Olisipas hauskaa kun mestarin pitäisi nöyristellä "väärin voitetun" mestaruuden takia
Näiden 2 ääripään välillä on juuri ja juuri mahdollista taiteilla myös. Mut myyntipuheitahan noi vaan on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisipas hauskaa kun mestarin pitäisi nöyristellä "väärin voitetun" mestaruuden takia
Tottakai se on sopimusrike, jos on todettu fyysisesti terveeksi lääkärien toimesta ja ainoa syy on että ei haluakkaan otella. Mutta eihän ketään voi pakottaa ottelemaan. Siinä Nunesin ja UFC:n sopimiuksessa on varmasti kohta missä lukee mitkä on sanktiot, jos näin käy.Miten toi on mahdollista perua matsi, ku "I'm not feeling right"? Luulis nyt, et toi täyttää jonkun sopimusrikkomuksen, jos lekuritki ois päästäny ottelemaan.
Ihmeellistä, että lääkärit antaa luvan otella, jos ottelija itse tuntee olonsa huonoksi. Mä uskon että ihan oikeesti oli jotain vialla, koska miks muuten perääntyä tossa kohtaa?
Kyllä se on Kisumisu vähän sillä lailla, että tulevan flunssan takia ei tehdä ohareita UFC 213 tapahtuman pääotteluun. Siellä on tohtorit varmasti ottanut Nunesilta tulehdusarvot ja mitannut kuumeen ja terve oli kuin pukki.Tosin ehkä kun ei tiedä jos oikeasti onkin jotain tulevaa flunssaa
Kyllä se on Kisumisu vähän sillä lailla, että tulevan flunssan takia ei tehdä ohareita UFC 213 tapahtuman pääotteluun. Siellä on tohtorit varmasti ottanut Nunesilta tulehdusarvot ja mitannut kuumeen ja terve oli kuin pukki.
lähtisittekö lennolle, jonka kapteeni on ollut pari päivää sairaalassa ja sanoo ettei ole kunnossa? Tai menisittekö itse töihin sairaana, panoksena iso tilipussi onnistumisesta tai huomattavasti pienempi tili tulevaisuudessa epäonnistumisesta.
lähtisittekö lennolle, jonka kapteeni on ollut pari päivää sairaalassa ja sanoo ettei ole kunnossa? Tai menisittekö itse töihin sairaana, panoksena iso tilipussi onnistumisesta tai huomattavasti pienempi tili tulevaisuudessa epäonnistumisesta.