UFC 202: DIAZ vs McGREGOR 2 - 20.08.2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

DIAZ vs McGREGOR 2, kumpi voittaa uusinnan?!

• McGREGOR

Votes: 73 42,2%
  • Diaz

Votes: 100 57,8%

• Total voters
    173
  • Poll closed .
Conor on loistava ottelija ja on totta, että Nate on voitettu aikaisemmin. Mutta yleensä ne Naten voittaneet ottelijat ovat yleensä hallineet ottelua voimaeron ja painin avulla, tässä matchupissa sen sijaan Conor on se pienempi ottelija.

Lisäksi, tällä kertaa Nate myös valmistautuu otteluun.

Tai sitten Nate kusetettiin sillä jo aiemmin kerrotulla "Jos nouset mestariksi niin palkka 500k+PPV-siivu, Andersonzilvamanibaby!" sopimuksella kirjoittamaan tuollaisen. Mutta Nate mun mielestä itse kuitenkin sanoi sen palkan olleen sentään 60+60 vaikka tilastoissa näkyi vain 20+20.

http://www.mmaweekly.com/nate-diaz-...eal-wants-contract-release-right-now-im-broke

“My partners still make (expletive) money for what the company is bringing in. They’re happy because they’re not getting paid what they used to get paid, so they get little chunks to shut up. As far as I’m concerned, I don’t get paid (expletive). I get $60,000 (to show) and $60,000 (to win).”

Kattelin Diazin veljesten matseja ja tuli mieleen, että Diazin veljeksillä ei ole ikinä ongelmaa saada omaa peliä käyntiin. Saman tien kun matsi alkaa, Diazit tekee sitä mitä Diazit tekee, eli trash talkkaa ja liikkuu eteen päin, ihan sama kuka on vastassa. Ei ikinä Cowboy tyylisiä jäätymisiä tai henkisesti luovuttamista.

Kattelin Diazin veljesten matseja ja tuli mieleen, että Diazin veljeksillä ei ole ikinä ongelmaa saada omaa peliä käyntiin. Saman tien kun matsi alkaa, Diazit tekee sitä mitä Diazit tekee, eli trash talkkaa ja liikkuu eteen päin, ihan sama kuka on vastassa. Ei ikinä Cowboy tyylisiä jäätymisiä tai henkisesti luovuttamista.
Eikä ne ikinä luovuta vaikka tulis miten turpaan..

Sehän on yks vahvuus mitä Conor ei pysty käyttämään Diazeja vastaan. Conor pääsee niin hyvin vihujen pään sisään et se on jo käytännössä voittanu matsin ennen ku se edes alkaa. Natea ei vaan yksinkertasesti kiinnosta

Joo Diazit on immuuneja kaikelle tollaselle, musta tuntuu että Conorin vittuilu vaan toimi käänteisesti Nateen. :D

Conorille se on vaan showta ja siinä yhdessä lehdistötilaisuudessa jossa Conor sanoi jotain Naten crewstä, johon Nate vastasi että mun tiimi pistelee sun tiimiä vielä pataan, tuntui että Conor ois oikeasti tajunnut että ei hitto, sehän on tosissaan. :D Sen jälkeen Conor oli ihmeen vaisu ja koko habitus ennen matsia oli ihan erilainen verrattuna aikaisempiin otteluihin.

Kattelin taas kerran ton kohtaamisen ja hitto miten nopeasti se matsi kääntyi tiukasta väännöstä -> 100% Naten dominoinniksi. Conor murtui todella nopeasti. Jos verrataan vaikka tapaan jolla Holly taisteli tajunnan rajamaille asti kun Tate oli niskassa.

Se mikä tosin täytyy ottaa huomioon, on se älytön tahti jolla Conor show on edennyt, mies ei ole ehtinyt levätä tai treenata kuten muut ottelijat. Onhan se mahdollista että Conor tulee pienen tauon jälkeen ihan eri ottein häkkiin, mutta kyllä Nate on silti vahva ennakkosuosikki sillä vaikka Conor ois ollut minkälaisessa ylikunnossa, Nate tuli matsiin käytännössä ilman mitään valmistautumista.

Mun mielestä Conor näytti ja käytti parhaat aseensa Diazia vastaan eikä ne toimineet niin kuin oli odotettu. Nate ei tipahtanut ekassa matsissa eikä tule tipahtamaan rematchissä, Conorin subi voittoon en usko myöskään.
Vaihtoehdoiksi jää siis Conorin desicion voitto ja sitä ei kyllä Naten kaasutankkia vastaan tule saamaan.

Veikkaus on että Diaz via TKO R3.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

View: https://www.instagram.com/p/BG6XvnposvJ/?taken-by=chrisavila209

3rewfdsc.jpg

Conor, don't be afraid...:puntti:

Ihan aluksi kun tää uusinta julkistettiin tuli fiilis että ei saatana taas näitä uusintoja. On kuitenkin mieli muuttunut aika totaalisesti ja tätä matsia kyllä odottaa ihan hulluna!
Melkeinpä yhtä mielenkiintoista kuin itse matsi on pre-fight pressitilaisuudet joissa saadaan varmasti taas nauttia eeppistä viihdettä! :oujee: Jos UFC olis kartalla niin tekis näistä pressitilaisuuksistakin PPV-eventtejä ja nekin todennäköisesti myis paremmin kuin keskiverto-PPV kortit!

Ekasta (UFC200) pressitilaisuudestahan Conor jänisti, mitenköhän herra aikoo tulla framille kun alla on kaikkien niiden ennakkopuheiden jälkeen tullut nöyryytys. Conorilla on tässä aika paljon pelissä, jos tästä tulee taas tappio niin aika vaikee uskoa että Conorin hype enää koskaan palautuu ennalleen, paluu midget-sarjoihin ottamaan lisää vauhtia kutsuu varmasti!

Natelle tässä ottelussa on periaatteessa vain voitettavaa. Iso tili tiedossa ja vaikka tappio tulisikin niin rubbermatchin järjestyminen ja sitä myötä uusi tsäännssi + lisää hilloa aika varmasti tiedossa.

Mun mielestä Conor näytti ja käytti parhaat aseensa Diazia vastaan eikä ne toimineet niin kuin oli odotettu.
Eli on siis ollut syytä hankkia uusia toimivampia aseita. Itse uskon, että Connorilla on potentiaalia parantaa otteitaan uusintaan.

Eli on siis ollut syytä hankkia uusia toimivampia aseita. Itse uskon, että Connorilla on potentiaalia parantaa otteitaan uusintaan.
Moni sivuuttaa myös seikan että Conorin kunto saattoi loppua oikeasti kesken. Embeddeddejä katsomalla huomaa Conorin olevan todella hengästynyt avoimissa harjoituksissa pistareita lyötyään jo. Vai oliko se koko harjoitusvideo. Saattaa hyvinkin olla että virheet valmistautumisessa maksoivat voiton niinkuin itse ovat puhuneet. Itselle vuoden odotetuin ottelu!

Viimeksi muokattu:
Moni sivuuttaa myös seikan että Conorin kunto saattoi loppua oikeasti kesken. Embeddeddejä katsomalla huomaa Conorin olevan todella hengästynyt avoimissa harjoituksissa pistareita lyötyään jo. Vai oliko se koko harjoitusvideo. Saattaa hyvinkin olla että virheet valmistautumisessa maksoivat voiton niinkuin itse ovat puhuneet. Itselle vuoden odotetuin ottelu!

Muistan, että jo matsin alussa huomasi ettei Conorin askel oli niin kepeä, kun on totuttu näkemään. Cardio-Conor for the win!

Veikkaan etta tama kortti myy hyvin mutta ei niin hyvin kuin moni kuvittelee. Kun on aika maksaa PPV:sta moni varmaan kysyy itseltaan etta kannattaako maksaa toisen kerran samasta matsista. Tama on kaytannossa Conorin pakkomiellematsi ja vaikka evaat voittoon on, luulen etta lopputulos on sama. Jos niin tapahtuu niin siinapa krapula josta Cororille menee hetki selvita ja motivaatiotakin voi joutua hakemaan hetken.

Muilla matsit buukattuna tai just otelleena. Ainoot top15(!) vaihtoehdot Condit, Kim ja Saffiedine joista järkevin on condit mikäli haluaa varmistuksen tittelihaastajaks

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom