Spekulointina sanoisin, että kun Khabibilla vaikuttaa olevan hyvän kunnon lisäksi todella hyvä iskunkestävyys, niin kannattaisiko vaan suojata tarkasti ja antaa Conorin viedä erä tai kaksi ilman, että itse edes yrittää olla kovin aktiivinen. Conorilla kun on tapana väsyttää itsensä ja vastaiskijänä hän ei yleensä ole myöskään niin tyrmäävä, jos vastustaja ei tarjoile counter-paikkoja.
Juuri tuo iskunkestävyys on se pohja mille Khabibin on helppo rakentaa hommaansa. Vaikka pysty näyttää välillä vähän ihmeelliseltä huitomiselta, niin Khabib on ottanut hyvin vähän osumaa, paljon vähemmän kuin Conor. Eli näennäisestä huitomisesta huolimatta paikkoja ei tule super paljon Conorille ja vähät osumat, jopa joku erittäin kovakin sellainen, tuskin pysäyttää Khabibia jolla on 5 erää aikaa. Täytyy muistaa että Holloway ja Nate pykälää kovempileukaisemmat vastustajat pystyivät menemään täyden ajan omasta puolestaan, samoin kuin Floyd, mutta siihen ei tainnu oikein mitään osuakaan.
Mutta first things first, Tonya vastaan Conorilla paljon parempi mahdollisuus onnistua nyrkeillä mun mielestä, mattoon ei sais vaan joutua erien alussa. Edelleen oon sitä mieltä että Khabibia vastaan Tonylla on paremmat mahikset.