Oluen ja viinin lisäksi konjakkia ja viskiä, ei hitto mikä hedari! Täten en pyydä typoja anteeksi.
Jos joku sanois mulle, että Kalabiibin esitys oli yksi vuoden vakuuttavimmista, en väittäis vastaan. Barbozalla on useampia lopetuksia noilla räjähtävillä alapotkuilla ja Khabib vaan käveli niiden potkujen läpi ja jo sen ensimmäisen mattoväännön jälkeen Barboza oli lyöty. Kaikki kunnia Barbozalle tosin, yritti vielä viimeisessä erässäkin, vaikka moni olisi tuossa tilanteessa varmaan luovuttanut kulmaansa. IMO porukka aliarvioi Barbozaa, mies otti hyvin yhteen Fergusoninkin kanssa ja ilman sitä laitonta potkua matossa, ties miten matsi ois päättynyt.
Ainut mikä mua pelottaa on se, että Khabib mestarina olisi kun Cain. Khabib on otellut max. kerran vuodessa, loukkaantumiset, painonvedot jne.
Conor vs Khabib? Conor joka oli ongelmissa Naten kanssa painiessa eikä kyennyt hallitsemaan Natea häkkiä vasten, Khabib riepottelisi miestä miten haluaa.
Cyborgi oli vakuuttava ja hallitsi matsia alusta loppuun. Holly on ties kuinka moninkertainen nyrkkeilyn- ja potkunyrkkeilyn maailmanmestari joka tunnetaan erityisesti counter puncherina, joten miksi Cyborgi olisi lähtenyt rynnimään? Nyt tiedetään ettei Cyborgin kondis lopu ja jaksaa painaa päälle vielä viidennessäkin, joten mun mielestä tää matsi sai Cyborgin näyttämään vaan entistä vaarallisemmalta.
Condit hävisi, kuten veikkasinkin. Yli 40 vaparimatsia ottanut perheenisä joka ei ole otellut 16 kuukauteen ja on julkisesti pohtinut eläköitymistä, ei vaan tunnu enää olevan sitä tappajan vaistoa. Natural Born Killerillä on hieno ura takana, vähän veikkaan että lopettelee tähän.