UFC 158: St-Pierre vs. Diaz 16.3.2013

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan parasta viihdettä EVER! Livenä juuri nyt.

Aivan huikeaa!

Ensi viikon la-su yönä katsotaan matsi Don't be Scared Homie t-paita päällä. Me kaadutaan yhdessä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ai mitä mieltä oon tästä eventistä?

11893561.jpg

Allday, everyday.

Mullaki lähtee paita päälle :D Hyppäsin myös laskuvarjolla kyseinen paita päällä. Nick olis heittäny kesoa koko laskuhomoiluhommalle!

sina tays Baska läski/
aitis syömisen lopeta käski/
olet homo ja mä sun pomo /
mä ota mutsiks kaa promo/
olet huora sula on munassa kiinnni huora ja se haluu min kivesbussi nuolla ja pilun laita suola /
paikas latialla eli tuolla ja naamasa napanuora haluuko kuolla/

::::: S E R V E D :::::

mitähän vittua :D

nautin jokaisesta iskusta minkä diaz torjuu naamallaan:)vuosisadan selkäsauna luvassa!
Shhhh, ei kannata sanoa tälläistä tai saatat joutua kokemaan nimimerkki amir8:n verbaalisen akrobatian mahdin ja tulla "servatuksi."

Tulee naamaan vähän napanuoraa joujou.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Todennäköisesti GSP vie 50-44 ja Diazilta kuullaan haastattelussa itkua ja murjotusta. Mä näytin keskaria, eiks siit tuu muka pisteitä? Mä lopetan MMA:n näis säännöis ei oo järkee.

Diaz fanien mielestä GSP:ki on varmaan pelkkä pelkuri jos ei lähde lyömään ristiin selkä häkkiä vasten Diazia vastaan.

Kyllä, makaamalla sen päällä 25minsaa
Jos Diazilla olisi tarpeeksi taitoa, hän pääsisi alta pois tai lukottaisi selältään. Eipä syytellä päällä olevaa siitä, että kaveri alla ei ole tarpeeksi hyvä estämään alasvientejä tai nousemaan matosta.

Diaz fanien mielestä GSP:ki on varmaan pelkkä pelkuri jos ei lähde lyömään ristiin selkä häkkiä vasten Diazia vastaan.

Kyllä mie ainakin ennemmin semmosta katon kuin semmosta et toinen vaa pidättelee toista hikistä miestä maata vasten.

- - - Updated - - -

Jos Diazilla olisi tarpeeksi taitoa, hän pääsisi alta pois tai lukottaisi selältään. Eipä syytellä päällä olevaa siitä, että kaveri alla ei ole tarpeeksi hyvä estämään alasvientejä tai nousemaan matosta.

Eiköhän diazi koita, mutta on se helvetin vaikeeta gsp tapasta painijaa vastaan, joka tykkää toisen päällä makamisesta.

Eiköhän diazi koita, mutta on se helvetin vaikeeta gsp tapasta painijaa vastaan, joka tykkää toisen päällä makamisesta.
Päästiin siis siihen lopputulokseen, että 50 prosenttisesti Diazin syytä, jos matsi on tylsä.

GSP:n ja Diazin mattotaidot tuntien varmasti se mattokamppailukin on ehdottoman mielenkiintoista seurattavaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom