Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Conor saa rahat. Khabibin palkka pidätetty. Conor ei nostanut syytteitä kimppuun hyökkääjiä kohtaan ja nää on ilmeisesti vapautettu.
Enemmän kuin suoraselkäistä toimintaa, tuntuu vähän jopa uskomattomalta ettei nosta syytettä.
Eikös se terroristisyytös ole ihan fakta?
Itsepuolustukseksi löi kun jo hyäkkäsi muut.Eikai se syytteitä voi nostaakaan kun itse löi ensimmäisenä
Itsepuolustukseksi löi kun jo hyäkkäsi muut.
Eikai se syytteitä voi nostaakaan kun itse löi ensimmäisenä
Tony vs Pettis oli raaka matsi. Tuntuu siltä, että vaikka Pettis näytti muka natuttivan touhusta niin todellisuudessa halusi sieltä pois. Tony oli entisensä ja toivottavasti pääsee tittelimatsiin.
Khabib vs Conor meni pelkästään yhteen päätyyn. Khabibilla ei taaskaan naarmuakaan ja oli aivan ylivoimainen. Sen paini on ihan next levelillä ja pystynkin on pakko olla todella hyvä. Täytyy se vaan myöntää. Jännä, että taas kun vastustaja oli hiukan isompi, niin Conor hävisi. Alussa näytti siltä, että pärjäisi Khabibin painille jotenkin, mutta väsyneenä ei mitään jakoa. Conor taisteli hienosti väsyneenä eikä luovuttanut ennen neck crankia.
Se mitä matsin jälkeen tapahtui niin oli todella sääli. Synkkä päivä vapaaottelulle. Siinä on taas hankala vakuutella ihmisille, että vapaaottelu on hienoa ja rehtiä urheilua. Olisi ollut hienoa, kun olisivat lyöneet kättä päälle ja sopineet. Khabibin 27-0 on aivan uskomaton recordi, mutta tämän sopan jälkeen sitä on vaikea juhlia.
Tuntuu, että Conor on liian kauan jatkanut tuota räkyttämistä ja tällä kertaa se meni aivan liian pitkälle. Kun on vastassa Aldo tai Poirier niin saa rauhassa räksyttää ja riehua, mutta sitten kun on vastassa tuollainen persoona kuin Khabib niin jälki on myös sen mukaista. Tämä oli vain ajan kysymys, että koska näin käy. Voin vaan kuvitella, että kuinka paljon Dillon Daniskin osaa heittää vettä myllyyn. Menee ihan maku koko hommaan, kun aletaan menemään liian pitkälle suunsoitossa ja tapellaan pitkin areenaa. Nyt varmaan joku Forssan kovin nakkikiska-tappelija aattelee, että mikä neiti täällä kirjoittelee, mutta itse toivoisin, että mentäisiin enemmän urheilu edellä.
Joka tapauksessa Khabib ja kumppanit toimi täysin väärin eikä ole sen parempia kuin Conor ja hänen bussinhakkaaja-jenginsäkään. Maailmassa on juuri sen takia sotia, kun tuon tapaiset idiootit pääsee vallankahvaan.
Kirjoitin aiemmin, että hienoa ettei tullut peruuntumisia ja kerrankin kaikki meni hyvin, mutta näköjään pojat sai kustua homman ihan loppumetreillä. Taitaa Dana White vetää tänään pari pulloa Proper Twelveä vitutukseen.
Kuvitellaan tilanne että sua kohti juoksee raivopäinen Dagestanilainen, mitä itse tekisit tilanteessa?
En ainakaan löisi vastapalloon, toki puolustaisin itseäni jos minua alettaisiin lyömään.
Ja miten puolustaisit itseäsi? Lyömällä. Aivan. Varsinkin kun 2 muuta kaveria juoksee sinua kohti.
Pääasia, että Conor nöyryytettiin huolella. Sillä ei ollut pienintäkään mahdollisuutta, pelkkää puhetta koko mies tällä kertaa.