UFC 151: Jon Jones vs Dan Henderson official for Sept. 1 in Las Vegas

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä haluun uskoa että Vitor tiputtaa Jonesin. Siitä lähtien ku ekan kerran näin Vitorin ottamassa matsia ni pitäny jätkästä.

Vähä riskiä Vitorilta, kuka jo parisen vuotta ollut menossa ylöspäin (poislukien Silva-matsin KO:n). Mites Vitorin liikkuminen ja nopeus tässä ottelussa, viimeksi se oli alla aktiivinen ja ei luovuttanut heti kun joutui alle, voi olla et koko matsi menee counteriksi ja kumpikaan edes lyö, tai Jones yrittää saada Vitoria lähelle fakeilla maahanvienneilla jne ja rankaisee, tai Vitori rankaisee kun Jones yrittää päästä lähelle.

Jep, aika munakas veto Vitorilta tähän väliin, kun taisi olla yhden voiton päässä MW:n tittelimatsista. Mutta jos se nyt menee häviämään tämän, niin täytyy toivoa ettei se vaikuta tuohon hänen MW:n rankkaukseen sitten.

Mä haluun uskoa että Vitor tiputtaa Jonesin. Siitä lähtien ku ekan kerran näin Vitorin ottamassa matsia ni pitäny jätkästä.

Sama homma. Itse asiassa Vitorin matsivideot johdatti mut MMA:n pariin. Yvel kun tyrmäsi Maunun 2004 niin etsin vanhempien koneella tietoa jätkästä, ja löytyi Vitor-Yvel video. Belfortista tuli saman tien mun lempiottelija sillon.

Mutta aika pienet mahikset antaisin Vitorille tässä. Ei Jones jää odottelemaan josko Vitorin nopeus riittäisi pystyssä. Kyllä Jeesus-mies joutuu selälleen todella nopeasti. Turpiin tulee.

Enemmän mä ehkä silti annan saumoja Vitorille kuin Hendolle. Jonesille tulee pitkä ilta Vitorin kanssa pystyssä. Eikä Jeesus-mies nyt ihan mikään kala ole matossa.

Jon-Jones-Status.webp

Ei voi Jon "no back bones" Jonesin sanomisiin luottaa..

No voi elämä.............. täällä dissataan Jonesia kuin viimestä päivää. Odotetaan nyt hetki, et mitä sillä on sanottava ja tehdään sitten johtopäätökset. Danaan ja mediaan ei kannata luottaa kuin sokea. Eikä pidä edelleenkään unohtaa Jonesin saavutukset viime vuodelta. Mä en todellakaan usko, et Jones pelkää kohdata Sonnenia.

No voi elämä.............. täällä dissataan Jonesia kuin viimestä päivää. Odotetaan nyt hetki, et mitä sillä on sanottava ja tehdään sitten johtopäätökset. Danaan ja mediaan ei kannata luottaa kuin sokea. Eikä pidä edelleenkään unohtaa Jonesin saavutukset viime vuodelta. Mä en todellakaan usko, et Jones pelkää kohdata Sonnenia.

Johan se sano.
Jones said he never intended for the entire event to be scrapped and apologized to the remaining fighters on the card who were all forced to reschedule their next appearances.

"I definitely apologize to the other fighters on the card," Jones said. "I feel terrible, but it also wasn't my decision to cancel the whole card. I don't make those decisions.

"I take a lot of pride in the way I perform, and I want to put on the best performance possible every time I fight. I don't want to go out there just to win the fight. I want to go out there to dominate. I want to make it look effortless. I want it to be a beautiful thing."

"Chael is completely different fighter," Jones said. "This is war. This is strategy. You have to go in there prepared and know that you did your homework. I wouldn't be the same warrior if I just jumped in there blindly and was cutting weight while I was trying to prepare for the fight.

"Greg Jackson wasn't going to show up until Friday. Coach (Mike) Winkeljohn wasn't going to be there until Wednesday or Thursday. I would have been pretty much on my own trying to prepare for a new opponent. That's just not the best way to prepare."

Thus far, Jones has endured a largely negative response from fans and many MMA pundits. The 25-year-old champion admits it hurts for observers to question his rationale, but he stands behind his decision.

"If this was my first fight in the UFC and I really didn't have a choice and they needed somebody to step in last-minute, if it was that type of scenario, then I'd probably more open to it," Jones said. "But I'm a UFC champion, and I need to perform that way. If I would have taken this fight, that would have been letting my ego get in the way and not using my intellect. This is war, and you have to go in there prepared.

"The criticism does bother me, but I have to stand by my decision. I have to be the man that I am. With such large audiences comes great criticism. There will be a lot of scrutiny, but I've got to do what makes me happy and feels right to me. At the end of the day, I have to make the best choice for me and my family."

Diipadaapaa kaiken aikaa, pelkää Sonnenia, olihan se käynyt jotain Sonnenin faboonkin laittamassa.

Helpolla antovat kyllä LHW:n tittelimatsin vitorille. Vaikka kovasti fanitan Vitoria niin itse koen että Belfortin oikea painoluokka on 185. Jotenkin 205:ssa Vitorin suurin etu eli räjähtävyys kärsii ja sen jälkeen mies ei näytä kuin keskinkertaiselta ottelijalta. No toivotaan että olen väärässä ja Jones ottaa unta kaaliin.

Ainoastaan hyvä että Sonnen matsi ei toteutunut niin nähdään miten Jones pärjää ex-hw mestaria vastaan. Tämä antaa sitten aika hyvin tietoa miten mies voisi pärjätä hw:ssa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainoastaan hyvä että Sonnen matsi ei toteutunut niin nähdään miten Jones pärjää ex-hw mestaria vastaan. Tämä antaa sitten aika hyvin tietoa miten mies voisi pärjätä hw:ssa.

Logiikkasi mukaan Silva olisi loistava HWssa.

Logiikkasi mukaan Silva olisi loistava HWssa.

Sitä päivää oon ootellut jo muutamia vuosia että Silva nähtäisiin hw:ssa, voisi toki olla loistava, mutta vaikuttaa siltä että ei saada koskaan sitä tietää.

Sinänsä harmi koska Silvalla on tarvittava paino ja mitat kuninkuussarjaan.

Vähän outoa,että Silva suostuu ottelemaan 8 päivän varoitus ajalla,mutta hänen tarjous myöhästyy parilla tunnilla ja eventti ehditään perumaan. Silva kuitenkin kieltäytyy Weidman ottelusta ja haluaa lepäillä loppu vuoden. Aika jännää että voi otella,mutta ei sitten voikkaan.

Eiköhän se ole aika ilmiselvää miksi Silvan "tarjous" tuli vasta sen jälkeen, kun tiesivät sen olevan jo myöhäistä :rolleyes:

Johan se sano.

Diipadaapaa kaiken aikaa, pelkää Sonnenia, olihan se käynyt jotain Sonnenin faboonkin laittamassa.

Oon kyl sitä mieltä, et Sonnenilla on vaan voitettava, mut Jonesilla vaan hävittävää. Anyway... ei ois uskonu siitä Jonny Boy Jonesista joka raiskas 4 entistä mestaria, et se noin käyttäytyis. Jotenkin tuntuu, et Jackson camp pehmentää ottelijoita toinen toisensa jälkeen esim. Melvin, GSP, Condit. Järjellä ajateltuna Jones teki oikean päätöksen, mut tunteella ajateltuna ei.

Missähän vaihessa UFC alkaa oikeasti dissaamaan noita Jacksonin ottelijoita, lähes kaikki ongelmat tulee enemmän tai vähemmän sieltä campista..

Eiköhän se ole aika ilmiselvää miksi Silvan "tarjous" tuli vasta sen jälkeen, kun tiesivät sen olevan jo myöhäistä :rolleyes:

Mistä Silva olisi tiennyt että UFC oli päättänyt peruuttaa kortin, sitä ei oltu julkisesti kerrottu. Mutta tulipahan se selväksi kuitenkin kenellä ei ole pokkaa ottaa matsia 8 päivän varoitusajalla, täysi treenicamppi takana.

- - - Updated - - -

Missähän vaihessa UFC alkaa oikeasti dissaamaan noita Jacksonin ottelijoita, lähes kaikki ongelmat tulee enemmän tai vähemmän sieltä campista..

Siellä on liikaa mestareita, ei ne voi koko camppia pistää boikottiin, mut eiköhän ne jotakuta sieltä näpäytä, esim Jacksonin undercard ottelijat tippuvat pois korteilta tms..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom