Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kahdella osumalla ehdottomasti ansainnut roina kommentit. mabones nyt vaan petaa selitystä gussen mahdolliselle tappiolle.No eiköhän Jones ole roina / natukommentit ansainnut. Todella fiksusti pitää treenata jos harjoittelee neljä kertaa päivässä natuna, tai edes aineiden avulla.
Minä taas uskon, että Jonesin kaltainen krooninen psykopaatti huijari ei vaan voi olla huijaamatta ja tulee kärähtämään vielä uransa aikana uudestaan. Ei ehkä seuraavassa ottelussa, mutta jossain vaiheessa kyllä. Jonesin kaltaiset tyypit saavat kicksejä ("duping delight") systeemin huijaamisesta kiinnijäämättä olipa kyseessä päihteet, naiset, auton ajaminen tai roinaaminen.Itse veikkaan etta Jones ei karahda koska idioottikin tajuaa etta homma on kolmannesta karysta poikki lopullisesti, vaikka edelliset olisi lyhentyneetkin syysta tai toisesta.
Itse veikkaan etta Jones ei karahda koska idioottikin tajuaa etta homma on kolmannesta karysta poikki lopullisesti, vaikka edelliset olisi lyhentyneetkin syysta tai toisesta. Tassa on tavallaan pelissa koko uran jatko, ja paineita lisaa se etta kaikki odottaa hanen edelleen olevan kukkulan kuningas. Vastassa on kova vastus eika lammitelymatsi tyyliin OSP. Tassa matsissi tulee olemaan uskomattoman kova henkinen lataus, saa nahda miten se vaikutta ottelijoitten suoritustasoon. Toivottavasti kumpikaan ei holmoile vaan ottelee paa kylmana hyvan matsin.
Idioottikin olisi tajunnut jättää tekemättä muutaman jutun, mitä Jones on tehnyt, että en hirväesti luottaisi :D
Joo, totta mutta mun mielesta Jones on kayttaytymiseltaan enemman vahan psykopaatti kuin idiootti. Psykopaateilla on itseluottamus niin alyton etta ne alkaa uskomaan omia valheitaan totuuksina. Psykopaateilta puuttuu usein myos empatiakyky kokonaan, siita hyvana esimerkkina se etta Jones pelasti kolaripaikalta omat fyrkkansa mutta ei auttanut katensa murtanutta raskaana olevaa naista. Psykopaattina olo nyt vaan sattuu olemaan taysin laillista.
Joo, totta mutta mun mielesta Jones on kayttaytymiseltaan enemman vahan psykopaatti kuin idiootti. Psykopaateilla on itseluottamus niin alyton etta ne alkaa uskomaan omia valheitaan totuuksina. Psykopaateilta puuttuu usein myos empatiakyky kokonaan, siita hyvana esimerkkina se etta Jones pelasti kolaripaikalta omat fyrkkansa mutta ei auttanut katensa murtanutta raskaana olevaa naista. Psykopaattina olo nyt vaan sattuu olemaan taysin laillista.
Ottamatta kantaa siihen onko Jones psykopaatti tai onko hänellä joku vähemmän kokonaisvaltainen persoonallisuushäiriö, niin käsittääkseni osa psykopaateista pystyy toimimaan yhteiskunnon normien ja lakien mukaan vaikka heiltä mm. puuttuu empatiakyky, mutta se on huomattavasti vaikeampaa kuin "normaalilla ihmisellä", koska tunteet (mm. häpeä ja syyllisyys) eivät säätele käyttäytymistä yhtä voimakkaasti.
Kannattaa myös muistaa, että iso osa tuon tason tappelu-urheilijoista ei ole ihan normijamppoja ja ovat tempperamentiltaan reilusti keskimääräistä tallojaa väkivaltaisempia ihmisiä. Liika empatiakyky ei ole ainakaan eduksi.
Tarkoitinkin "isoa osaa", en kaikkia. Nöyryyshän on tekijä, mitä on aina pertinteisesti pidetty kamppailu-urheilussa kunniallisena piirteenä. Suunpieksäjät ja showmiehet ovat alan fiktioissakin enemmän niitä tarinan konnia ja nöyrät työmyyrät sankareita, surullisen hahmon ritareita, jotka puhkeavat loistoonsa vasta kellon kilahdettua. Jones esittää tällaista nöyrää, mutta ei kertakaikkiaan voi temperamentilleen mitään. Hän on aina tarinan konna, mutta ei välttämättä edes tajua sitä itse.
Temperamentti ei itsessään ole arvottava käsite, meillä jokaisella on sellainen.
Mites toi Matt Hughes, oon jostain kuullut, että uskomaton mulkku ja bully jne., mutta en mitään tarkempaa. Olikos näin? Eikös äijä ollut julkisuudessa uskonnollinen farmari?Ymmärsin kyllä ja mielessä oli Hughesit, Jonesit, War Machinet, Mayhemit, Diazit JNE JNE. Mutta on vain hauskaa että noin iso osa kuitenkin mestareista (siis oman sarjan parhaista tai kaikkien aikojen parhaista) on sitä "leppoisaa" tyyppiä.
Ymmärsin kyllä ja mielessä oli Hughesit, Jonesit, War Machinet, Mayhemit, Diazit JNE JNE. Mutta on vain hauskaa että noin iso osa kuitenkin mestareista (siis oman sarjan parhaista tai kaikkien aikojen parhaista) on sitä "leppoisaa" tyyppiä.
Mites toi Matt Hughes, oon jostain kuullut, että uskomaton mulkku ja bully jne., mutta en mitään tarkempaa. Olikos näin? Eikös äijä ollut julkisuudessa uskonnollinen farmari?
Tunnetko heidät henkilökohtaisesti?