Luulen, että osaltaan askrenia on vaikea tyrmätä, kun se ei tähän mennessä ole tyhmäillyt pystyssä. Jos masvidal onnistuu saamaan tilanteen aikaiseksi missä askren ei näe lyöntiä tai kävelee nyrkkiin niin se voi hyvinkin olla lights out. Lawlerhan lähinnä raa-alla voimalla paiskasi askrenin mattoon ja takoi sitten älyä ämpäriin. Tosin tuon kolikon kääntöpuoli sitten on, että energia voi loppua ja huonohappisena painiminen ei ole mukavaa hommaa.
En ole masvidalia kovinkaan paljon seurannut. Onko masvidalin joku paininut suohon vai voiko yllätysmomentti ollakin masvidalin matto/painipeli, jolla voisi nollata askrenin? Ainoat masvidalin häviöt mitä mä muistan on olleet masvidalin arkuutta missä se jotenkin ei vaan saanut mitään aikaiseksi ottelun aikana. Tuntuu olevan vähän on/off tyyppinen ottelija, joskin viime aikoina lähinnä on ja off:it on unohtuneet.
En ole masvidalia kovinkaan paljon seurannut. Onko masvidalin joku paininut suohon vai voiko yllätysmomentti ollakin masvidalin matto/painipeli, jolla voisi nollata askrenin? Ainoat masvidalin häviöt mitä mä muistan on olleet masvidalin arkuutta missä se jotenkin ei vaan saanut mitään aikaiseksi ottelun aikana. Tuntuu olevan vähän on/off tyyppinen ottelija, joskin viime aikoina lähinnä on ja off:it on unohtuneet.