UFC 230 - Cormier vs. Lewis (New York, USA, lauantai 3.11.)

Paha sanoa, mutta toisaalta Lewis rähjää nyt ihan kovalla recordilla ja DC on eläköitymässä anyway. Eiköhän tää ole UFC:lle aika voitto-voitto asetelmana, jos Lewis voittaa niin Lesnaria vastaan kahden järkäleen kohtaaminen myisi varmasti aika reippaasti kuitenkin.

edit: jäin ihan miettimään, onko UFC:ssa koskaan nähty matsia mikä olisi vaikuttanut lopputulokseltaan oikeasti sovitulta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paha sanoa, mutta toisaalta Lewis rähjää nyt ihan kovalla recordilla ja DC on eläköitymässä anyway. Eiköhän tää ole UFC:lle aika voitto-voitto asetelmana, jos Lewis voittaa niin Lesnaria vastaan kahden järkäleen kohtaaminen myisi varmasti aika reippaasti kuitenkin.

edit: jäin ihan miettimään, onko UFC:ssa koskaan nähty matsia mikä olisi vaikuttanut lopputulokseltaan oikeasti sovitulta?

Zuffa ajan ufc:ssa tuskin. Aikana ennen zuffaa muutama matsi perustuen john mccarthyn elämänkertakirjassa olleisiin juttuihin/epäilyksiin.

Okei! Muistatko matseja tai oisko linkkejä heittää? Olis tosi kiinnostavaa katsastaa. :)

I believe I saw my first fixed fight in the UFC. Both fighters had the same manager, Buddy Albin, so I think it was decided backstage that Macias would throw the match so Oleg could advance to the finals and face Tank

The fight struck me as odd. Frye, a bread-and-butter wrestler and swing-for-the-fences puncher, had never won a fight by leg lock, and Hall practically fell into the submission. I also knew both fighters were managed by the same guy.” (from page 215)

https://prommanow.com/2011/12/14/fi...he-autobiography-of-big-john-mccarthy-part-1/

Mä tykkäsin tosi paljon siitä mccarthyn kirjasta. Oli aika jännä se mccarthyn ura poliisina. Tosin mä oon muutenkin noista mma kirjoista tykännyt, kun saa käsitystä mitä siellä kulissien takana ja heppujen yksityiselämässä tapahtuu. Paljon oli myös auottu sitä mitä oikeasti tapahtui ja miten esim. dana uudelleenkirjoittaa historiaa joidenkin asioiden osalta.

Samoin se conorin valmentajan win or learn kirja on tosi hyvä. Autotallista suursalin omistajaksi.

https://www.mmafighting.com/2017/11...l-time-for-involvement-in-fight-fixing-scheme Tästä meinasi tulla sellainen.

Mä tykkäsin tosi paljon siitä mccarthyn kirjasta. Oli aika jännä se mccarthyn ura poliisina. Tosin mä oon muutenkin noista mma kirjoista tykännyt, kun saa käsitystä mitä siellä kulissien takana ja heppujen yksityiselämässä tapahtuu. Paljon oli myös auottu sitä mitä oikeasti tapahtui ja miten esim. dana uudelleenkirjoittaa historiaa joidenkin asioiden osalta.

Samoin se conorin valmentajan win or learn kirja on tosi hyvä. Autotallista suursalin omistajaksi.

Jatkan offtopiccia sanomalla että myös Chris Lebenin kirja on todella mielenkiintoinen ja viihdyttävä. Suosittelen!

Frevola vs. vannata. Olihan hyvä ensimmäinen erä ja matsi jatkuu. Kannatti laittaa fightpass päälle prelimien aikaan.

edit. Jäätävä toinen erä. Voi hyvinkin olla fight of the night menossa.

Viimeksi muokattu:
On kylla tarkkaa tyota. Tulee mieleen McGregor ja Silva. Fyysisesti ei kovin pelottavan nakoinen mutta rajahtava ottelija.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom