UFC 229: Khabib vs. McGregor (La 6.10.2018 Las Vegas)

Kumpi voittaa MMA:n "kovimman" matsin EVER?

• Total voters
    195
  • Poll closed .
Onhan tuo khabibin managerin tausta hieman hämärä...
As for what could be behind the “terrorist snitch” remarks? Well it appears as if McGregor may be citing the book Enemies Within: Inside the NYPD’s Secret Spying Unit and bin Laden’s Final Plot Against America. Included in the book, authors Matt Apuzzo and Adam Goldman delve into Abdelaziz’s past as an FBI informant, having been first recruited by the New York Police Department in 2002 while jailed on document forgery charges. The NYPD was in the middle of an investigation into extremist group Muslims of America in rural Virginia, and Abdelaziz was looked upon as an asset.

These three pages describe how Abdelaziz went from prized informant to accused double agent, and how the FBI and NYPD both eventually cut ties with him. (H/T John S. Nash)

https://www.bloodyelbow.com/2018/9/...urmagomedov-manager-terrorist-snitch-mma-news

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

En tiiä miksi, mutta jotenkin hyvä haastis Khabibilta. Aikoinaan kun vaparia tuli seurattua vielä aktiivisemmin, niin Conor oli #1 lemppari ja Khabib #2 ja sääli, että jommankumman on hävittävä. Ottelusta tulee kyllä huikea ja vielä kun onnistuisin hankkimaan kaverin kautta Conorin viskiä kisastudioon, niin avot! :rock:

En tiiä miksi, mutta jotenkin hyvä haastis Khabibilta. Aikoinaan kun vaparia tuli seurattua vielä aktiivisemmin, niin Conor oli #1 lemppari ja Khabib #2 ja sääli, että jommankumman on hävittävä. Ottelusta tulee kyllä huikea ja vielä kun onnistuisin hankkimaan kaverin kautta Conorin viskiä kisastudioon, niin avot! :rock:

Viski menee kuumille kiville julkisen rähistelyn jälkeen
https://www.thesun.co.uk/sport/7318346/conor-mcgregor-proper-no-twelve-whiskey-tesco/

Mä katoin ton pressin uudestaan ja ei se nyt ihan niin älytön ollut kuin ekalla katselukerralla oli. Tuntui, että Conor oli valmiiksi aika vittuuntunut, kun faneja ei sinne päästetty. Veikkaan myös, että sen takia meuhkasi eikä heittänyt niin nokkelaa juttua kuin yleensä, koska ei varmaan pidä Khabibista juurikaan. Esim. kun otteli vaikka Aldoa tai Natea vastaan, niin huomasi, että Conor tykkää ja arvostaa molempia jätkiä ja juttu oli sen vuoksi nokkelampaa, koska ei ollut niin vittuuntunut.

Vaikka itsekin olen puhunut McChickenistä, niin sitä Conor ei kyllä ole, kun uskaltaa puhua tuohon tyyliin noista kaiken maailman vaikutusvaltaisista ihmisistä ja niiden hämärä hommista. Itse en kyllä sanoisi mitään. Hullu jätkä toi Conor.

Luulen, et Conorin viskipullossa oli oikeesti jotain muuta kuin viskiä, koska haluaa antaa kuvan, että on deekiksellä ja tulossa otteluun ihan takki auki :D

Mä katoin ton pressin uudestaan ja ei se nyt ihan niin älytön ollut kuin ekalla katselukerralla oli. Tuntui, että Conor oli valmiiksi aika vittuuntunut, kun faneja ei sinne päästetty. Veikkaan myös, että sen takia meuhkasi eikä heittänyt niin nokkelaa juttua kuin yleensä, koska ei varmaan pidä Khabibista juurikaan. Esim. kun otteli vaikka Aldoa tai Natea vastaan, niin huomasi, että Conor tykkää ja arvostaa molempia jätkiä ja juttu oli sen vuoksi nokkelampaa, koska ei ollut niin vittuuntunut.

Vaikka itsekin olen puhunut McChickenistä, niin sitä Conor ei kyllä ole, kun uskaltaa puhua tuohon tyyliin noista kaiken maailman vaikutusvaltaisista ihmisistä ja niiden hämärä hommista. Itse en kyllä sanoisi mitään. Hullu jätkä toi Conor.

Luulen, et Conorin viskipullossa oli oikeesti jotain muuta kuin viskiä, koska haluaa antaa kuvan, että on deekiksellä ja tulossa otteluun ihan takki auki :D
Mietin tota ihan samaa, mutta toisaalta se tarjosi sitä samaa tavaraa Danalle ja jopa Khabibille. Toisaalta se varmaan tiesi, että Khabib ainakin kieltäytyy siitä, mutta olisi ollut varsin noloa jäädä kiinni, että siellä olikin jotain Pommacia :D

Uskon että Conorilla ei ole Kebabia vastaan yhtään mitään ja koko juttu on pelkkää showta. En ihmettelis vaikka Artem the Great olisi ollut juonessa mukana jo ennen sitä hotellin juttutuokiota. Vaikka biiffi olis noinkin heikosti rakennettu niin kyllä se lisää mielenkiintoa ja varmasta kauppa käy myös ppv puolella paremmin.

Nää on aina näitä, että porukka jälkikäteen näkee kaiken olleen ennalta suunniteltua. Varmasti juu Artem jo tietoisesti puhui Khabibista paskaa, jotta se tulisi sille uhoamaan, jonka johdosta Conor pääsi porukoineen riehumaan bussille. Tässä nyt on vaan sattunut ja tapahtunut, ja toki Conor nyt vetää tuota showta sata lasissa dollarin kuvat silmissä. Mutta ei se aina ole niin mustavalkoista, että joko kaikki on ennalta käsikirjoitettua, tai sitten kaikki on aitoa.

Kyllä Conor on sen verran hullu, että se on itsensä nyt myös lietsonut tuollaiseen moodiin. Eli tuskin se heti pressin jälkeen Khabibin kanssa naureskeli kulisseissa, kuinka oli hyvä show, vaan kävi kyllä oikeasti kierroksilla esimerkiksi siinä, kun Ali Abdelaziz sille jotain huuteli. Toki isossa kuvassa tämä kaikki on sirkusta rahan takia, ja ottelun jälkeen ollaan aivan eri moodissa ja kunnioitetaan vastustajaa, kävi ottelussa miten kävi. Mutta se ei tarkoita, etteikö ripaus tuosta beeffistä olisi tällä hetkellä todellista. Ottelun alussa tulee Conorin ja Khabibin välillä kyllä olemaan sähköä, kun lyövät hanskat yhteen.

Anteeks mutta mitä nokkelaa conor on aldoa tai natea vastaan sanonut? Samanlaista mesoamista mun muistin mukaan oli ku tälläkin kertaa.

Conor ehkä tällä kertaa vaikutti yleisön silmään enemmän sekopäiseltä koska raivos tyhjälle salille JA sen jutut oli tähdätty khabibiin ja sen taustajoikkoihin. Multa ainaki meni kaikki noi viittaukset johonkin tsetseeneihin sun muihin ohi. Äkkiähän kaveri vaikuttaa sekopäiseltä kun kuuntelee toisen huutamista jostain tsetseeneistä ja terroristeista ja oot että mitäköhän vittua.

Toihan ei ollut niinkään sitä matsin promoamista kun Khabibin ärsyttämistä. Ennen on ehkä ollut hyvässä suhteessa molempia, jolloin jutuissa on pysynyt vielä joku järkikin. Nyt oli tää presseri aikaa suututtaa Khabib oikein kunnolla, joten oli heitettävä kaikki lainit peliin yhdellä kertaa.

Uskon että Conorilla ei ole Kebabia vastaan yhtään mitään ja koko juttu on pelkkää showta. En ihmettelis vaikka Artem the Great olisi ollut juonessa mukana jo ennen sitä hotellin juttutuokiota. Vaikka biiffi olis noinkin heikosti rakennettu niin kyllä se lisää mielenkiintoa ja varmasta kauppa käy myös ppv puolella paremmin.

Vähän sama fiilis. En usko, että ottelijat käsikirjoittaa paljoakaan, mutta antavat suun käydä tietäen, että bisnestähän tässä tehdään ja niin tekee se toinenkin osapuoli. Toki lajissa on aitoja kusipäitä myös, mutta luulis, että treeniympyröissä paskan jätkän maineesta ois enempi haittaa, kuin hyötyä. Ottelijalla on riski jämähtää, jos se on joviaali vaan "oman salin porukalle". Vapari on sen verran monipuolinen laji, että kannattaa ilmanmuuta kurkistaa sen oman kulttuurinsa ulkopuolelle.

Khabib-Nurmagomedov.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom