Nyt olikin kyse yhtä kovasta pystymiehestä kuin Conor.Pettis, Cowboy tai Anjos?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt olikin kyse yhtä kovasta pystymiehestä kuin Conor.Pettis, Cowboy tai Anjos?
Koska sarkasmiNyt olikin kyse yhtä kovasta pystymiehestä kuin Conor.
View: https://www.youtube.com/watch?v=fCCQvDNpg3s
Vähän vanha (5.9.), mutta en täällä ole hokannut. Hyvä haastattelu jos haluaa tietää Eddiestä enemmän, melkein kuin olisi jonkun elämänkerta dokkarin katsonut. Ei taida olla Eddiellä omaa ketjua niin postasin tähän. 49:30 -> alkaa spekulaatio mahdollisesta Conor matsista. Aika itsevarmalta tuntuu Eddie. ;)
Ei kaupungin lempinimi Killadelphia ole tyhjästä tullut, tosin Chiraq taitaa olla edellä murhissa :oHyvä pätkä. Olivat ilmeisesti Kensingtonissa. Olisivat kuvanneet tuon viellä illalla tai yöllä. Ois Ariel saanut vähän elämysmatkailua
On nimittäin aika jäätävä paikka.
Taitaa olla.Ei kaupungin lempinimi Killadelphia ole tyhjästä tullut, tosin Chiraq taitaa olla edellä murhissa
Pettis, Cowboy tai Anjos?
Veikkaan et eddien gameplan ei tuu olemaan seisomista conorin edessä ja vaihtaa iskuja. Ekan clinchin jälkeen nähdään paljon conorille jää KO poweria jäljelle.Näkisin Conorilla paljon paremmat tyrmäysmahdollisuudet siltikin. Conor on rauhallinen, laskelmoiva ja tehokas, kun se saa jonkun sekaisin. Jos se laittaa Eddien sekasin, niin minusta se on aikalailla sinetöity. Kun muut tuossa tilanteessa alkaisivat kauhomaan ilmaa tko voiton toivossa, samalla kuin Eddie kerää ajatuksiaan ja palautuu, niin Conor ei jätä Eddielle mitään pakotietä pois ja osuu, kun se merkitsee. Niin, ja Eddie on aika chinny joten... Tyylillisesti, Conorille helppo tyrmättävä, vaikka muut eivät siinä olekaan onnistuneet. Näin uskon. Toki jos olen väärässä, niin that's okay. Katotaa mite käy.
eipä oo alvarezin viimeisimmät matsit ollut musta kovin vakuuttavia, luukunottamatta tietty rda tyrmäystä mikä oli hiton kova veto.Katoin sitä edelliset Kolme matsia ja aika nihkeää menoa oli niissä. Jos eddie on nauranut conorin kunnolle niin ei se kyl omallakaan ole hirveästi
Loistanut. Sitkeä ukko se tuntuu olevan mutta mä luulen että se on conor joka määrää ottelun Tahtia puskemalla eteenpäin kuten
Mendes ottelussa(miinus alasviennit).
On ne vastuksetkin ollu pirun vaikeita,muutenhan nate olis lw champieipä oo alvarezin viimeisimmät matsit ollut musta kovin vakuuttavia, luukunottamatta tietty rda tyrmäystä mikä oli hiton kova veto.Katoin sitä edelliset Kolme matsia ja aika nihkeää menoa oli niissä. Jos eddie on nauranut conorin kunnolle niin ei se kyl omallakaan ole hirveästi
Loistanut. Sitkeä ukko se tuntuu olevan mutta mä luulen että se on conor joka määrää ottelun Tahtia puskemalla eteenpäin kuten
Mendes ottelussa(miinus alasviennit).
On ne vastuksetkin ollu pirun vaikeita,muutenhan nate olis lw champi
Conor ei ole käsittääkseni ikinä missannut painoa otellessaan 145:ssa joten miten se ei ole hänen "oikea" painoluokkansa?
Conor ei ole käsittääkseni ikinä missannut painoa otellessaan 145:ssa joten miten se ei ole hänen "oikea" painoluokkansa?