olisi selvästi vienyt matsin. Jones selvästi osaa pelata peliä juuri sillä tahdilla kun tilanne sen vaatii. En myöskään väitä etteikö Jones olisi tuota voinut hävitä, mulla vain on sellainen olo, että se tiedostaen tai tiedostamatta optimoi sitä omaa suoritustaan tilanteen mukaan.
Tämä on käynyt itsellä kans mielessä, ennakkoon heikkoja vastustajia vastaan Jones ottelee ”paskasti” ja sitten kun tulee esim vaikka Gusse tai Cormier niin laitetaan koko arsenaali käyttöön ja jälkikin on sen mukaista. Vai onko ne sitten roinat mene ja tiedä mutta esim tossa Gussen toisessa kohtaamisessa Jones otteli pystyssä omasta mielestä tosi hyvin ja mattoon mentäessä Gussella ei sit ollutkaan mitään jakoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom