UFC 219: Cyborg vs. Holm (30.12.2017)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kylla helvetin hyvat co-main and main eventit. Kovia matseja. Yllattavan hyvin Holm pysyy kelkassa vaikka voimaeroa on.
 
Se on kiva että Cyborg näyttää kans kerrankin siltä, että on ollut ottelussa. Ihan ok selvisi Holly.

Nunes saattais olla aika kova vastus jo Cyborgille. Oli huudellut, että haluais ottaa tän voittajaa vastaan.
 
Mun mielestä oli aika ykspuolinen pieksentä. Jos joku vielä väittää etteikö Cyborg ole tekninen ja paras naisottelija niin on idiootti. Cyborgi voitti joka erän, eikä Holm saanut mitään aikaiseksi.
 
Mun mielestä oli aika ykspuolinen pieksentä. Jos joku vielä väittää etteikö Cyborg ole tekninen ja paras naisottelija niin on idiootti. Cyborgi voitti joka erän, eikä Holm saanut mitään aikaiseksi.

Oli tää aika kaukana siitä pieksennästä mitä Cyborg fanit lupaili ennen ottelua. Selkeä voitto toki. Paljon pahempia turpakäräjiä oon nähnyt sekä naisissa että miehissä.
 
Oli tää aika kaukana siitä pieksennästä mitä Cyborg fanit lupaili ennen ottelua. Selkeä voitto toki. Paljon pahempia turpakäräjiä oon nähnyt sekä naisissa että miehissä.

Oli melkoset turpakäräjät kyllä, jos lasket kuinka monta kertaa Holmin pää retkahti tossa matsissa niin huhu. Cyborgin luoma damage suurin tekijä, Holm ei saanut mitää damagea tehtyä. Mielenkiintoista tietää onko Holmilla naamasta luita rikki, myös Holmin huomisen päivän naama kuva olisi mielenkiintoista nähdä.
 
Rumaa jälkeähän Hollyn naamasta sitten tuli. Propsit kuitenkin että kävi kokeilemassa, vaikka ottikin koteloon jokaisessa erässä. Eihän Holm mitenkään voinut voittaa kahta erää? Erittäin outoa että puolen minuutin clinch control, merkitsee tuomareiden pisteissä noin paljon. Pystyssähän Holly ei pärjännyt missään vaiheessa.

Oli kyllä selvästi illan paras ottelu.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom