En mä usko, että tappio himmentäisi conorin tähteä yhtään. Conorhan tuli diaz1 matsista entistä isompana tähtenä takaisin oktagoniin. Khabibin kohdalla on vähän toisin, kun mies on rakennettu voittamattomuuden 26-0 varaan. Tappio on just yhtä paha kuin miten sen ottaa. Jos conor häviää todella rumasti niin varmaan sanoo, että nyt kävi näin, khabib oli parempi tänä iltana, pitää treenata lisää ja korjata tehdyt virheet(virheettömällä suorituksella tuskin häviää). Seuraavaksi joku pystymies vastaan ja sit uusintaa khabibin kanssa. Tuo lienee worst case conorin kannalta. Eläkkeelle mies tuskin lähtee.
Danaltahan conorin seuraavasta ottelusta kysyttiin ja dana sanoi, että matsi kerrallaan conorin kanssa. Conorilla ilmeisesti on bisneksiä menossa ja uus muksu myös tulossa. Tuskin nähdään conoria ihan heti ottelemassa uudestaan, mutta olisko ens kesänä pääeventtinä international fight week:lla? Dana myös sanoi, että haluaisi viedä ottelijoita "kotiin" eli conorille jossain kohtaa tilaisuus otella irlannissa ja khabibille venäjällä. Häviäjä varmaan saa tuon kotimatsin, kun isoimmat ppv:t on joka tapauksessa vegasissa.
Ainakin mun vinkkelistä vyöt ei ole se oleellinen asia. Styles makes fight ja on kiva nähdä hyviä otteluita ja mieluusti myös hyviä persoonia, jotka osaavat myydä ottelun. UFC:n eniten myyneen ppv:n pääottelu ei edes ollut vyöstä.
1-2 ottelun vuositahti on varmaan conorin tilanteessa olevalle ottelijalle paras mahdollinen ja sallii kalenteriajassa mahdollisimman pitkän uran. Napsii rusinoita pullasta ja pyhittää aikaa palautumiselle, treenaamiselle ja sivubisneksille. 3-4 matsin vuositahti on nuorempia ja nousevia tähtiä varten.
Mä uskon, että ne vartalopotkut erän lopussa kannattaa vaikka khabib siitä saiskin alasviennin. Jos hyvin osuu niin se syö kaasutankkia ja pitää kaveria enemmän varpaillaan. Mut pitää ajoittaa sen verran myöhään ettei khabib saa isosti aikaa myllyttää maassa. Se olis varmaan taktisestikin ihan ok. kun sit tietää seuraavassa erässä uskaltaako lähteä khabibin kanssa painimaan vai ei.