UFC 222: Cyborg vs. Kunitskaya

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Okei. Eli olen tuomaroinut vapaaottelua kohta 10 vuotta, eikä valituksia pisteytyksestä ole tullut, vaikka olen ollut myös mm. SM-kisoissa ja Cagessa, missä on Suomen kärkituomarit valvomassa. Ja nyt minun pitäisi lopettaa tuomarointi epäpätevänä siksi, että olen varjopisteyttänyt ottelun samalla tavoin kuin oikeat UFC:n tuomarit, koska joku random-fani on sitä mieltä. Sounds legit.

Ei, minä en ole ainoastaan sitä mieltä, täälläkin on jo moni sanonut että olet väärässä, tässä vielä linkkejä.
Ekassa, on polli jossa 66% on sitä mieltä että Cyborg voitti vähintään 49-46 ja 37% että Cyborgi voitti 50-45, ota myös huomioon että Cyborg ei ole mikään fan favorite, Holm on, voitettuaan Rondan.
https://www.bloodyelbow.com/2017/12...scorecards-holly-holm-vs-cris-cyborg-mma-news
MMA Live blog päätyi 49-46 tulokseen.
https://www.mmafighting.com/2017/12/31/16832258/ufc-219-live-blog-cris-cyborg-vs-holly-holm

Ja jokainen Sherdogin toimittaja sai tuloksen 50-45 Cyborgille. Kaikki ovat näistä nähneet matsin töllöstä.
http://www.sherdog.com/news/news/UF...laybyPlay-Results-RoundbyRound-Scoring-130613

Kuten sanoin, voin antaa anteeksi ringside tuomarille kun tämä ei töllöä saa katsoa, ja voi missata juttuja matsista, mutta ihminen joka katsoo töllöstä ja saa sen jollain tavalla käännettyä että matsi olisi tasainen ja puolustelee että Holmilla oli painavammat osumat on kyllä ihan väärässä hommassa jos on tuomari, silloin ei vain ole tilanteen tasalla.

Se että olet tuomari suomessa ei tee sinusta mitään pyhiinvaeltajaa joka on aina oikeassa ja jonka sanoja pitäisi jollain tavalla pitää pyhänä tekstinä, olet mielestäni vain ihan vitun väärässä.

Btw, MMAjunkiekin sai sen 49-46

Mikä juttu tää oli että Mackenziellä oli tulkki kehässä? :woot: yrittääkö se tehdä itsestään jotain brassien suosikkia?

Niin ja ilmeisesti yrittää myös puhua englantia jollain huonolla brassi aksentilla? En ole tarkemmin perehtynyt mutta sitä jengi ainakin vaahtoaa kommenteissa. Onpas outo tapaus.
Macenziehän on syntynyt Jenkeissä ja asunut siellä suurimman osan elämästään. TOki BRasilialaisessa pereessä ja ollen brassien ympärimä. ONhan se kuitenkin vähän ihmeellistä, että mimmi joka on koko ikänsä puhunut englantia tarvitsisi tulkin.

Ja nyt minun pitäisi lopettaa tuomarointi epäpätevänä siksi, että olen varjopisteyttänyt ottelun samalla tavoin kuin oikeat UFC:n tuomarit.

Niin. UFC:ssä tuomaroivat komissioiden palkkaamat tuomarit pisteyttävät noita matseja jatkuvasti ihan päin hevon persettä.

Se että jos pisteytät samalla tavoin kuin "oikeat ufc-tuomarit" (kuten sanot) ei kyllä ole minkäänlainen laadun tae.

Ongelmahan on se että tuomareista liian moni tulee jonkin toisen lajin puolelta vapaaotteluita tuomitsemaan ja riittävä ymmärrys/tietämys/kokemus puuttuu. Varmaan nekin luulee itse olevansa guruja, mutta valitettavasti suuri osa vapaaottelumedian edustajista ja ottelijoista on täysin eri mieltä.

Oli muuten Hectotilta melko ruma temppu vetää pari koukkua vielä summerin jälkeen. Ihan turha väittää että ei kerkeä reagoimaan niin nopeasti summeriin tai että oli vahinko, se on ihan paskapuhetta.Tuo oli vain easy way out.

Cyborgi on ihan järkevä kun nyt huutelee Nunesia. Nunes on muutenkin selkeesti hieman ailahteleva ennen matseja, kun mm. perui Schevchenko 2 matsin punnistusten jälkeen ilman mitään loukkaantumista(=lanttu vika). Nyt Nunesin takaravoissa kytee, että Cyborgi tuli lyhyellä varoituksella matsiin ja oli kunnossa. Jos Penington luokkaantuu UFC 224 matsista niin kukahan siellä on ensimmäisenä haastamassa, taitaa olla itse Cyborgi. Cybyorgi alkaa varmasti jo nyt treenaamaan Nunesia varten, vaikka julkisuudessa kertoo jotain muuta. Mind Gamesit huipussaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Cyborgi on ihan järkevä kun nyt huutelee Nunesia. Nunes on muutenkin selkeesti hieman ailahteleva ennen matseja, kun mm. perui Schevchenko 2 matsin punnistusten jälkeen ilman mitään loukkaantumista(=lanttu vika).

Montako kertaa Nunesin pitää voittaa Schevchenko, ennen kuin on todistanut uskaltavansa matsata kyseisen vastustanjan kanssa? Itse pitäisin sairaana ottelemista lanttuvian oireena, mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.

Oli muuten Hectotilta melko ruma temppu vetää pari koukkua vielä summerin jälkeen. Ihan turha väittää että ei kerkeä reagoimaan niin nopeasti summeriin tai että oli vahinko, se on ihan paskapuhetta.Tuo oli vain easy way out.
Hectorilla on kyllä uskomattomat refleksi ja valoa nopeampi järki, jos summerin soimisen ja lihaksen supistumisen välissä ehti keksiä itselleen strategian ja alkaa toteuttamaan sitä. Jotku vetää opetelluilla reaktionomaisilla vastauksilla, mutta Hector ehti vastata tyrmäävän tehokkaasti kokonaisella ottelusuunnitelmalla yksittäiseen iskuun.

Ottamatta kantaa Cyborg vs Holm - ottelun pisteytykseen: Töllöstä katsojat toisaalta altistuvat monesti esim.Roganin mielipiteille erien kulusta mitkä ei aina perustu tarkkaan tai ehkä aivan puolueettomaankaan ottelun seuraamiseen. Joku yksittäinen selostajan kommentti erätapahtumista tasaisen erän aikana voi jäädä puolivillaisesti ottelua seuraavan yleisön mieleen ja ratkaista monien kohdalla sen kumman ottelijan he jälkikäteen väittävät erän voittaneen.

Töllöstä katsoen voi nähdä ja pisteyttää ottelun paremmin, mutta se edellyttää myös, että oikeasti kiinnittää huomiota erän jokaiseen hetkeen, niin kuin tuomareidenkin työhön kuuluu.

Montako kertaa Nunesin pitää voittaa Schevchenko, ennen kuin on todistanut uskaltavansa matsata kyseisen vastustanjan kanssa? Itse pitäisin sairaana ottelemista lanttuvian oireena, mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.

Tässä pitää tietää, että monet lukevat typeryyden ottelijan hyvyydeksi ja päinvastoin. Fiksut ottelijat ovat huonoja, koska ottelevat painoluokassa, jossa pärjäävät parhaiten; ja ottelevat omien vahvuuksien ja vastustajan heikkouksien mukaan; ja treenaavat biletyksen ja perseilyn sijaan; ja välttelevät loukkaantuneena ottelemista.

En usko että enää tarvitsee otella ainuttakaan kertaa. Nyt pitää otella Cyborgia vastaa ja vastata omiin huuteluihin. Nyt vaan innolla odottamaan kun seuraavan parin viikon sisään joku brasileiro vetää Penningtonilta käden tai jalan yli ojennukseen treeneissä ja Nunesilta puuttuukin ufc 224 vastustaja. Hieno tilanne!

Ei, minä en ole ainoastaan sitä mieltä, täälläkin on jo moni sanonut että olet väärässä, tässä vielä linkkejä.
Ekassa, on polli jossa 66% on sitä mieltä että Cyborg voitti vähintään 49-46 ja 37% että Cyborgi voitti 50-45, ota myös huomioon että Cyborg ei ole mikään fan favorite, Holm on, voitettuaan Rondan.
https://www.bloodyelbow.com/2017/12...scorecards-holly-holm-vs-cris-cyborg-mma-news
MMA Live blog päätyi 49-46 tulokseen.
https://www.mmafighting.com/2017/12/31/16832258/ufc-219-live-blog-cris-cyborg-vs-holly-holm

Ja jokainen Sherdogin toimittaja sai tuloksen 50-45 Cyborgille. Kaikki ovat näistä nähneet matsin töllöstä.
http://www.sherdog.com/news/news/UF...laybyPlay-Results-RoundbyRound-Scoring-130613

Kuten sanoin, voin antaa anteeksi ringside tuomarille kun tämä ei töllöä saa katsoa, ja voi missata juttuja matsista, mutta ihminen joka katsoo töllöstä ja saa sen jollain tavalla käännettyä että matsi olisi tasainen ja puolustelee että Holmilla oli painavammat osumat on kyllä ihan väärässä hommassa jos on tuomari, silloin ei vain ole tilanteen tasalla.

Se että olet tuomari suomessa ei tee sinusta mitään pyhiinvaeltajaa joka on aina oikeassa ja jonka sanoja pitäisi jollain tavalla pitää pyhänä tekstinä, olet mielestäni vain ihan vitun väärässä.

Btw, MMAjunkiekin sai sen 49-46

Täytyy sanoa että mä sain myös hollylle kaks ekaa erää, piti ihan tarkistaa aiemmasta ketjusta omat höpinät.

Ketlen Vieira vie mestaruuden Cyborgilta. Voitto Zinganosta oli kova juttu, Zinganolla on esim. TKO lopetus Nunesista. Nunesilla ei oo ihan tarpeeks leukaa ja systeemiä mun mielestä Cyborgin voittamiseen. Cyborgin pää on niin umpisementtiä että luja nyrkki on toki vaatimus, mut ei ehkä paras taktiikka. Ketlen lähtis iskuilla höystettynä veivaamaan sitä maahan 5 erää ja uskosin että gameplan ei mene sekasin vaikka pari osumaa tulisi omiin.

Ketlen Vieira vie mestaruuden Cyborgilta. Voitto Zinganosta oli kova juttu, Zinganolla on esim. TKO lopetus Nunesista. Nunesilla ei oo ihan tarpeeks leukaa ja systeemiä mun mielestä Cyborgin voittamiseen. Cyborgin pää on niin umpisementtiä että luja nyrkki on toki vaatimus, mut ei ehkä paras taktiikka. Ketlen lähtis iskuilla höystettynä veivaamaan sitä maahan 5 erää ja uskosin että gameplan ei mene sekasin vaikka pari osumaa tulisi omiin.

Ei ole montaa ottelijaa näkynyt joilla ei olisi peli mennyt sekaisin Gyborgin lyönneistä, lauantainenkin vastus oli kuin peura ajovaloissa ekan osuman jälkeen.

Täytyy sanoa että mä sain myös hollylle kaks ekaa erää, piti ihan tarkistaa aiemmasta ketjusta omat höpinät.
Ei ole tarkoitus jankata/vänkätä. Mutta millä Holm vei nuo ekat erät? Painavat iskut meni kuitenkin isolla erolla cyborgille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom