Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Holly Holm tulee viemään kovan taistelun
-Luke Rockhold vie melko helposti
-Diego Sanchez vie todennäköisesti kovan sodan
-Gilbert Melendez vie melko helposti
-Nohelin Hernandez vie helposti
-Alejandro Perez vie melko helposti
Aika helpot vetomassit tästä kortista tulossa.
Off topic jutuiksi menee, mutta itse en ymmärrä miksi jättää kategorisesti yksi ryhmä katsomatta. Itse alkanut seuraamaan avarakatseisesti vapaaottelua monella tasolla Amatööreistä UFC:n, kaikkia painoluokkia ja molempia sukupuolia.Et ole. En vaan hirveesti huutele siitä ettei leimata samantien naisvihaajaksi niinku nykypäivän trendiin kuuluis![]()
Tämä on käynyt itsellä kans mielessä, ennakkoon heikkoja vastustajia vastaan Jones ottelee ”paskasti” ja sitten kun tulee esim vaikka Gusse tai Cormier niin laitetaan koko arsenaali käyttöön ja jälkikin on sen mukaista. Vai onko ne sitten roinat mene ja tiedä mutta esim tossa Gussen toisessa kohtaamisessa Jones otteli pystyssä omasta mielestä tosi hyvin ja mattoon mentäessä Gussella ei sit ollutkaan mitään jakoja.Katsoin päämatsin vähän kelaillen, joten kokonaiskuva jäi pikkaisen hataraksi. Mutta onhan Jones otellut tylsän varovaisesti jo pitkän aikaa. Ja aina se voittaa. En jaksa uskoa että Jones antoi kaikkensa ja Santos terveellä polvella olisi selvästi vienyt matsin. Jones selvästi osaa pelata peliä juuri sillä tahdilla kun tilanne sen vaatii. En myöskään väitä etteikö Jones olisi tuota voinut hävitä, mulla vain on sellainen olo, että se tiedostaen tai tiedostamatta optimoi sitä omaa suoritustaan tilanteen mukaan.
Jones sanoi ennen matsia, että haluaa otella seuraavan kerran joulukuussa ja 3 matsia 2020 vuodelle. Kyllä siellä haastajat saa mahdollisuutensa. Jonesia voi epäillä monilla tavoilla, mutta aktiivisuus ei ole yksi niistä.
Jäätävän kova ukko ja vaikkei tykkäis niin otteluhalukkuudesta täydet pisteet, tossa asemassa vois nirsoilla, kiukutella ja mankua lisää rahaa jne. mut ei sitä tee.Jep kyllä saa. Katoin Jonesin haastattelun missä se sanoi samaa että haluaa otella usein ja on parhaimmillaan kun ottelee usein. Sanoi vielä että ei nää ole title defences vaan title offences, hän on haastajien perässä.Jäätävän kova ukko ja vaikkei tykkäis niin otteluhalukkuudesta täydet pisteet, tossa asemassa vois nirsoilla, kiukutella ja mankua lisää rahaa jne. mut ei sitä tee.
Mulla sellanen tunne vaikka Jones ei ole suoraan sitä sanonutkaan, niin varmaan on idolinsa Silvan ennätysten perässä ja haluaa ne rikkoa ASAP.
Voihan se olla, et Jonesilla on rahalle tarvetta ja siksi yrittää nyt tehdä tiliä kun on mahdollisuus. Sit jos taas käryää, niin tilipäivät loppuu.
Ajattelin matsin päätyttyä käviköhän näin, Rockhold kopeloi leukaa ja olisiko lekuri siinä joka sitä tutki myös. Ilmeisesti sitten.Dana White says Luke Rockhold broke jaw at UFC 239, urges ex-champ to 'hang it up'
UFC 239: Dana White urges Luke Rockhold to ‘hang it up’ after KO loss