UFC 205: Alvarez vs McGregor 12.11.16

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M4RC
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Pakkisninjat, kumpi voittaa?

• Alvarez

Votes: 48 36,6%
  • McGregor

Votes: 83 63,4%

• Total voters
    131
  • Poll closed .
What? :D Ihan lempeästi ja pilke silmäkulmassa vastasin Conor-rakkauden jakavalle köndelle :) A ja C kohta ovat tosin faktoja. Liekö itse olet jostain butthurt?

e. Tai A:stakaan en mee 100% pankkiin, koska Conor ei ole tainnut itse sanoa sitä ääneen vielä, mutta Ariel yms. ovat muistaakseni uutisoineet laajasti, että x pituinen breikki on tulossa tämän matsin jälkeen - mahdollisesti Double-D:n raskauden takia.

Kuinka varmana olet Woodleyn voitosta? 1.5 woodley / 4.5 Thompson

Mä laitan 50€

Pystyottelussa on paljon muutakin kuin lyönnit ja potkut. Lyöntien osalta ehkä Conor vähän edellä, muuten vähän epäreilu vertailu. Conor saanut kuonoonsa pariinkin kertaan oikein kunnolla (varsinkin painijoita vastaan) - Wonderboy ei niinkään. Pystyottelua lienee myös liike ja varsinkin iskujen väistö.

Huomattavasti isompi JA "teknisempi" Rory saa selkäänsä pystyssä.

View: https://www.youtube.com/watch?v=KPW2H1xMzOo

LaiRoU, onko meillä betsi aiheesta? Sä olit varma, että Woodley vie, joten asetit kertoimet varmaan 1.5 vs. 4.5 tasolle.

Mä otan tolla kertoimella kiinni vaikka sen 20€.

No ei ole :D Kuten sanoin, laitoin viestin pilke silmäkulmassa ja fanilasit päässä - älä ota nyt niin vakavasti touhua :)

No ei ole :D Kuten sanoin, laitoin viestin pilke silmäkulmassa ja fanilasit päässä - älä ota nyt niin vakavasti touhua :)

Hehe en otakaan. Mahtavia matseja tulossa anyways!

Ite diggaan panostaa omaa näkemystä.

Ite bettaan Conoria vastaan ja Wonderboyn puolesta.

E. olen obv. Conorin puolella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon alkanu miettii et pystyisköhän Ed Alvarez sittenkin selviytymään mini-mendes taktiikalla kaks ekaa erää. Jos se pystyy välttää Conorin vastapallerot niin tuleekin mielenkiintoiset loppuerät. Jos ed saa väsytettyä Conoria ekat 10min ottamatta pahimpia osumia.

En lyö vetoa.

Conorin pystyä ja erityisesti sitä vasenta superiskua osataan varmasti pelätä ja ennakoida entistä enemmän. Ja varsinkin nyt kun conorilta on nähty heikkouksiakin. Aika ei oo mcgregorin puolella. Oon joka kerta aliarvoinu conorin ja aion vissiin edelleen. Tukkaan tulee irkulle.

Back
Ylös Bottom