On kyllä häröä katteltavaa ku gabi garcia ja cyborg hilluu keskenää :D so pumped up, imo tää on paras ufc kortti mitä on tullu sinä aikana ku ite oon seuraillu about ufc 110 paikkeilta asti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa katselin. :DOn kyllä häröä katteltavaa ku gabi garcia ja cyborg hilluu keskenää :D
Se puhe että Jones on keksinyt uudentyylin lyödä kyynärpäillä, kuulostaa pelottavalta Cormierin kannalta, niin TKO:kin tulee kysymykseen,
Ei Jones itse tuosta ole maininnut, eikä varoittanut ketään. Ja "keksinyt" oli ehkä väärä sana, käännös olisi paremminkin, "löytänyt uudentyylin"No aivan varmaan on keksinyt. Lisäksi hän reiluna kaverina päätti varoittaa vastustajaansa etukäteen, koska ei halua voittaa tavalla, joka voisi tahrata hänen ritarinkunniaansa...
katsoppa tuo tuore inside octagonMistä tuo tieto on peräisin?
Jep.. Ainakin mulla tuli välittömästi fiilis että "sisters of sin" siinä kikattelee yhdessä. Meni viimeinenkin uskon ripe Cyborgin puhtauteen..On kyllä häröä katteltavaa ku gabi garcia ja cyborg hilluu keskenää :D so pumped up,