Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se vastustajien heikko taso tässä onkin se syy, miksi en ole kovin vakuuttunut. Huonoja vastustajia vastaan on helppo näyttää hyvältä. Werdum oli jo kovempi testi ja se ei sujunut kovin mallikkaasti.
Unibetillä kertoimet:
Velasquez (1,27) - Mir (3,50)
Aika isoa kerrointa Mirille!
Ei tuo kuitenkaan niin "varma" mun mielestä ole.
Kyllä, raskaansarjan mestari on varsinainen paisti :DEttei vaan Reemille syötettäisi samanlaine paisti kuin Lesnar. Jos JDSllä on mahdollisesti polvi pipi, niin Reemi potkohan saattaa vammauttaa pysyvästi hemmon. On aika raadollista jos taas syötetään yks valmikksi vammainen kaveri AO:lle. Mut danahan viis veisaa kunhan saadaan kunnon tappelu aikaiseksi..
Unibetillä kertoimet:
Velasquez (1,27) - Mir (3,50)
Aika isoa kerrointa Mirille!
Ei tuo kuitenkaan niin "varma" mun mielestä ole.
On aika raadollista jos taas syötetään yks valmikksi vammainen kaveri AO:lle.
Ettei vaan Reemille syötettäisi samanlaine paisti kuin Lesnar. Jos JDSllä on mahdollisesti polvi pipi, niin Reemi potkohan saattaa vammauttaa pysyvästi hemmon. On aika raadollista jos taas syötetään yks valmikksi vammainen kaveri AO:lle. Mut danahan viis veisaa kunhan saadaan kunnon tappelu aikaiseksi..
Suunnilleen noin ainakin itse näkisin asetelmat. Jotenkin tosi vaikea nähdä väsyneen ja vanhan Mirin voittavan. En usko, että saa matsia mattoon tai ainakaan pidettyä siellä ja kuntopuolella etu on niin selvä Cainille. Pelkästään Cainin 1 erän tko/ko-voitto vie imo prosenteista jo n.50%.
Tossa yks gif mitä vähän näkyy tota JDS:n otteluasentoa..
Eiköhän noi gameplanit suunnitella ihan vastustajan mukaan ja veikkaan, että kyseinen asia on kyllä Jds:n leirissä huomiotu, että overeem saattaa vaikka joskus polvea tarjota ;)Pääkin heiluu niin alhaalla, että se on olis kuin tarjottelimella Reemille. Tossa ottelu asennossa ei olis hauska olla kun aletaan tarjoilemaan potkuja ja niitähän AO mielellään tarjoilee.
Tuo on ehkä vähän huono esimerkki, koska JDS meinasi vähän kaasuttaa ekan erän lopussa, kun takoi Carwinin naamaa jauhelihaksi ja tuo gif on toisen erän lopusta. Vähän villisti lähtee nuo lyönnit ja suojaus ei oikein pysy ylhäällä.
Overeemi saa pystyssä pataan. Oon melko varma. JDS on liian nopea ja agressiivinen. Overeemin K-1 kilppari ei toimi.
Joku tietty suuttuu tosta "K-1 kilpparista", mutta kilpparistahan se vähän ottelee.