UFC 202: DIAZ vs McGREGOR 2 - 20.08.2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

DIAZ vs McGREGOR 2, kumpi voittaa uusinnan?!

• McGREGOR

Votes: 73 42,2%
  • Diaz

Votes: 100 57,8%

• Total voters
    173
  • Poll closed .
Ketkä nyrkkeilijät siellä nyt on laskenut housut ja pyllistäneet Diazeille??? Tarkoitatko tätä harjoituskaveria ja muutenkin hyvää kaveria Wardia joka sanoi Diazien pystyvän heilumaan kanssaan kehässä ja paljasti salaisuuden että Diazeilla on kädet?:D Vai Naten valmentajaa? Vai Joe Rogania?:D:D:D Missä ja ketkä on ne nyrkkeilijät jotka kehuu Diazeja maasta taivaaseen? Jotain kovia valmentajia kuten Freddie tms? Ettei vaan tämä nyrkkeily sensei guru velho juttu ois pikkaisen yliammuttua?
Ps. :D:D:D:D:D

En mä jaksa alkaa sua varten etsimään mitään haastatteluita tai videoita kun näköjään suurinosa täälläkin on jo ne nähneet. Mut jos ykskakkkosella ja hyvällä leualla outboxataan esim Cerrone ni aika heikkoa on toi pystyottelun taso UFCssä. Vai mitä sä luulet et kävis jos UFCn LWt laitettais nyrkkeilyhanskat kädessä kehään ottelemaan nyrkkeilysäännöillä et ketkä niistä voittais Naten?

No vaikka mä olenkin melkoinen ennustaja ja yksi euroopan kunnioitetuimpia vale tudo koutseja 1940-luvulta lähtien niin (toisin kuin muut nettisoturit) mulla ei ole ikävä kyllä suuria vastauksia tai pelastavia neuvoja Conorille :D

Ekassa matsissa Conor liikkui huonommin kuin yleensä, ei osunut montaa kertaa ja väsyi kesken tanssin. Yleensä noita ei yhdistä Conorin matseihin. Veikkaan että tällä kertaa obsessed Conor tekee asioita taas oikein ja repii pään irti, se on vaan mun veikkaus. Se ei ole yhdellekään pakkispojalle henk.koht loukkaus tai vittuilu enkä todellakaan ole kiinnostunut vääntämään asiasta.

Ihan vaan on the record, Nate ja Nick on aina olleet mun suosikkiottelijoita, eikä pelkästään koska olen saamaton luuserihampuusi, vaan ihan ottelutyylin ja persoonan takia. Haluaisin Naten voittavan uudestaan mikä tekisi hänestä vieläkin suuremman staran ja muistettaisiin aina suurena soturina joka tappoi irlannin toivon. Silti mä vähän pelkään että tällä kertaa Conor hautaa Diazin Vegasin aavikolle.

Mitä Conorin pitäisi muiden mielestä tehdä, voittaakseen Naten? @Mister Gekko ? @Tank abbott ?

Eittämättä pystyottelu potkuineen on se millä Conor voittanee jos voittaa, oma postaukseni oli vain huomautus että Nate on paikannut aukkoa omassa kick defencessään. Conorin täytyy vaan olla tällä kertaa ekonomisempi ja/tai tarkempi lyönneissään, vaikka 70% ( :david: ) tehoilla ettei vedä itseään niin piippuun. Toisaalta nyt takuulla on parempi alustuskin matsiin kun ei ole omien sanojensa mukaan syönyt itseään 170lbs ja Vessanpönttöportaalin touchbuttitkin jäänee välistä, joten jaksaminen lienee parempi. Luotan silti Naten leukaan, boksaukseen ja jujiin eli kivitalo Stocktoniin!

En jaksa oikein uskoa pistevoittoa Conorin lähtevän hakemaan sillä 25min on pirullisen pitkä aika otella kivipäistä ja ulottuvampaa vastustajaa vastaan.
Jaksaako joku tehdä äänestyksen tästä niin näkee miten äänet jakautuu pakkislaisten keskuudessa?

Onko kukaan maininnu niitä vartalopotkuja Mendes matsista joita Conor antoi, varmasti olis hyötyä. Veikkaan että matsi menee Natelle hieman samaan tyyliin ku edellinen mutta kestää jonnin verran pidempään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En pysty veikkaamaan objektiivisesti niin veikkaan Conoria.

5742c9512510f_mynnnsen.png.8fa598cfa810689a7732ac6835b11f76.png

Conor voisi viedä ottelun, jos ottelee järkevästi (pistevoitolla. tyrmäystä turha hakea nate ei ollut moksiskaan vaikka conor latasi täysiä ja muutama osui hyvinkin), mutta ei conorin hermot kestä kun nate huutaa "come on, motherfucker!! pari stockton slappia vielä naamaan :) conor lähtee turhautuneena kokeilemaan ja naten ykskakkoset alkavat menemään perille ja loppu viimeistellään matossa jossa nate lukottaa..tietty voi olla että nate myös takoo niin kauan että tuomari tulee väliin eli conor ottaa mieummin pataan kuin taputtaa taas. Odotan hyvää matsia kun kumpikin treenannut ja hyvät cämpit alla, mutta homma menee loppujen lopuksi kuin edellinen, mutta ottelusta tulee vain edellistä pitempi (päättyy kolmannessa erässä ) En malta odottaa!

Kyllä se on vaikea voittaa isompaa ukkoa viisi eräisessä matsissa, kun omat vahvuudet on pystyottelussa ja vastustaja on rautaleukainen nekkaaja. Ei Conor ainakaan Natea lopeta.

Conorkin on tottunut kiusaamaan pystytaidoillaan vielä selvän reach edun turvin, nyt Nathanielilla on 2 tuuman reach etu ja osaa tosiaankin käyttäää sitä.

Mä uskon Conoriin ihan sen takia, että vaikka Nate on kova ottelija, niin sen on useampikin kengittänyt, eli Naten voittamiseen ei tarvita mitään mystistä, vaikka se vaikeaa onkin. Conor puolestaan vaikuttaa musta edelleenkin tosi fiksulta ottelijalta siinä mielessä, että tuntuu olevan melko hyvin perillä omista, ja vastustajansa, heikkouksista ja vahvuuksista. Ja johtui se vihaajien mielestä mistä tahansa, niin Conor on hyvä ottelija, huono ei olisi vienyt vyötä ja sitä matsia edeltäviä. Uskonkin, että Conor tiimeineen on todella hyvin perillä siitä, miksi viime kerralla Natelta tuli kuokkaan ja miten Natea vastaan pitäisi otella seuraavalla kerralla, ja niitä vaadittavia ja suunniteltuja juttuja on treenattu todella paljon.

Kameroiden edessä Conor varmaan ilmoittaa lyövänsä Natelta pään irti ekassa erässä tai jotain vastaavaa, mutta veikkaan, että tällä kertaa häkkiin tulee todella laskelmoiva Conor, joka voittaa ottelun kiistatta. Naten en usko varsinkaan tässä vaiheessa uraansa muuttavan kovin radikaalisti lähestymistapaansa otteluun. Saatte sitten nauraa, jos olen täysin väärässä :D.

Mä uskon Conoriin ihan sen takia, että vaikka Nate on kova ottelija, niin sen on useampikin kengittänyt, eli Naten voittamiseen ei tarvita mitään mystistä, vaikka se vaikeaa onkin. Conor puolestaan vaikuttaa musta edelleenkin tosi fiksulta ottelijalta siinä mielessä, että tuntuu olevan melko hyvin perillä omista, ja vastustajansa, heikkouksista ja vahvuuksista. Ja johtui se vihaajien mielestä mistä tahansa, niin Conor on hyvä ottelija, huono ei olisi vienyt vyötä ja sitä matsia edeltäviä. Uskonkin, että Conor tiimeineen on todella hyvin perillä siitä, miksi viime kerralla Natelta tuli kuokkaan ja miten Natea vastaan pitäisi otella seuraavalla kerralla, ja niitä vaadittavia ja suunniteltuja juttuja on treenattu todella paljon.

Kameroiden edessä Conor varmaan ilmoittaa lyövänsä Natelta pään irti ekassa erässä tai jotain vastaavaa, mutta veikkaan, että tällä kertaa häkkiin tulee todella laskelmoiva Conor, joka voittaa ottelun kiistatta. Naten en usko varsinkaan tässä vaiheessa uraansa muuttavan kovin radikaalisti lähestymistapaansa otteluun. Saatte sitten nauraa, jos olen täysin väärässä :D.

Mun on pitäny kirjoittaa samaa ja aloitinkin kirjoittamisen, mutta oli niin paljon sanottavaa että en julkaissut. Eli samaa mieltä olen sun kanssa.

Conor on fiksu ottelija, joka tiedostaa omat ja vastustajan heikkoudet ja tärkeintä Conor osaa käyttää asia hyväkseen. Lisäisin myös, että Conor vaikuttaa oikeasti pakkomielteiseltä voiton suhteen Natesta.

Uskon, että Conor panostaa täysillä gameplaniin eikä tule paikalle takki auki luottaen siihen, että pystyisi tyrmäämään kenet tahansa 13 sekunnissa. Uskon, että pikainen tyrmäys Aldosta joka on ollut voittamaton lähes 10 vuotta, sai Conorin leijumaan ilmassa, kunnes Nate sai taas Conorin jalat maahan.

Toivon tietenkin että Nate kuristaisi taas Conorilta pari verisuonta poikki sillä rakastan draamaa, mutta uskon Conorin vievän tämän matsin.

Nate tulee paikalle hakemaan hyvät hillot ja saadaan trilogia, jotta tiedetään kumpi on oikeasti parempi ja Dana on tyytyväinen kun pvp myy ennätyslukuja.

Suositut

Back
Ylös Bottom