Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan vakavasti kelaat, että Roy Nelson voisi voittaa Jon Jonesin? Nelson on ihan kova kaveri, mutta Jonesilla ei olisi paljoakaan hätää hänen kanssaan. Nelsonin reach on 73, Jonesilla 84. Useita kertoja on nähty, miten taitavasti Jones reachiään käyttää.
Tämä keskustelu on nyt luisunut pahemman kerran sivuraiteille, mutta pakko tarttua tähän. Tunnut laskevan reachin automaattiseksi voitoksi. Oletko itse huomannut kuinka taitavasti Nelson sulkee erot reachissa? Toki Boner Jones on Struvea kovempi ottelija, mutta wikipedia ilmoittaa hollantilaisen ulottuvuudeksi 84 ja puoli tuumaa. Ja Struvehan putosi kuin märkä säkki. Ei sillä, että laskisin naulojakin kovemmalle möhömahalle paljoa mahkuja, mutta isompi reach ei ole automaattinen voitto. Toivottavasti H-pommi löytää kohteensa ja nähdään Hendo lunastamassa viimeinenkin vyö.
En missään nimessä väitä, että matsit voitetaan reach-eduilla. Jones on kuitenkin erinomainen käyttämään pitkiä raajojaan, kun taas Struve ei niitä käytä lähimainkaan yhtä hyvin pystymatsauksessa. Ero näiden kahden ottelijan välillä on selvä.Tämä keskustelu on nyt luisunut pahemman kerran sivuraiteille, mutta pakko tarttua tähän. Tunnut laskevan reachin automaattiseksi voitoksi. Oletko itse huomannut kuinka taitavasti Nelson sulkee erot reachissa? Toki Boner Jones on Struvea kovempi ottelija, mutta wikipedia ilmoittaa hollantilaisen ulottuvuudeksi 84 ja puoli tuumaa. Ja Struvehan putosi kuin märkä säkki. Ei sillä, että laskisin naulojakin kovemmalle möhömahalle paljoa mahkuja, mutta isompi reach ei ole automaattinen voitto. Toivottavasti H-pommi löytää kohteensa ja nähdään Hendo lunastamassa viimeinenkin vyö.
Väitän, että Jon Jones saisi kaikkia muita HW-kavereita vastaan pienemmät kertoimet vedonlyöntiyhtiöiltä, paitsi Junior Dos Santosia ja Cain Velasquesia vastaan. Okei Overeem kanssa.
Eli teretulemast vaan hw:iin ja testimatsiksi vastaan esim. Barry, Kongo tai Browne ja mielellään isot kertoimet näille pojille. Meitsi lyö rahani mielelläni kiinni.
Ei muuta kuin GSP, Silva ja Jones siirtyvät jokainen painoluokkaa ylemmäs ja katsotaan kuka siellä saa mestaruuden. Se joka saisi olisi minun kirjoilla GOAT. Jokaisella on siihen mahdollisuus mutta uskon, että TOP 5 kohdalla voisi alkaa pannu kolisemaan. Annan ehkä parhaat mahdollisuudet Bonesille.
Olet valmis lyömään rahasi mielellään noiden puolesta tietämättä kertoimia.. Ei nyt ihan niin hassu sentään kannata olla. Kerro mitkä olisivat mielestäsi riittävän isoja kertoimia noille vastustajille, että voisit lyödä niiden puolesta Jonesia vastaan?
Ei muuta kuin GSP, Silva ja Jones siirtyvät jokainen painoluokkaa ylemmäs ja katsotaan kuka siellä saa mestaruuden. Se joka saisi olisi minun kirjoilla GOAT. Jokaisella on siihen mahdollisuus mutta uskon, että TOP 5 kohdalla voisi alkaa pannu kolisemaan. Annan ehkä parhaat mahdollisuudet Bonesille.
Mestari JDS olisi luultavasti ainoa suosikki noista kolmesta Jonesia vastaan juuri nyt. JBJ olisi lyhyehkölle Cainille vaikea matchuppi. Ja Overeemista on vaikea sanoa onko suorituskyky samalla tasolla kuin ennen käryä.Väitän, että Jon Jones saisi kaikkia muita HW-kavereita vastaan pienemmät kertoimet vedonlyöntiyhtiöiltä, paitsi Junior Dos Santosia ja Cain Velasquesia vastaan. Okei Overeem kanssa.
Mä näkisin myös Werdumin aika pahaks match upiks Jonesille, JDS:n ja Cainin lisäks.
Ei oikeen jaksas uskoa. Werdumilla ei ole painiavuja ja atleettisuutta saada mattoon ketään kovimpia painijoita ja pystyssä tulee pataan kovimmilta strikereilta. Werdum on TOP 5 gatekeepperi joka ei luultavasti tule koskaan yltämään ihan huipulle.
Mun mielestä Werdumin muay thai on kehittyny aika paljon viime vuosina. En antais pystyssä oikeen kummallekkaan etua, vaikka Jones onkin monipuolisempi. Pointtina on kuitenkin Werdumin matto osaaminen. Jones on dominoinut kaikkia aikaisempia vastustajia matossa, mut Werdumin kaltaisen bjj velhon kanssa juttu voi olla vähän toisenlainen.