UFC 189: Aldo vs. McGregor - Jul 11, 2015 @ MGM Grand Garden Arena

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miksi ne vertaukset oli perseestä. Perustele vähän?

Mähän vastasin jo mitä Veran PPV luvut oli? Ottelijana Vera ja Silva ihan peruskamaa Conor on aivan toista maata ja poikkeukselliset taidot. Sinulle on turha puhua Conorin iskutarkkuudesta tai liikkuvuudesta koska hän on vaan pitkä sinulle.

Aldo on jo monta vuotta hallinnut sarjaansa ja tittelinpuolustuksia ykköshaastajia vastaan on lukuisia takana. Sillä on varaa jättää ottelu väliin, jos on loukkaantunut. Conorilla ei tässä kohtaa ollut, vaan kaikkien niiden puheiden jälkeen sen olisi ollut pakko tulla häkkiin vaikka pää kainalossa.

Tuohan kertookin suurimman eron näiden herrojen välillä:D

Tuskin tuota matsia koskaan nähdään, mutta toivossa on mukava elää.

Mähän vastasin jo mitä Veran PPV luvut oli? Ottelijana Vera ja Silva ihan peruskamaa Conor on aivan toista maata ja poikkeukselliset taidot. Sinulle on turha puhua Conorin iskutarkkuudesta tai liikkuvuudesta koska hän on vaan pitkä sinulle.

No nyt sulla kyl meni vähän ohi aiheesta. Onnenonkija889 sanoi ettei UFC:stä löydy toista ottelijaa, jolla olisi samanlaiset statsit ja minä vastasin, että löytyypä ja toin esimerkeiksi Silvan ja Veran. Hän käytti sitä argumenttina sille miksi Conor on niin hypetetty.

Conor on pitkä ja painaa offilla sen päälle 80 kg. Kyllä.

Chadin valmistautuminen meni varmaan pitkälti painonpudotukseen eikä toisaalta saanu hirveesti pystytreeniä mikä on vitun hieno lähtökohta Conorin aggressiivista vahvaaja vaihtelevaa pystyä vastaan.

Et ole selvästikkään lukenut OIKEAA TIETOA täältä. Chad on 24/7 tikissä, joten campin pituudella ei ollut Pakkotoiston mma-asiantuntijoiden mukaan vaikutusta tähän otteluun :)

No nyt sulla kyl meni vähän ohi aiheesta. Onnenonkija889 sanoi ettei UFC:stä löydy toista ottelijaa, jolla olisi samanlaiset statsit ja minä vastasin, että löytyypä ja toin esimerkeiksi Silvan ja Veran. Hän käytti sitä argumenttina sille miksi Conor on niin hypetetty.

Conor on pitkä ja painaa offilla sen päälle 80 kg. Kyllä.

Mistä kaivoit tuon päälle 80kg offilla ? Viimeksi, kun luin Conorin offipainosta niin aika samoilla leveleillä oli Aldon kanssa eli luokkaa 165lbs.

Poirier paisui offilla 175lbs, mutta sekään ei ole 80kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sanoo tuossa, että ei ole noin painava viikkoa ennen ottelua, mutta kävelee normisti tuon painoisena. Mainitsee myös, että on omasta mielestään luontainen lightweight.

Sanoo myös ettei tällä hetkellä ole ongelmaa vetää painoa 145lbs:aan. offilla 172lbs=78kg. Tuskin conor oli missään 172lbs painoissa viikkoa ennen matsia. Jos pitäis arvata niin paino on sillon heilunut jossain 155-160lbs välissä.

Olis hauska tietää mikä conorin paino matsissa on. Mä veikkaisin jotain 160lbs pintaan. siitä kun siirtyy offille niin tulee nopeasti rasvaa ja lihasta takaisin ja turpoaa sinne 172lbs pintaan.

En jaksa ymmärtää tuota painosta vääntämistä. Seuraava matsi lienee aldo vs. conor. Molemmat herrat joutuvat käymään läpi tiukan painonvedon mahtuakseen sarjaan missä kilpailuetu on isoimmillaan. Molemmat tosin eri syistä joutuvat vedättämään painoa. Aldolla on lihasta ja mcregorilla pituutta. Noista molemmista asioista saa erilaista hyötyä ja haittaa matseihin.

En jaksa ymmärtää tuota painosta vääntämistä. Seuraava matsi lienee aldo vs. conor. Molemmat herrat joutuvat käymään läpi tiukan painonvedon mahtuakseen sarjaan missä kilpailuetu on isoimmillaan. Molemmat tosin eri syistä joutuvat vedättämään painoa. Aldolla on lihasta ja mcregorilla pituutta. Noista molemmista asioista saa erilaista hyötyä ja haittaa matseihin.

Peppukipeiden pitää aina tarttua johonkin. Aldon painonvedoista ei kovin paljoo oo tässäkään jauhettu vaikka on tehnyt tiukempaa mitä Conorilla.

Kuten olen aiemmin sanonut, niin tiputtakoot paljon haluaa. Aivan sama mulle. Mutta niin kauan kun ei ottele omassa luontaisessa painoluokassa, niin en pysty hehkuttamaan miehen voittoja. Varsinkin kun viimeisin ottelu oli vielä kaikkea muuta kuin vakuuttava.

Aldon haluaisin myös nähdä kevyessä

Onhan tuon pitänyt jo vuosia nousta ylöspäin, mutta siinä menisi sitten yksi suurimmista eduista samalla.

Kuten olen aiemmin sanonut, niin tiputtakoot paljon haluaa. Aivan sama mulle. Mutta niin kauan kun ei ottele omassa luontaisessa painoluokassa, niin en pysty hehkuttamaan miehen voittoja. Varsinkin kun viimeisin ottelu oli vielä kaikkea muuta kuin vakuuttava.

Eihän tuolla koko organisaatiossa ole kuin kourallinen ottelijoita jotka on luontaisessa painoluokassaan. Arvostat siis ainoastaan muutaman ottelijan voittoja koko rosterista. Eiköhän tuo viimeisin ottelu ole kaikista Conorin matseista juuri se vakuuttavin esitys, kun otetaan kaikki huomioon.

Mies voittaa interim tittelin tyrmäämällä ykköseksi rankatun 2. erässä ja sun mielestä ei ollu vakuuttava? Kuinka suuret odotukset sulla oikeen oli Conorille?!

Mitkä ottelijat on sun mielestä luontaisessa painoluokassa? Miten luontainen painoluokka määräytyy?

Ufcssa ottelee alle hw painoissa vain muutama ukko omassa luontaisessa painoluokassa. Disgustilla on kyllä nyt aika erikoiset jutut:D

Mielenkiintonen haastattelu. Tossa tuli vastaus aika moneen kysymykseen mistä täälläkin on väännetty. Faber tietysti Chadin kaveri, mutta vaikutti kyllä vastauksissaan aika rehelliseltä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom