UFC 189: Aldo vs. McGregor - Jul 11, 2015 @ MGM Grand Garden Arena

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No oon Disgustin kanssa samaa mieltä et hype on menny OSALLA yli ku aletaa puhumaan kaikkien aikojen parhaasta FWn ottelijasta.

Ketkä tällaista on puhunu? Itse kyllä fanitan ja toivon, mutta Conorilla on matkaa kaikkien aikojen parhaaseen vielä rutkasti, eikä mitään varmuutta että se edes sinne tulee koskaan pääsemään. Se Goat läppä on tosiaan vaan läppää.

Ketkä tällaista on puhunu? Itse kyllä fanitan ja toivon, mutta Conorilla on matkaa kaikkien aikojen parhaaseen vielä rutkasti, eikä mitään varmuutta että se edes sinne tulee koskaan pääsemään. Se Goat läppä on tosiaan vaan läppää.

Tämä. Ei kai kukaan täysijärkinen kuvittele, että Sherdogillakaan sitä GOAT-heittoa laiteta naama näkkärillä :D Conor heitterit kyllä ottaa tän touhun liian vakavasti eikä osaa vaan nauttia matkasta ja seurata mitä se tuo tullessaan.

Conorin fanipojat ottavat liian vakavasti, jos joku ei ole aivan täpinöissään Conorin edesottamuksista. Enkä mä väitä, että kukaan väittää Conorin olevan goat, mutta hehkutukset on sitä luokkaa. Jos Conor olisi perus jäbä, joka ei pitäisi meteliä ja myisi otteluja pitämällä kauheeta sirkusta, niin ei kukaan hypettäisi sitä näin paljon. Puolet tästä kaikesta älämölöstä tulee Conorin persoonasta. Ymmärtäisin osittain, jos olisi suvereenisti pyyhkinyt lattiaa Mendesillä, mutta tuo oli kaikkea muuta kuin suvereeni esitys. Kivaahan se on fanittaa noin coolia jäbää jolla on omanlainen ottelutyyli yms, mutta puhtaasti ja vain ainoastaan urheilullisin meriitein ei vielä voida puhua mistään sensaatiosta.

Näytti väsyneeltä ja kalpealta ja varmasti media hommat sekä painonpudotus ottikin koville. Mutta silti punnitus onnistui ja varmasti sai yleisöstä hirveästi virtaa. Jos Mendes tuli lyhyellä varoitusajalla niin mediarasitus oli pieni. Vaikka sen parinviikon aikana jäi nopeasti sellainen käsitys että aika ärsyyntynyt oli Conorille.

Ok. Eli ollaan vaan kaikki hiljaa eikä keskustella mistään.

Joo, sehän tarkottaa just sitä...

Se oli viittaus siihen, kun ulisit että Conorin fanit ottavat liian tosissaan jos joku ei ole täpinöissään sen edesottamuksista. Mun puolesta jokainen tykkää mistä tykkää, tai on tykkäämättä. Ei ole kovin vaikea asia.

Parempi kun Aldo joka on kaikkien aikojen paras FW. On se myös varmaan teidän mielestä parempi kun kukaan muu koko painoluokassa ja Aldo on jo voittanu likimain jokasen sieltä. Kyllä mä nyt tiedän et se GOAT juttu on vaan läppää enkä mä sitä tässä tarkottanu

Parempi kun Aldo joka on kaikkien aikojen paras FW. On se myös varmaan teidän mielestä parempi kun kukaan muu koko painoluokassa ja Aldo on jo voittanu likimain jokasen sieltä. Kyllä mä nyt tiedän et se GOAT juttu on vaan läppää enkä mä sitä tässä tarkottanu

Kaikki on suhteellista. Conor voi match-uppina todellakin voittaa Aldon ja olla ottelussa parempi, mutta ei se tarkoita että se on kaikkien aikojen paras ottelija.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko mun pakko hypettää Conoria sun kanssa, jos mun mielestä se ei sitä ole tossa mittakaavassa vielä ansainnut?

Thiago Silva tullessaan UFC:hen oli 9-0, sen jälkeen voitti lopetuksella kaikki neljä ottelua ja hävisi Machidalle joka seuraavassa ottelussa vei Rashadilta tittelin. Ei kukaan hehkuttanu Thiago Silvaa samalla tavalla. Ja ennenkuin sanot mitään, niin Conoria hehkutettiin tulevana mestarina jo ennen Mendes matsia, Eli kyllä näitä vastaavia keissejä löytyy.

Se, ettet sinä arvosta Conoria ei tarkoita, etteikö Conorin saavutukset olisi urheilullisesti merkittäviä. Ihan sama minkä kokoinen joku sälli on, mutta jos pystyy lopettamaan 85%:sesti matsinsa helpon näköisesti, niin itse ainakin miellän sen urheilullisesti kovaksi meriitiksi. Jos tämä isompana otteleminen "pienempiään" vastaan olisi niin jumalattoman helppoa, niin miksei näitä esimerkkejä löydy useampia?

Silvaa ei tietenkään hehkutettu samalla tavalla, koska vastuksetkin oli Conoria heppoisempia. Ensimmäinen kunnon mittari oli Machida ja siinä kävikin huonommin. Conorilla Poirier oli jo kova mittari ja selvisi siitä leikiten.

Se, ettet sinä arvosta Conoria ei tarkoita, etteikö Conorin saavutukset olisi urheilullisesti merkittäviä. Ihan sama minkä kokoinen joku sälli on, mutta jos pystyy lopettamaan 85%:sesti matsinsa helpon näköisesti, niin itse ainakin miellän sen urheilullisesti kovaksi meriitiksi. Jos tämä isompana otteleminen "pienempiään" vastaan olisi niin jumalattoman helppoa, niin miksei näitä esimerkkejä löydy useampia?

Silvaa ei tietenkään hehkutettu samalla tavalla, koska vastuksetkin oli Conoria heppoisempia. Ensimmäinen kunnon mittari oli Machida ja siinä kävikin huonommin. Conorilla Poirier oli jo kova mittari ja selvisi siitä leikiten.

Tomas Drwal oli kovaa nouseva prospekti ja oli ennakkoon tasainen ottelu Silvaa vastaan. Houston Alexander ja James Irwin olivat tuohon aikaan kovia iskijöitä. Ne ovat siis täysin verrattavia Conorin vastustajiin. Mendes on jo top contender.. Silvalla verrattava vastus oli Machida, jolle häviskin. Mutta kuten mainitsin, niin Conoria hehkutettiin tulevana chämppinä jo ennen Mendesiä. Eli kyllä vaan samanlaisia tapauksia löytyy UFC:n historiassa.

imo Mendes oli ennakkoon pahempi match up Aldolle ku Conor. Ei Aldoa pystyssä voiteta.

Nimenomaan pystyssä Aldo voitetaan, matossa tuota harvempi jaksaa pitää täyttä aikaa. Mendes veteli Aldoa persiilleen jo viimeisimmässä kohtaamisessa niin en ihmettelisi vaikka Conor
kovempana lyöjänä löisi levyksi. Aldon taas kannattaisi mixata painia sekaan ja viedä Conoria mattoon, tuskin Aldo lopettaa, mutta onhan se mestari kerään pisteitä näissä täydenajan matseissa.

..tuli myös mieleen Brandon Vera, joka voitti UFC:hen tullessa 6 ottelua putkeen lopetuksella ja niistä viimeisin Frank Mir. Ei myöskään saanu Vera samanlaista hypeä taakseen.

Uriah Hall tulee mieleen tästä Conor showsta. Miestä oltiin niiden näyttävien takakiertopotkujen kanssa viemässä Silvaa vastaan ja tuffissa Dana nuoleskeli Hallin pyllyä ja palleja samalla virneellä ku mitä sillä nyt näkee ku seisoo Conorin vieressä. En tietenkään vertaa Conoria Halliin, mutta toinen hyvä esimerkki siitä kuinka hypetys on mennyt liiallisuuksiin.

edit. Tämä siis Onnenonkija889:lle

Conorin hype ei omasta mielestä ole mennyt taas yhtään yli koska mies on lunastanut puheensa joka kerta tähän asti. Aldon ollessa ansaitulla sairaslomalla on Conor tällä hetkellä sarjansa ykkönen samaan tapaan kuin Cormier.
Toinen juttu on taas että millon Aldo on valmis Conorin kohtaamaan, se tiedetään että Conor otteli matsinsa juuri loukkaantuneena, mutta Aldo ei.

shareasimage-27.jpg

Conorin fanipojat ottavat liian vakavasti, jos joku ei ole aivan täpinöissään Conorin edesottamuksista. Enkä mä väitä, että kukaan väittää Conorin olevan goat, mutta hehkutukset on sitä luokkaa. Jos Conor olisi perus jäbä, joka ei pitäisi meteliä ja myisi otteluja pitämällä kauheeta sirkusta, niin ei kukaan hypettäisi sitä näin paljon. Puolet tästä kaikesta älämölöstä tulee Conorin persoonasta. Ymmärtäisin osittain, jos olisi suvereenisti pyyhkinyt lattiaa Mendesillä, mutta tuo oli kaikkea muuta kuin suvereeni esitys. Kivaahan se on fanittaa noin coolia jäbää jolla on omanlainen ottelutyyli yms, mutta puhtaasti ja vain ainoastaan urheilullisin meriitein ei vielä voida puhua mistään sensaatiosta.

Omasta puolesta voin sanoa etten juurikaan välitä kenestä ottelijasta sinä olet täpinöissään. Sun näkemykset ottelijoista otteluista ja painonpudotuksesta on kyllä ihmetyttänyt senkin edestä!

Treenaaks jäbä ees ufc:ta? Tai gracie jujutsua?

Mun mielestä hehkutus varsinkin faneilta foorumeissa olis yhtä suurta hauskaa ja keskustelua aiheuttavaa jos max holloway tai pussy-Lamas olis tehny samaa jälkeä ku GOAT. Ei välttämättä firman puolelta tulis näin paljon materiaalia mut täällä sä olisit silti väittelemässä et Max on LW eikä ansaitse arvoisan Herra Disgustin arvostusta.

Mendes matsista sen verran et Conor oli mun mielestä ihan jäätävän kova. Ottaen huomioon sen ettei treenannu yhtään painia ja isompia vammoja ku Aldolla. Chadin valmistautuminen meni varmaan pitkälti painonpudotukseen eikä toisaalta saanu hirveesti pystytreeniä mikä on vitun hieno lähtökohta Conorin aggressiivista vahvaaja vaihtelevaa pystyä vastaan. Jo ennen ekaa takedownia Chad otti ikäviä osumia vatsaan. Chad ehkä voitti pisteen erästä ehkä Conor mut eka erä vei mun silmiin paljon enemmän mehuja Chadista. Toisen erän alussa Chad syötiin elävältä mut sai alasviennin ja yllättävän kovia pommeja Conor otti vastaan! Mendes pisti viimiset energiat Alpha Guillotiiniin mut ukot oli melko liukkaita ja Mendesin kädet oli väsyneet tässä vaiheessa myös. Sen jälkeen ku matsi nostettiin pystyyn, Chad ei vetäny kertaakaan kunnolla henkeä ja siihen se sit loppuikin. Chad ei saanu happea ja Conorille helppo homma pistää peli poikki. Lopetuslyönnit oli kyllä heikkoja :D Aldo tulee olemaan vaan helpompi. Ei tartte painia. Saatana.

Lawler vs Rory oli just sellanen matsi mitä toivoin Pacquiao Mayweather ottelun parhaimmillaan olevan.

Disgust nuo sinun vertaukset on ihan perseestä mutta pointsit siitä että yrität kovasti. Conorin hype on ansaittua ja ihan faktaa miksi muuten punnareissa olisi jo 10 000 ihmistä katsomasa tai PPV luvut pilvissä pienessä painosarjassa. Ja sähän puhut ihan mitä sattuu et muka vertaa Hallia Conoriin mutta se on toinen *hyvä esimerkki:) Conor on tehnyt kaiken mitä hän on itse sanonut tähän asti sehän sinua kaaliin ottaa kun menestys vaan jatkuu ja rahaa tulee ovista ja ikkuinoista. Rahat pois vaan koska on niin pitkä poika.

Conorin hype ei omasta mielestä ole mennyt taas yhtään yli koska mies on lunastanut puheensa joka kerta tähän asti. Aldon ollessa ansaitulla sairaslomalla on Conor tällä hetkellä sarjansa ykkönen samaan tapaan kuin Cormier.
Toinen juttu on taas että millon Aldo on valmis Conorin kohtaamaan, se tiedetään että Conor otteli matsinsa juuri loukkaantuneena, mutta Aldo ei.

shareasimage-27.jpg
Kuva kertoo kaiken mitä tässä on yrittänyt sanoa. Conorhan on nero kuin maksimoi oman menestyksen. High risk high reward.

shareasimage-27.jpg

Aldo on jo monta vuotta hallinnut sarjaansa ja tittelinpuolustuksia ykköshaastajia vastaan on lukuisia takana. Sillä on varaa jättää ottelu väliin, jos on loukkaantunut. Conorilla ei tässä kohtaa ollut, vaan kaikkien niiden puheiden jälkeen sen olisi ollut pakko tulla häkkiin vaikka pää kainalossa.

Disgust nuo sinun vertaukset on ihan perseestä mutta pointsit siitä että yrität kovasti. Conorin hype on ansaittua ja ihan faktaa miksi muuten punnareissa olisi jo 10 000 ihmistä katsomasa tai PPV luvut pilvissä pienessä painosarjassa. Ja sähän puhut ihan mitä sattuu et muka vertaa Hallia Conoriin mutta se on toinen *hyvä esimerkki:) Conor on tehnyt kaiken mitä hän on itse sanonut tähän asti sehän sinua kaaliin ottaa kun menestys vaan jatkuu ja rahaa tulee ovista ja ikkuinoista. Rahat pois vaan koska on niin pitkä poika.

Miksi ne vertaukset oli perseestä. Perustele vähän?

Suositut

Back
Ylös Bottom