UFC 194: Aldo vs. McGregor (12.12.2015 @ MGM Grand)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Kumpi voittaa vuoden odotetuimman ottelun?

• Total voters
    122
  • Poll closed .
Sokea fanittaminen aiheuttaa totaalista objektiivisuuden puutetta. Se on Conor faneissa nähty.

Siver löysi leuan ja vei helposti mattoon. Puuskuttava Mendes löysi leuan monta kertaa ja vei mattoon monta kertaa. "Mutta millään näillä faktoilla ei ole väliä, koska Conor sai kaivettua lopetukset", they say. No ei ehkä ottelunlopputulosta tarkastaessa, mutta potentiaalista ottelunkulkua Aldoa vastaan nää on nimenomaan niitä faktoja, joita pitää tarkastella. Jos siis halutaan olla objektiivisia, eikä esim. postailla giffiä siitä Aldon koko uran yhdestä ainoasta pyllähdyksestä tai sitten lapsellisesti vaan todeta Mendes matsin jälkeen, että "no se voitti".. eikä sen enempää analysoida suoritusta.

Onko tämä lause sinun vai kenen suusta?
GOAT:in suusta tottakai.

Epic levels of trash talk at #GOBIG as Conor McGregor slams everybody on stage
http://www.mmamania.com/2015/9/4/92...lk-at-gobig-as-conor-mcgregor-slams-everybody

McGregor: Two weeks, three weeks (laughs). I butchered your face. I K.O.ed you, you were curled up like a bitch. You were curled up like a bitch! I butchered your butt you couldn't even lift your hands up. The knockout speaks for itself. And you hit the deck like a bitch. I did want to speak to you because you called yourself the Mike Tyson of the featherweight division and I marched forward, stood in the pocket and said, 'what have you got?' And you hit like a strawweight.

Ihan mielenkiinnosta kysyn kun Conoria on alettu joidenkin toimesta GOATiksikin kutsumaan niin onko täällä joku todella sitä mieltä että miehellä on urheilullisia meriittejä ansaitakseen paikkansa kaikkien aikojen parhaimpana vapaaottelijana tässä vaiheessa uraa?

Itsellä sydän sanoo Conor, mutta järki Aldo.
Joten oli pakko tarttua Aldon 6,5 kertoimeen!! (KO,TKO)
Ja Aldon keskeytys 4 kerroin!

Pisteille en usko tämän menevän... (5 Aldo, Conor 7,5)

On kyllä niin kuumottava matsi, että oksat pois.
Kuhan nyt perkele ne "kylkiluut" pysys ehjänä vielä tämän muutaman viikon.
Kovat reenit varmaan päättyy jo tämän kuun lopussa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aldo rentona. Kyllä vaikuttaa siltä, että tää on huomattavasti isompi ottelu Conorille kuin Aldolle. Aldon elkeistä näkee, että Conor on kirjaimellisesti vain yksi vastustaja muiden joukossa. Kun on vuosia otellut jatkuvasti ykköshaastajia vastaan, niin ihmekös tuo. Mainitsee tuossa silti, että ihan kiva kun Conor tuo rahaa taskuun noilla trash talkeilla.

Aldo kyllä vaikuttaa niin flegmaattiselta kaverilta muutenki että ei oikein mikään kiinnosta.
Sillä itse toivonkin Conorin voittoa koska olisi paljon mielenkiintoisempi painosarjan yleistä tilannetta ajatellen, Conor kun henkilönä herättää enemmän mielenkiintoa ja myy otteluita.
En vaan usko että taidot riittää ja Aldo nappaa voiton taas jonka jälkeen rahakas revanssi puolustus ja eläkkeelle.

Katoin tossa yks päivä Conor vs mendes ja Aldo vs mendes 2 peräkkäin ja täytyy sanoa että Aldo tulee saamaan kylmää kyytiä :D liian hidas ja liian monta koppia otettu päähän. Tekniikka eikä liike riitä Conoria vastaan. Noita painijoita vastaan on näyttäny hyvältä pystyottelijalta joskus mutta mendes 2 matsissa oli jo hitaampi kuin aikaisemmin.

Conor sentään pystyi tyrmäämään Mendesin. Toinen jalka repeytynyt eikä treenannut yhtään painia ottelua ennen niin ei ihme että painoluokan paras painija pystyi viemään mattoon.

Aldon vastaan tulee helpompi ottelu jos yhtään katsoo millä tasolla Josie on ja millä tasolla Conor on. Tyrmäys kahden ekan erän aikana.

Aldo on hidas..LOL! Mendesillä vaan on pirun nopeet nyrkit ja noilla T Rex käsillä sai läheltä osuttua muutaman napakan.. Samalla tavalla kun osui Conoriinkin. Aika trollailua heittää, ettei Aldon tekniikka riitä, kun puhutaan ottelijasta, jota monet muut ottelijat pitää teknisesti parhaimpana pystyottelijana koko UFC:ssä.

Aldo on hidas..LOL! Mendesillä vaan on pirun nopeet nyrkit ja noilla T Rex käsillä sai läheltä osuttua muutaman napakan.. Samalla tavalla kun osui Conoriinkin. Aika trollailua heittää, ettei Aldon tekniikka riitä, kun puhutaan ottelijasta, jota monet muut ottelijat pitää teknisesti parhaimpana pystyottelijana koko UFC:ssä.

Kerroin vaan miten mä näen tilanteen :) Mun mielestä Aldolla on keskiverto thai-pysty ja liikkuu huonosti. Onhan se edelleen räjähtävä mutta ei saa oikeen tuhoa aikaa enää. Eikä mua haittaa jos Aldo voittaa, se on edelleen yks mun suosikeista koko UFC:ssa mutta kun katsoo noita kahta ottelijaa niin ei mitään jakoa. Onko joku muuten oikeasti sanonut että Aldo on nimenomaan teknisesti hyvä ottelija? Tai UFC:n paras pystyottelija?

Kerroin vaan miten mä näen tilanteen :) Mun mielestä Aldolla on keskiverto thai-pysty ja liikkuu huonosti. Onhan se edelleen räjähtävä mutta ei saa oikeen tuhoa aikaa enää. Eikä mua haittaa jos Aldo voittaa, se on edelleen yks mun suosikeista koko UFC:ssa mutta kun katsoo noita kahta ottelijaa niin ei mitään jakoa. Onko joku muuten oikeasti sanonut että Aldo on nimenomaan teknisesti hyvä ottelija? Tai UFC:n paras pystyottelija?

No sitä pidetään p4p parhaimpina ottelijoina eikä varmaan sen BJJn tai paininsa takia joten siitä voi päätellä

No sitä pidetään p4p parhaimpina ottelijoina eikä varmaan sen BJJn tai paininsa takia joten siitä voi päätellä

Tuosta voi päätellä mitä mieltä muut ottelijat ovat Aldon tekniikasta? No ei oikeestaan :D Siitä voi päätellä mun mielestä sen että se on otellut painijoita vastaan koko UFC uransa ja ollut parempi ottelija pystyssä niihin verrattuna. Pisteille nämäkin matsit useimmiten menee. Aldolla oli jopa Mendesiä vastaan enemmän ongelmia pystyssä kuin Conorilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom