Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olipahan sota ja muutenkin aika hyvä kortti. Gustafsson oli kaivanut voimaa Viikinkijumalilta ja myös rajun työn tehneeltä ja propsit ansaitsevalta Tikku-ukolta
Isolla panoksella taisit pelata sillä noiden kertoimethan oli pohjamudissa.
Pinnaclella Carmontille tarjotaan 2.740 kerrointa Costaa vastaan. Kannattaa tarttua ken uskaltaa.
Schaubille 2.080
Ei Gusse tule mestaruutta koskaan voittamaan, mutta hyviä matseja tarjoaa siitä huolimatta. Texeira seuraavaksi sisään ja ykköspaikasta taistelemaan Gusse-Cormier, ensi kesänä sitten uusinta tai Cormier.
Kumpikin on vielä kehittyvä ottelija, mutta Jones on huomattavasti atleettisempi. Sellainen, joka pärjäisi lajissa kuin lajissa.
Silmään sai yhden pahan osuman.
Katsopa niitä kyynärpäitä hidastuksena, niin tajuat, että ne tuli kovaa.
Kyllähän tuo Jonesille meni. Sai enemmän merkittäviä iskuja perille FightMetric: Jones vs. Gustafsson Official UFC Statistics
Gusse oli kyllä todella paha vastus ja revanssi on todellakin ansaittu ja mielestäni siihen ei tarvita kuin 1-2 voittoa.
En ymmärrä miksei Davisia voi laittaa Gussea vastaan seuraavaksi? Olisi todellakin loogisin vastus kun kerran Texeira ottaa Jonesia vastaan seuraavaksi.
Tosin kyllä Machidakin ok olisi Gusselle syöttää.
Veikkaan että Gusse melko helposti voittaisi Machidan mutta Davisin kanssa olisi tosi tiukkaa ja veikkaisin Davisin voittoa.
- - - Updated - - -
Tosin jos Cormier tulee nopasti LHW voisi ottaa Gussea vastaan myös.
Millä ihmeellä joku sai Gussen voittajaksi. Oma pää otti kovia yläpotkuja ja kyynärpäitä useasti ja itse osui vaan muutaman kerran. Oli vaan Gussen kovan pään ansiota, että matsi menit täydet erät.
Tämä jos mikä oli ryöstö. Sain itse 3-2 Gusselle ellen jopa 4-1. Tuli jo tippa linssiin kun Bufferi huusi "AND......NEW LIGHTHEAWYWEIGHT CHAMPION OF THE WORLD" eiku wat? Ei vittu en käsitä.
IMO 2, 4, 5 erä Jonesille.
Daniel Cormier: What a fight! Respect Jones and Gustafson! Good show boys!
3-2 Jones, very close fight. 2,4,5. Gus had 4 until he got hurt with elbow to end the round.
Sozynski: Absolutely amazing fight! We all just watched something special! ... I had it 3-2 Jones. 2-4-5 for Jones. Alex just needed a bit more gas in the 4th and 5th round.
JDS: Guys just remembering that in a close decision the champion keeps the belt because the challenger must have a clear victory to win the fight
Yllättävän moni on sitä mieltä, että Gusse voitti. Itse taas näin sen edelleen niukasti Jonesille vaikka roikunkin tiukasti Maulerin palleissa :D Tasainen ja loistava matsi joka tapauksessa, ei riitä sanat kuvailemaan fiilistä miten iloinen olen Gussen puolesta.
JDS: Guys just remembering that in a close decision the champion keeps the belt because the challenger must have a clear victory to win the fight
Greg Jackson ei päässyt erätauoilla octagoniin.
Miksei?
JDS kiteytti tämän kyllä parhaiten: