UFC 171: Hendricks vs. Lawler

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiiä miksi, mutta hymyilyttää kyllä jostain syystä kovasta :DD En väitä olevani mikään psykologian maisteri, mutta Hendricsin ilme oli kyllä jotenkin outo tuossa puntarilla jo ennen painon julkaisua kun esitteli tykkejään.

Oon miettiny et miks noi punnitsijat on aina noin vitun läskejä. Ei oo meinaa eka kerta
Itse ihmettelen että miten ne ees uskaltaa päästää nuin lihavia puntareiden viereen, rikkoo vielä yheltä astumalta prkl... ja se erikoistuolikin !! :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näyttiköhän puntari vähän ekstraa?

Tuli kyllä niin epävarmasti tuo "171,5 pounds" tuon punnitsijan toimesta ja toisella kerralla vielä hiljaisemmalla äänellä, että vähän mietitytti itseäkin. Miten se punnitseminen voi muutenkaan kestää niin kauan? Luulisi, että nykylaitteillta saisi luotettavat tulokset nopeammin.

Hendricksin ilmeiden perusteella riittää varmaan että käy tyhjentämässä kassit takahuoneessa niin painoonpääsy on taattu.

Roganin oli pakko päästä mielistelemään Johnya, että kyllä voitit viimeisimmän matsisi rakas. Ois voinu ottaa vielä poskeen siihen päälle.

RUJO taitaa päivystää Sherdogilla ihan vaan, että voi kopioida sieltä suoraan nämä jutut ominaan tänne.

en oo tänään ollu sherdogilla (eiku olin päiväsaikaan) , ja tosipuheessa reggasinki ja aloin lukemaan vasta kyseistä foorumia ehkä kuukausi sitten..

sanottiinko sieläkin noin sit? :D aika hyvä sattuma! :hyvä:

edit. anna linkki siihen, haluan nähdä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom