- Ikä
- 38
Facebook?
Ok no en löytänyt kyllä sieltä yhtään Jonesin viestiä Chaelille. Voisitko Japi nyt näyttää minulle sen viestin kun en sitä omin avuin löydä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Facebook?
Mistä Silva olisi tiennyt että UFC oli päättänyt peruuttaa kortin, sitä ei oltu julkisesti kerrottu. Mutta tulipahan se selväksi kuitenkin kenellä ei ole pokkaa ottaa matsia 8 päivän varoitusajalla, täysi treenicamppi takana..
Et kai sinä oikeasti usko, että Silva ja Silvan tiimi olisi ollutkin nyt yhtäkkiä halukas ottamaan jotain lhw:ta vastaan 8 päivän varoitusajalla :D
Et kai sinä oikeasti usko, että Silva ja Silvan tiimi olisi ollutkin nyt yhtäkkiä halukas ottamaan jotain lhw:ta vastaan 8 päivän varoitusajalla :D
Ok no en löytänyt kyllä sieltä yhtään Jonesin viestiä Chaelille. Voisitko Japi nyt näyttää minulle sen viestin kun en sitä omin avuin löydä?
Chael seizes Jones's Belt
Postby Thir13en » Fri Aug 24, 2012 1:56 am
I am no longer permitted to speak ill of the former champion Jon Jones as we have come to an agreement. I will stop tearing him down verbally and in exchange he has relinquished his belt to me. I would like to read a prepared statement from the former Champion.
Mr Sonnen,
In every mans life a choice must eventually be made. Run or fight. I said I wouldn't duck any man as champion. But you are no ordinary man. You've spoken nothing but truth in your attempt to gain a title fight with me. My last act of cowardness is to hand over what you would have beaten out of me 8 days from today. The UFC LHW Title. Now I must refocus my life. Good luck Champ.
Signed,
Jon Bones Jones
P.S. I just ordered your best selling book, A Voice of Reason from amazon, I've been told by Greg Jackson that it will help me get through this tough time. Thanks
Thir13en
Uskotko Tikkuukko että Silva olisi jotenkin heikoilla ketä tahansa muuta kun Jonesia vastaan. Mä luulen että ainoastaan Evans voisi tarjota Silvalle jonkinlaisen vastuksen.
Joo no nyt taisit sinäkin jo älytä ettei tuo ole Jonesin kirjoittama niinkuin aiemmin taas väitit...
Miksei, olisi sieltä varmaan joku nimekäs ukko löytynyt ja palkkapussi olisi ollut varmaan iso. Silva on oikea mestari eikä pakoile haasteita, toisin kuin eräät.
Siis nimenomaan pakoilee, on valmis ottaa matsia nyt, mutta Weidmanin tarvii odottaa ensi vuoteen.
Weidmanilla ei ole nimeä tarpeeksi, GSP on paljon parempi vaihtoehto, Weidman voi sillä aikaa hankkia nimeä.
Ei mitenkään tavatonta mielestäniEi ole nimeä, senkö perusteella nro1. haastaja ohitetaan?
“I’m glad the UFC wanted to work with me, as well. I think they trust that I will never make them look bad [1]. You never have to worry about me getting a DWI or doing something crazy [2]. I think I’m a good company guy [3].
“The UFC asks me to do anything and I always do it. I never tell them ‘no.’ I think I’ve had to do more marketing than any other fighter because I say no to absolutely nothing [4]. I don’t think most champs are like that.”