UFC 235: Jones vs. Smith (La 2.3.2019 Las Vegas)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Johnny Walker tyrmättiin vuonna 2016 ottelijan toimesta jonka nimeä ainakaan itse en ole kuullut. Nyt voittanut kahdesti UFC:ssa. ranking 15. En sano etteikö miehelllä olisi potentiaalia, mutta katsotaan nyt kunhan ottaa edes jonkun top10 matsin.

Noi rankingit ihan perseestä. Walker esim vois samantien otella kenen tahansa kanssa.
Cormier muuten tais olla eka haastaja? Vaikka ilmoittanut ymmärtääkseni ettei enää ottele 205 sarjassa. Gusse toisena?
Itse en pidä niin erikoisena jos häviöitä tulee, kuitenkin vajaa satakiloset kun lyö pikkuhanskoilla ni aina voi osua. Meinaan ihan jokaista ottelijaa, myös jones tippuu kun osuu hyvin. Mut ei tänä vkl:na.

Noi rankingit ihan perseestä. Walker esim vois samantien otella kenen tahansa kanssa.
Cormier muuten tais olla eka haastaja? Vaikka ilmoittanut ymmärtääkseni ettei enää ottele 205 sarjassa. Gusse toisena?
Itse en pidä niin erikoisena jos häviöitä tulee, kuitenkin vajaa satakiloset kun lyö pikkuhanskoilla ni aina voi osua. Meinaan ihan jokaista ottelijaa, myös jones tippuu kun osuu hyvin. Mut ei tänä vkl:na.

(boldaus oma)

Varmasti voi otella ketä vastaan tahansa, mutta eri asia pärjääkö. Walker on voittanut UFC:n mittapuulla kolme sarjansa häntäpään ukkoa. Katsellaan nyt ihan rauhassa tämä ottelu Cirkunovia vastaan joka on jo sarjansa keskitasoa. Ihme hommia nää "hype junat" kun voitetaan kolme säkkiä niin kaveria ollaan jo laittamassa mestaruus matsiin. There are levels in this game.

Rahat kiinni Lawlerille yli 3 kertoimella. Hendricksin takedownit ulkomuistista 7/27 matseissa Lawlerin kanssa ja ukko on lähes samantasoinen painija, joka itseasiassa voitti kouluaikoina Askrenin useamman kerran. Erona tässä kuitenkin on se, että Hendricksin pysty ja etenkin tyrmäysvoima oli parhaimillaan divarin parhaimmistoa, kun taas Askren on aivan onneton pystyssä.

Kysymsmerkkeinä tietenkin Lawlerin tila/kunto pidemmän tauon ja polvileikkauksen jälkeen, mutta toisaalta myöskään Askren ei ole koskaan otellut edes lähelle Lawlerin tasoista pystymiestä joka myös omaa edes välttävän TDD:n.

Edit: Myös Stephens 3.0 kertoimella aika hyvä veto. Itse vähän lähtenyt mukaan Zabitin hypeen ja pidänkin tätä suosikkina, mutta Stephens on silti järkyttävä hyppy vastustajien tasossa ja voi tyrmätä kenet tahansa kerrasta.

Lawlerille on ihan hyvä kerroin kyllä, vähän houkuttais. Lawler tulee rankaisemaan jokaisesta mahdollisesta paikasta, varsinkin jos onnistuu torjumaan alasvientejä.

Cirkunov on hyvä testi Walkerille. 190cm, hyvä määrä subivoittoja ja hävinnyt vaan ihan kärkiukoille.

e. Ja en minäkään rankingeista niin välitä, mutta kyllähän ne nyt vähän suuntaa antaa. Styles makes fights, minä olen nähnyt niin monen hypejunan rysähtävän karille etten jaksa innostua enää ihan helposti.

Rahat kiinni Lawlerille yli 3 kertoimella. Hendricksin takedownit ulkomuistista 7/27 matseissa Lawlerin kanssa ja ukko on lähes samantasoinen painija, joka itseasiassa voitti kouluaikoina Askrenin useamman kerran. Erona tässä kuitenkin on se, että Hendricksin pysty ja etenkin tyrmäysvoima oli parhaimillaan divarin parhaimmistoa, kun taas Askren on aivan onneton pystyssä.

Kysymsmerkkeinä tietenkin Lawlerin tila/kunto pidemmän tauon ja polvileikkauksen jälkeen, mutta toisaalta myöskään Askren ei ole koskaan otellut edes lähelle Lawlerin tasoista pystymiestä joka myös omaa edes välttävän TDD:n.

Edit: Myös Stephens 3.0 kertoimella aika hyvä veto. Itse vähän lähtenyt mukaan Zabitin hypeen ja pidänkin tätä suosikkina, mutta Stephens on silti järkyttävä hyppy vastustajien tasossa ja voi tyrmätä kenet tahansa kerrasta.

Hendricksin pystyottelu parhaimmillaan oli toki vaarallista, mutta mielestäni Askrenin paini on siirtynyt MMA-han paremmin. Etenkin mattopainissa Ben on mielestäni huomattavan paljon Hendricksiä parempi. Toki Lawler on hyvä mittari sille, että missä tällä hetkellä mennään. Askren on pystyssä huono hyökkäämään, mutta hieman Khabibin tavoin kuitenkin varsin hankalasti osuttava.

Hendricks oli IMO yksi niistä painijoista jotka rakastui siihen pystyotteluun ja paini jäi sitten aika vähälle huomiolle. Tässä suhteessa Askren on täysin eri tapaus.

Hendricks oli IMO yksi niistä painijoista jotka rakastui siihen pystyotteluun ja paini jäi sitten aika vähälle huomiolle. Tässä suhteessa Askren on täysin eri tapaus.

Yrittihän tuo silti 27 maihinvientiä joista tosiaan vain 7 onnistui. Pointtina oli lähinnä se, että Lawler on aikaisemminkin pystynyt puolustamaan kovia painijoista vastaan.

Hendricks pystyi aina tukeutumaan suht hyvään pystyotteluunsa jos takedown ei onnistunut, mutta Askrenin on PAKKO saada se joka erässä tai tulee tyrmätyksi.

Mä just mietin, että onko kukaan paininut ikinä Lawlerista voittoa? Jake Shields lukotti, sit Kennedy tais viedä nimenomaan painilla, mutta tuo oli vielä 185-paunasissa. Joo, ei Lawleria kyllä helposti pelkällä painilla voiteta.

Tässähän on se mielenkiintoinen fakta vielä että Lawler treenaa Usmanin kanssa. Eli sen lisäksi miten hauskasti tämä draama menee ristiin rastiin, on siellä varmaan jonkun verran harjoiteltu tuota alasviennin puolustusta tällä campilla.

Tätä en edes tiennyt, tuo kyllä luo vielä enemmän luottoa itselle. Lähinnä sitä tässä kyseenalaistan, ansaitseeko Lawler olla 3.25 kertoimella underdog? Ei todellakaan.

Itse ajattelin vetäistä Jones, Woodley, Lawler comboon isompaa summaa jos kaikki näyttää punnituksissa hyvältä, eikä mitään ihmeellisiä uutisia tule esille
sitten lisään Mickeyn, Stephensin ja Garbrantin ja teen erillisen pikku lappusen.

En tiedä onko tämä enää mikään yllätys tai uutinen, mutta Jonesin elimistössä on edelleen jäämiä turinabolin M3-metaboliitista.

Itse ajattelin vetäistä Jones, Woodley, Lawler comboon isompaa summaa jos kaikki näyttää punnituksissa hyvältä, eikä mitään ihmeellisiä uutisia tule esille
sitten lisään Mickeyn, Stephensin ja Garbrantin ja teen erillisen pikku lappusen.

Eikö tuo Jones lapussa ole sinänsä turha, kun isommassakaan betissä ei pahemmin nosta lopullista voittosummaa. Siinähän sitten vituttaisi, jos jotenkin kosahtaisi siihen. :D

Itsellä yksi isompi lappu jossa Ngannou+Lawler josta tuo ensimmäinen jo osuikin. Aika kiva summa kun lähes kympin kerroin oli.

Mun mielestä nyt ollaan siinä pisteessä, että seuraavaksi kannattaa uutisoida siinä vaiheessa, kun Jonesin kropasta EI enää löydy mitään kiellettyä ainetta.

Eikö tuo Jones lapussa ole sinänsä turha, kun isommassakaan betissä ei pahemmin nosta lopullista voittosummaa. Siinähän sitten vituttaisi, jos jotenkin kosahtaisi siihen. :D

Itsellä yksi isompi lappu jossa Ngannou+Lawler josta tuo ensimmäinen jo osuikin. Aika kiva summa kun lähes kympin kerroin oli.

Kerroin Ilman Bonesia : 5,915
Bonesin kanssa : 6,6839
100 panoksella on kuitenkin melko iso nosto summaan melko pienellä riskillä

5dimes
Bones 1.13
Lawler 3.5
Woodley 1.69

Enkä ole edes varma vituttaako jos kosahtaa Bonesiin :david:

Kerroin ilman Lawleria 1,9. Ja kohtuullinen riski siinäkin koska Usman on ihan oikeesti kova ja nälkäinen.
Jos mä olisin nähnyt jotain sellaista Lawlerissa/Askrenissa että toi kääntyy Lawlerille, niin pelaisin Lawleria yksinään tai Jonesin kanssa.
Jonesissa tietty sekin positiivinen puoli että jos rahat menee, niin hyvä fiilis jää. =D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom