Tossa näkyy, että Conor lyö aidan päällä ekana tota Khabibin hattutelinettä, jonka jälkeen kaks Dagestanii kiipee häkkiin kostamaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvin on pätenyt tähänkin asti. Siitä on hyvä aloittaa että käyttäytyy niin ettei hullut Dagestanilaiset rynni päälle. Jos haukut terroristeiksi ja pilkkaat uskontoa ja perhettä ni voit olla varma että Islamistit vittuuntuu, niin tekisit sinäkin. Conorin trashtalk puri omaan nilkkaan tällä kertaa ja vastikään puristeltu pääkään ei keksinyt muita ratkaisuja kuin avata peli lyömällä vastapalloon, silloin yleensä kaveritkin puolustaa kavereita
Noniin, siitähän se nähdään että Conor on se joka löi näitä hulluja Dagestanilaisia ensin jonka jälkeen ne loikkaa kehään antamaan takaisin samalla mitalla. Leipokaa nyt kassinhalaajat tästäkin McTapout täysin syyttömäksi.
Hyvin on pätenyt tähänkin asti. Siitä on hyvä aloittaa että käyttäytyy niin ettei hullut Dagestanilaiset rynni päälle. Jos haukut terroristeiksi ja pilkkaat uskontoa ja perhettä ni voit olla varma että Islamistit vittuuntuu, niin tekisit sinäkin. Conorin trashtalk puri omaan nilkkaan tällä kertaa ja vastikään puristeltu pääkään ei keksinyt muita ratkaisuja kuin avata peli lyömällä vastapalloon, silloin yleensä kaveritkin puolustaa kavereita
Siinä aidan päällä hengatessa Conor lyö ekana sitä hattupäätä, jonka jälkeen se dagestani, jota Conor lyö varmuudeksi vasta kiipee häkkiinkiÄijä ketä nugetti ekaksi lyö on selvästi tulossa päälle. Ei epäilystäkään.
Eli sun mielestä on ok, kun ennen matsia Conor haukku terroristiks ja uskontoa että VOITON jälkeen voi viel kulmamiehet käydä lyömässä kaveria?
Ei kyllä kamera seuraa alusta saakka, mutta näyttää siltä että hattujäbä ihan kimppuun käviNoniin, siitähän se nähdään että Conor on se joka löi näitä hulluja Dagestanilaisia ensin jonka jälkeen ne loikkaa kehään antamaan takaisin samalla mitalla. Leipokaa nyt kassinhalaajat tästäkin McTapout täysin syyttömäksi.
90% videosta on sitä kun Khabib hyppää Danisin päälle ja sinä sivuutat itse täysin tämän? Eikö sulla näy koko video vai mitä katsot?
Kato toi mun uppaama video, siinä näkyy Conorin lyövän hattupäätä ekaks aidallaEi kyllä kamera seuraa alusta saakka, mutta näyttää siltä että hattujäbä ihan kimppuun kävi
Kato toi mun uppaama video, siinä näkyy Conorin lyövän hattupäätä ekaks aidalla
Noniin, siitähän se nähdään että Conor on se joka löi näitä hulluja Dagestanilaisia ensin jonka jälkeen ne loikkaa kehään antamaan takaisin samalla mitalla. Leipokaa nyt kassinhalaajat tästäkin McTapout täysin syyttömäksi.
Kato toi mun uppaama video, siinä näkyy Conorin lyövän hattupäätä ekaks aidalla
Maailma näyttää erilaiselta Mcnugget nuthuggerin silmin
Siis siinä aidan päällä? Mun silmiin näyttää että hattuteline huutaa Khabibille ja Dillonille ja Conor lämäsee sitäHattuteline on kyllä tulossa Conorin kimppuun.