Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon oikeastaan sanasta sanaan samaa mieltä. Werdumin pysty on parantunut huomattavasti sen jälkeen kun silloin tuntematon suuruus JDS kolautti Fabricion lamput sammuksiin. Lisäksi selältään ison Nogin ja Mirrin kanssa HW:n vaarallisin jätkä, noista kolmesta ehkä tänäpäivänä se vaarallisin. Kun otetaan huomioon Jonesin pitkät raajat (ilman BJJ kokemusta kuvittelisin, että pitkäraajaisesta on helpompi napata triangle/armbar selältään kuin jostain mattserrasta), niin en näkis mitenkään itsestäänselvänä että Jones olisi suosikki tähän matsiin.
Mun mielestä Werdumin muay thai on kehittyny aika paljon viime vuosina. En antais pystyssä oikeen kummallekkaan etua, vaikka Jones onkin monipuolisempi. Pointtina on kuitenkin Werdumin matto osaaminen. Jones on dominoinut kaikkia aikaisempia vastustajia matossa, mut Werdumin kaltaisen bjj velhon kanssa juttu voi olla vähän toisenlainen.
Melkosta alkaa taas olemaan
Anteeksi nyt vain mutta tämä on ehkä toinen kerta kun tuon off topic kyltin ees pistän koko forumlla olo historiani aikana.Tätä oon aina miettiny, keskustelussa aiheet rönsyilee puoleen ja toiseen kun vaparifanit kuluttavat aikaa odottelemalla eventtejä, täältäkin kun jättäisi pois kaikki jotka eivät suoraan liity 151 eventtiin niin jäisi noin 20 postausta jäljelle. Jos ei kiinnosta lukea näitä keskusteluja niin eihän tänne pakko ole tulla kertomaan että nyt ei kiinnosta, Käy sitten spoilers ketjussa kattomassa tulokset ja on tyytyväinen siihen. Itse ainakin luen mielelläni ja keskustelen aiheesta kun aiheesta, mikään ei vituta enempää kuin muutama postaaja joiden panos kamppailuosastolle on yleensä valitus offtopicista tms.
Täälläkun on noita väittelyketjuja sun muita mihin pitäisi aina siirtyä, niin mw2 voi tehä oman ketjun missä voi käydä valittamassa kun jossain ketjussa on offtopiccia, voitte sinne postailla noita offtopic kylttejänne. :face:
En näe. Internet sarkasmi ja ironia ei toimi jos siihen ei osaa laittaa oikeanlaisia hymiöitä perään ;)Näetkö, mw2, ironian?
OT. Täällä on just hyvät väittelyt meneillään. Miksi niitä keskeyttämään. Lisää vettä myllyyn vaan. Mitä tuossa joku maitsi mahdollisia Jones kaatajia HW sarjassa Werdum on yks potenttiaalinen jujutsunta kanssa, lisänä hyvä ulottuvuus, vaikka ei ole nopeimmasta päästä. Mark Hunt voisi ymös olla Jonesille myös liikaa. Huntilla on sen verra hyvä silmä ja kaatoa käsissä, että Jonesin pitäisi olla todella varovainen.
Illan pää matsista vielä pitää sanoa, että Hendo on kyllä todella kunnioitettava ukko. Toivoisi, että juuri hänestä tulee mestari. Sitten Silvakin voisi ottaa yli-päällikkö-mestaruudesta Hendon kanssa 205:ssä. Vaikka kaikki todenäkösyydet viittaa Jonesin voittoon, niin H-bomb voi heittää todennäköisyydet roskiin missä erässä hyvänsä.
Tätä oon aina miettiny, keskustelussa aiheet rönsyilee puoleen ja toiseen kun vaparifanit kuluttavat aikaa odottelemalla eventtejä, täältäkin kun jättäisi pois kaikki jotka eivät suoraan liity 151 eventtiin niin jäisi noin 20 postausta jäljelle. Jos ei kiinnosta lukea näitä keskusteluja niin eihän tänne pakko ole tulla kertomaan että nyt ei kiinnosta, Käy sitten spoilers ketjussa kattomassa tulokset ja on tyytyväinen siihen. Itse ainakin luen mielelläni ja keskustelen aiheesta kun aiheesta, mikään ei vituta enempää kuin muutama postaaja joiden panos kamppailuosastolle on yleensä valitus offtopicista tms.
Täälläkun on noita väittelyketjuja sun muita mihin pitäisi aina siirtyä, niin mw2 voi tehä oman ketjun missä voi käydä valittamassa kun jossain ketjussa on offtopiccia, voitte sinne postailla noita offtopic kylttejänne. :face:
Kovasti kuuluu nyt ulkomaisilla MMA-foorumeilla huhuja siitä, että Dan Hendersonilla olisi polvi mennyt paskaksi, eikä pääsisi ottelemaan Jonesia vastaan.
Toisaalta näitä huhuja nyt liikkuu usein ennen isoja matseja, mutta aina välillä ne pitävät myös paikkaansa. Toivotaan, ettei mitään ole käynyt, mutta jos nyt onkin, saisikohan Machida vielä tästä lyhyellä varoitusajalla mestaruusmatsin?
Jep, UFC 151 on peruttu. Hendo on loukkaantunut. Voi perk...!!
Lyoto Machida ei halunnut ottaa matsia viikon varoituksella, joten nyt Machida vs. Jones II järjestetään syyskuun 22. päivä.
Mielenkiintoista on se, että matsia tarjottiin myös Sonnenille. Jon Jones ei hyväksynyt tätä.
"Jones declined to fight Chael Sonnen on eight days' notice. White said he was "disgusted" by Jones' response.
"We've never, ever had a fighter refuse to fight someone," White said. "As much as he's won and with all the things he's accomplished in a short amount of time, he's been a champion that hasn't been very popular. I don't think this is going to do wonders for his popularity."
Nyt on kylla viimeistaan Jonesilla kasvanu iso mulkku paahan. Oon yrittany kovasti tykata tasta kaverista, mutta nyt jamppa kieltaytyy matsista itseaan KEVYEMPAA kamppailijaa vastaan, joka ei oo edes valmistautunu tahan matsiin. Mielenkiintoista nahda mita seuraavaks tapahtuu...