UFC 171: Hendricks vs. Lawler

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En nyt hirveesti mainostaisi, että Lawlerilla on lasileuka. Diaz kolautti nappiosumalla vuonna 2004 ja kyllä on senkin jälkeen ihan hyvin ottanut ja antanut ilman, että joka välissä horjuisi jalat makaroonilla.
Lawlerille ehkä mielummin antaisi nyt tittelin, pitkänlinjan viihdyttävä ottelija, tosin tuskin hirveän kauaa vyötä pitää vaikka onnistuisikin Hendricksin voittamaan.

K8z-Qr0GhbY.jpg

Capone löytänyt selkeästi oman painoluokkansa :rock: Ovince St. Preux on kyllä sen luokan tasonhyppäys ylöspäin, että ei jaksa uskoa enää toiseen peräkkäiseen yllätykseen. Olin kyllä jo väärässä aiemmin Harrisin kohdalla ja mielelläni erehtyisin uudestaan. Ehkä parasta Caponessa on se, että mies on vasta 22v, aikaa on vaikka mihin.

K8z-Qr0GhbY.jpg

Capone löytänyt selkeästi oman painoluokkansa :rock: Ovince St. Preux on kyllä sen luokan tasonhyppäys ylöspäin, että ei jaksa uskoa enää toiseen peräkkäiseen yllätykseen. Olin kyllä jo väärässä aiemmin Harrisin kohdalla ja mielelläni erehtyisin uudestaan. Ehkä parasta Caponessa on se, että mies on vasta 22v, aikaa on vaikka mihin.

The Original Gasman tulee käveleen koko divari yli näytöstyyliin ja sit saadaan ihmetellä porukalla kuinka väärässä sitä ihmiset voi oikeen olla..
Mun villi veikkaus on että Gasumin lähettiläs vie ekassa erässä kuristuksella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
The Original Gasman tulee käveleen koko divari yli näytöstyyliin ja sit saadaan ihmetellä porukalla kuinka väärässä sitä ihmiset voi oikeen olla..
Mun villi veikkaus on että Gasumin lähettiläs vie ekassa erässä kuristuksella.

Pakko kyllä kallistua sen puoleen, että Preux via tko/KO ja ehkä gnp:llä. Reilun kakkosen kertoimen sai tuolle tyrmäysvoitolle ja oli pakko ottaa kiinni. Harris-voitto oli todella nätti, mutta itsellä painaa vieläkin takaraivossa miehen aiemmat esitykset ja Harrisia vastaan ei yhtä headkickia enempää juuri nähty. Eiköhän joku tule nukkumaan jokatapauksessa ja veikkaan, että jo 1 erässä. Caponella sen verran do or die - ottelutyyli :rock:

Oon muuten aina miettiny, että mitä jos muija olisi weigh-innissä ylipainonen? Ei varmaankaan riittäisi pyyhe edessä jos pitää yläosattomissa seistä :D

Oon muuten aina miettiny, että mitä jos muija olisi weigh-innissä ylipainonen? Ei varmaankaan riittäisi pyyhe edessä jos pitää yläosattomissa seistä :D

Monsteri Gina Carano ei aina päässyt, kyllä silloin vahdattiin silmämuna kovana että vilahtaako pyyhkeen raosta jotain...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom