UFC 219: Cyborg vs. Holm (30.12.2017)

Kukapa olisi uskonut etta Holly vie taman viidenteen eraan.

Lol.

Mun mielestä oli aika ykspuolinen pieksentä. Jos joku vielä väittää etteikö Cyborg ole tekninen ja paras naisottelija niin on idiootti. Cyborgi voitti joka erän, eikä Holm saanut mitään aikaiseksi.

Seli seli. Cyborgin överi hype tuli täysin paljastetuksi ja tiedät sen itsekin. Shevchenkokin voitti Holmin selvemmin pisteissä vaikka Cyborg ainakin kaksi painoluokkaa isompi ja Tate kuristi tajuttomaksi. Se siitä Cyborgin ylivoimaisuudesta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hooker vs Diakiese oli hyvä matsi. Järkevää ja kypsää tekemstä Hookerilta. Diakieselta loppui aika nopeaan kunto ja Hooker voitti hienolla subilla.

Khabib sai Edsonin sippaamaan vajaassa parissa minuutissa. Ihmeellisesti Edson selvisi ottelun loppuun saakka. Seuraavaksi luultavasti Tony puolustaa vyötään Khabibia vastaan, koska Floyd Mayweather - wannabe ei uskalla koskaan puolustaa vyötään. Hienoa, että Khabib on nyt 25-0 kaveri, niin jospa se ja fanit löisivät vähän painetta jotta saataisiin uutta mestaria tilalle. Mitähän olisi Conor tuumannut, jos Aldo olisi aikanaan ollut puolustamatta vyötään ihan muuten vaan?

Cyborg otteli todella hienosti ja oikea käsi blokkasi kaikki Hollyn takajalan päähän kohdistuneet potkut. Holly olisi voinut edes kerran kokeilla nostaa etujalkaa päähän, koska Cyborg roikotti aika pahasti etukättään erinäisissä tilanteissa. Cyborgin takakäsi teki tuhojaan Hollyn ryntäilessä päälle. Jotenkin olisin toivonut, että Hollyn arsenaaliin olisi tullut jo jotain muutakin kuin se sama kombo uudelleen ja uudelleen. Pelkäsin vähän, että Cyborg vie mattoon, mutta Holly oli vahva painitilanteissa.
 
Mun mielestä Cyborg otteli todella hyvin. Puolustus toimi erinomaisesti Holmin tekniikoita vastaa, eikä Holmilla ollut pahemmin aseita. Yritti ihan liikaa sitä samaa yläpotkua joka ei käynyt kertaakaan edes lähellä. Cyborg noudatti gameplania, antoi Holmin tehdä aloitteet & iski hyviä lyöntejä vastapalloon. Hieno esitys kaikinpuolin.
 
Lol.



Seli seli. Cyborgin överi hype tuli täysin paljastetuksi ja tiedät sen itsekin. Shevchenkokin voitti Holmin selvemmin pisteissä vaikka Cyborg ainakin kaksi painoluokkaa isompi ja Tate kuristi tajuttomaksi. Se siitä Cyborgin ylivoimaisuudesta.

Haha, noo voidaan löydä vaikka vetoa että yksikään UFC:ssa otteleva nainen ei voita Cyborgia. Saas nähdä pitääkö Nunes puheensa ja haastaa cyborgin seuraavaksi. Sen matsin jälkeen homma olisi vielä selkeämpi asiaa ymmärtämättömille mitä nyt. Cyborg on p4p wmma #1 ja teknisesti paras naisottelija, ei mitään epäselvyyttä.
 
Holm otti vaikka kuinka monta kovaa lyöntiä Cyborgilta ja vielä suoraan vastapalloon eikä Cyborg silti saanut edes knock downia. Missä se Cyborgin täysin murskaavana pidetty tyrmäysvoima oli? Niinpä niin.

Tämä matsi oli varmasti hyvä reality check monille.
 
Haha, noo voidaan löydä vaikka vetoa että yksikään UFC:ssa otteleva nainen ei voita Cyborgia. Saas nähdä pitääkö Nunes puheensa ja haastaa cyborgin seuraavaksi. Sen matsin jälkeen homma olisi vielä selkeämpi asiaa ymmärtämättömille mitä nyt. Cyborg on p4p wmma #1 ja teknisesti paras naisottelija, ei mitään epäselvyyttä.

No sulla on nyt selvä damage control ja denial päällä, kun tajusit itsekin, että ei se niin hyvä ollutkaan, kuin kuvittelit, mutta ei vain ole miestä myöntää sitä. Jätetään asia siihen, se on ihan sama mitä sanot tässä vaiheessa.

l41YANiQvEUskToU8.gif


aptopixufc196mixedpace1551563986_t1070_ha75c942b505daebbc69ca1779246782f6560af52.jpg
 
Haha, noo voidaan löydä vaikka vetoa että yksikään UFC:ssa otteleva nainen ei voita Cyborgia. Saas nähdä pitääkö Nunes puheensa ja haastaa cyborgin seuraavaksi. Sen matsin jälkeen homma olisi vielä selkeämpi asiaa ymmärtämättömille mitä nyt. Cyborg on p4p wmma #1 ja teknisesti paras naisottelija, ei mitään epäselvyyttä.
Muuten pitäisi paikkansa mutta douppauksella hankittu ylivoima mitätöi tämän. Ilman huijaamista kukaan ei olisi ylivoimainen vastaavalla tavalla. Cyborg on roinaaja ja häpeä koko lajille.
 
Laita ihmeessa linkki jossa ennustit etta matsi menee taydet erat tai etta Holly voittaa. Laitan ehdottomasti onnittelut etta olit oikeassa kun luen sen. Mulle ei kay egon paalle jos olen joskus vaarassa.

Ennustin, että Cyborg voittaa. Matsissa ei ollut minulle mitään yllättävää millään tavalla. Nauroin sille kun ihmettelit, että kukapa olisi uskonut, että Holm selviää pisteille, kun vaikka kuinka moni täälläkin ennusti sen voittoa.
 
Ennustin, että Cyborg voittaa. Matsissa ei ollut minulle mitään yllättävää millään tavalla. Nauroin sille kun ihmettelit, että kukapa olisi uskonut, että Holm selviää pisteille, kun vaikka kuinka moni täälläkin ennusti sen voittoa.

No on sulla ihme kriteerit. Itsekin kirjoitin etta Holmin mahdollisuudet on siina etta Cyborg vasyy ja etta Cyborg todennakoisesti voittaa. No, Cyborg ei vasynyt mutta matsi meni silti taydet erat. Eli me molemmat veikattiin Cyborgin voittoa. Sun "LOL" kommenttiin olisi vahan enemman oikeutuksia jos olisit jossain tuon ennustanut. Jalkeenpain on helppo olla viisas, eika viitata muitten ennustuksiin. Siksipa, voit survoa LOL:isi perseeseesi jos siella on Gusse dildoilta yhtaan tilaa. :heart::heart::heart:
 
No on sulla ihme kriteerit. Itsekin kirjoitin etta Holmin mahdollisuudet on siina etta Cyborg vasyy ja etta Cyborg todennakoisesti voittaa. No, Cyborg ei vasynyt mutta matsi meni silti taydet erat. Eli me molemmat veikattiin Cyborgin voittoa. Sun "LOL" kommenttiin olisi vahan enemman oikeutuksia jos olisit jossain tuon ennustanut. Jalkeenpain on helppo olla viisas, eika viitata muitten ennustuksiin. Siksipa, voit survoa LOL:isi perseeseesi jos siella on Gusse dildoilta yhtaan tilaa. :heart::heart::heart:

Kylläpä käy nyt tunteisiin, kun Cyborg ei ollutkaan sellainen monsteri mitä olit kuvitellut. Sillä ei ole mitään väliä mihin minä uskoin, ihmettely siitä, että Holm voi selvitä pisteille Cyborgin kanssa vapaaottelussa on silti ajatuksena naurettava. Ja etköhän sinäkin tiedä, että olen täällä kyllästymiseen asti jauhanut vuosia siitä miten yliarvostettu Cyborg on ja nyt se nähtiin. Ei se sitä poista, etteikö hän selvästikin olisi yksi aivan parhaista naisvapaaottelijoista, mutta pitäisi silti pystyä myöntämään, kun huomaa, että on ollut vähintään jonkinlaiset hypelasit silmillä. En kiusaa asialla enempää, kuitti tästä aiheesta minun osalta.
 
kuitti tästä aiheesta minun osalta.
Kuittisi olisi huomattavasti tehokkaampi jos olisi esittaa materiaalia jossa olisit tuon suuntaista ennustanut. Nyt mennaan aika olemattomilla evailla ja efekti on aika saalittava kun pitaa lainata muitten ennustuksia. Mutta hyvaa uuttaa vuotta sinne ja parempaa onnea vuodella 2018 (y) :heart::heart:
 
Itse veikkailin että holm yllättää ja matsin 2 ekaa erää meni kuten ajattelin.
Sit kävi missä olin väärässä, cyborgin kunto kesti hyvin.
Mutta, neljäs erä aika tasanen.
Ansaittu voitto mutta tää ois voinut kääntyä toiseenkin suuntaan.
En lähtis liikaa spekuloimaan tän matsin perusteella miten menee muiden kanssa, holmin tyyli oli hankala cyborgille.
Roinajutuista ni tietääkseni cyborg ei ole kärähtänyt?
Oli muuten samannäkönen jo 18vuotiaana valokuvissa.
 
Olin väärässä. Veikkasin, et Cyborg olisi väsähtänyt, jos ei saa myllytettyä parissa ekassa erässä. Holm vei 2 ekaa erää, mut lopulta ei ollut oikein jakoja. Kysymykseen Cyborgin tasosta tuli vastaus, on kova, mutta ei ylivoimainen tuhoaja. Ei saanut mattoon, eikä saanut tiputettua. Kova fysiikka, kunto ja iskunkestävyys + sen verran tekniikkaa, ettei ota liian pahasti kuokkaan sillä osa-alueella.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom