Sossu kustantaa nykyisin mamuille jo internetinkin?
Mut ei nähtävästi suomen kielen kurssia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sossu kustantaa nykyisin mamuille jo internetinkin?
Ihan parasta viihdettä EVER! Livenä juuri nyt.
sina tays Baska läski/
aitis syömisen lopeta käski/
olet homo ja mä sun pomo /
mä ota mutsiks kaa promo/
olet huora sula on munassa kiinnni huora ja se haluu min kivesbussi nuolla ja pilun laita suola /
paikas latialla eli tuolla ja naamasa napanuora haluuko kuolla/
::::: S E R V E D :::::
Ai mitä mieltä oon tästä eventistä?
Allday, everyday.
Se on 209.
Diaz 209 1,2,5 WHAT!!
Shhhh, ei kannata sanoa tälläistä tai saatat joutua kokemaan nimimerkki amir8:n verbaalisen akrobatian mahdin ja tulla "servatuksi."nautin jokaisesta iskusta minkä diaz torjuu naamallaanvuosisadan selkäsauna luvassa!
Ehkäpä ei, mutta Diazin voittaa silti dominoivasti.gs.pieru ei pysty ees lopettaa lasillista vettä.
Ehkäpä ei, mutta Diazin voittaa silti dominoivasti.
Jos Diazilla olisi tarpeeksi taitoa, hän pääsisi alta pois tai lukottaisi selältään. Eipä syytellä päällä olevaa siitä, että kaveri alla ei ole tarpeeksi hyvä estämään alasvientejä tai nousemaan matosta.Kyllä, makaamalla sen päällä 25minsaa
Diaz fanien mielestä GSP:ki on varmaan pelkkä pelkuri jos ei lähde lyömään ristiin selkä häkkiä vasten Diazia vastaan.
Jos Diazilla olisi tarpeeksi taitoa, hän pääsisi alta pois tai lukottaisi selältään. Eipä syytellä päällä olevaa siitä, että kaveri alla ei ole tarpeeksi hyvä estämään alasvientejä tai nousemaan matosta.
Kyllä mie ainakin ennemmin semmosta katon kuin semmosta et toinen vaa pidättelee toista hikistä miestä maata vasten.
Diaz fanien mielestä GSP:ki on varmaan pelkkä pelkuri jos ei lähde lyömään ristiin selkä häkkiä vasten Diazia vastaan.
Päästiin siis siihen lopputulokseen, että 50 prosenttisesti Diazin syytä, jos matsi on tylsä.Eiköhän diazi koita, mutta on se helvetin vaikeeta gsp tapasta painijaa vastaan, joka tykkää toisen päällä makamisesta.