UFC 239: Jones vs. Santos (6.7.2019 Las Vegas)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Se on tietysti vähän veteen piirretty viiva että missä kohti hyvän maun rajat ylittyy.
Esim Rondan kieltäytyminen kättelemästä Miesha Tatea voitetun ottelun jälkeen menee imo jo selvästi kusipäisyyden puolelle.

Edit: pääpointti aiemmassa viestissä oli kuitenkin tämä, että nettininjojen "huono voittaja", eli se että tulee vittuilemaan hävinneen osapuolen faneille ihan vaan vittuilun ilosta, ilman mitään sisältöä tai positiivista fiilistä oman suosikin voitosta, on aika säälittävää.
Joo, no sit me ollaan aika samoilla linjoilla tässä asiassa kuitenkin. Sain vähän väärän kuvan tosta edellisestä viestistä. Kuten sanoit niin se on veteen piirretty viiva se raja missä mennään metsään ja mikä on "sallittua". Se on mun mielestä aika tapauskohtaista jokaisessa otteluparissa. Mä itse näen että siinä vaiheessa kun huutelu on ollut tollaista Askrenin ylimielistä tyyliä Masvidalille, se Masvidalin kuittailu ja nälviminen on aivan asiallista. Myöskin omasta mielestä usein Conorin huutelut on mennyt täysin yli kun ruvetaan pilkkaamaan vastustajan perhettä, uskontoa yms henkilökohtaisia juttuja. Tietynlainen kunnioitus vastustajaa vastaan pitäisi aina löytyä vaikka henkilöstä ei itse pitäisi. Jos sille pahimmalle päänaukojalle sattuukin tulemaan se tappio niin se pitäisi pystyä myöntämään että "vastustaja oli tänään parempi ja that's it". Turhat selittelyt myös siinä kohtaa pitäisi unohtaa ja kunnioittaa sitä vastustajaa ja hänen voittoa. Kaikki ei siihenkään pysty.

Suositut

Back
Ylös Bottom