UFC 171: Hendricks vs. Lawler

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Melkoinen pommi, jos Johny ei pääsisi painoihin. On kuitenkin huudellut tittelimatsin perään jo todella kauan ja viimein kun pääsi GSP:tä vastaan, niin matsi oli mikä oli. Nyt ennakkosuosikkina matsiin, eikä pääse painoihin. Käsittämätön tilanne kaiken kaikkiaan. Tuskin UFC:kaan jaksaa uutta mahdollisuutta antaa aivan heti, varsinkin jos tulee tappio huomenna.

mun mielestä jos perkele pääsee tittelimatsiin nii ei voi kusta tota painonvetoa tollee. jotkut tappais siitä että pääsee ottelee vyöstä ja toine tulee vähä liian lihavana sinne.. ja toi roganin kommentti taas :DD gepsi vei ja koirat haukkuu.

Diego tuli taas YES-miehenä mestoille, ei siinä mitään, hyvin otti yleisönki haltuun!

Helposti se tuosta nyt 1,5 paunaa pieraisee menemään. Oli vielä niin täynnä virtaa että ei näyttänyt tähänastinen pudotus tuntuneen missään.

Twitteristä:

Dave Sholler ‏@Sholler_UFC
Dana tells TV partners backstage that if Johny misses weight, Lawler can still win title. Johny, if off, would not be eligible for belt.

Jos Johny ei saa painoaan alas, niin kaikki sympatiat siirtyy Lawlerille. Olisihan se surkea tilanne, jos WW-vyö ei ole tämän eventin jälkeen kenenkään hallussa.

RUJO taitaa päivystää Sherdogilla ihan vaan, että voi kopioida sieltä suoraan nämä jutut ominaan tänne.

linkkaa nyt tänne missä sanottiin samalla lailla ku mitä mun viestissä, tai muuten taitaa olla huutelua vaan sun osalta! Lisäksi, en usko että kenelläkään muulla voi olla yhtä kaunis ajatuksenkulku kuin minulla! selasin jo about 10 sivua weigh in trediä sherdogilla siitä lähtien ku johny tuli puntarille eikä noin oltu sanottu.

edit. löytypä sielt sittenkin. :hyvä: :hyvä: :hyvä: :hyvä: :hyvä:

Hendricks was only cutting weight at 70%.

Vois pyytää treffeille via pm, satavarma sielunkumppani! :love:

edit2. tai sitten ei, sielähän oli monet huudellu tuota.. ku selasin tredin loppuun nyt. olisi epäreilua valita yksi.. ja siel oli vaan yks huudellu tota mua ennen, 4min eroa. :jahas: Chaelille pisteet hyvästä salapoliisityöstä! Vaikkei oikeassa ollutkaan :lol2:

BiuLXFrCAAAkp4h.jpg

Nick ollut kattomassa weigh innejä yleisössä! :D

Nick is feeling the love, good for him. Ei ole niin paniikkihäiriöisen ja ahdistuneen näköinen, kuin on totuttu näkemään tuntemattomien ihmisten ympäröimänä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nick is feeling the love, good for him. Ei ole niin paniikkihäiriöisen ja ahdistuneen näköinen, kuin on totuttu näkemään tuntemattomien ihmisten ympäröimänä.

jos twitteris on täl hetkel niin mies oli vissiin kannustamassa johnyä sielä alemmalla tasolla ku siin videol huutelee johnylle et go johny tjsp! :D

edit hias...

- - - Updated - - -

Alan melkeempä kanustaan kohta Johnyä! Se on aina ollut sympaattinen ja vaikuttaa todella mukavalta ja jalat-maassa tyypiltä etenkin siinä prime timessä ku sanoi tyttärelleen että "ei, en halua että sanot noin" ku se oli sanonu et jotain toiselle lapselle et mun isä voittaa sut haha.., tuo 70 rossaaa ja muu jauhaminen gsp matsin jälkeen sai näkemään vaan punaista.. :) noo ehkä mä kuiten silti robbielle roottailen.. :rolleyes:

Nick tiedostaa oman markkina-arvonsa ja haluaa pysyä tapetilla siltä varalta, että miehelle tarjoutuisi mahdollisuus johonkin ison profiilin ja palkkashekin otteluun. Sanon, että syöttäkää se Silvalle ja sen jälkeen molemmat eläkkeelle.

- - - Updated - - -

Alan melkeempä kanustaan kohta Johnyä! Se on aina ollut sympaattinen ja vaikuttaa todella mukavalta ja jalat-maassa tyypiltä etenkin siinä prime timessä ku sanoi tyttärelleen että "ei, en halua että sanot noin" ku se oli sanonu et jotain toiselle lapselle et mun isä voittaa sut haha.., tuo 70 rossaaa ja muu jauhaminen gsp matsin jälkeen sai näkemään vaan punaista.. :) noo ehkä mä kuiten silti robbielle roottailen.. :rolleyes:

Itsellä alkoi vähän puuduttaa Hendricksin kohdalla ne doping-testaus sössötykset GSP-ottelun alla. "Ive been clean...(pitkä tauko)... my hole life".. jne.

jep! Pääasia että IT IS ON! Ja nähdään todellinen sota kun molemmilla on mahis saada vyö! Pidän näistä että kumpikaan ei oo mestari, tulee samallainen tunnelma ku TUF 1 finaalissa ku se on joko voitto tai sit raivattava tie uudelleen pitkän kaavan kautta. :)

- - - Updated - - -

Pilvessä se vaan on

Nick oli varmaan niin innossaan että piti tossa tauon aikana käydä vähän ottaa parkkihallissa savut ja vetää nunchucks treeniä et rauhottuu :lol2:

Shields näytti siltä, että voisi kuukahtaa minä hetkenä tahansa. En muista koskaan nähneeni sitä noin heikonnäköisenä.

Ja Diego oli taas jopa tavallistakin raivopäisempänä lavalla. Ihan kuin mies olisi Melendez-matsin jälkeen tarkoituksella alkanut vahvistamaan hullun imagoaan. Tai sitten sen raivopäisyys kasvaa vain samassa suhteessa, kun aivot pehmenee. Anyway hyvät naurut irtosi miehestä, kun se jäi yksinään keuhkoamaan lavalle, kun Jury oli jo mennyt menojaan :D

NeglectedDecisiveFish.gif

Johnyn pitänee parrasta luopua painorajan vuoksi. Nesteitä ei enää lähde, koska vettä ihmisessä on 70% ja se on tarkoitus käyttää kehässä.

Shields näytti kyllä siltä että on ollu kova painonpudotus.. katoinki et mies oli jotenki survival modessa sielä ja tuntu staredowniki olevan sellane "ei vittu viel muutama sekuntti sit juotavaa, älä pyörry älä pyörry älä pyörry"

Shields näytti siltä, että voisi kuukahtaa minä hetkenä tahansa. En muista koskaan nähneeni sitä noin heikonnäköisenä.

Ja Diego oli taas jopa tavallistakin raivopäisempänä lavalla. Ihan kuin mies olisi Melendez-matsin jälkeen tarkoituksella alkanut vahvistamaan hullun imagoaan. Tai sitten sen raivopäisyys kasvaa vain samassa suhteessa, kun aivot pehmenee. Anyway hyvät naurut irtosi miehestä, kun se jäi yksinään keuhkoamaan lavalle, kun Jury oli jo mennyt menojaan :D

NeglectedDecisiveFish.gif
Mitähän se huusi Danalle siinä, näyttää siltä kun hän olisi käymässä jo Danan kimppuun...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom