Ufc 146: Junior dos Santos vs. Frank Mir

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oikeestaan aivan sama kumpi matsin voittaa, kun häviäjä on kuitenkin täysi paska ja yliarvostettu niinkun ne kaikki aikaisemmatkin....

Ja voittajan tasosta ei oikeestaan tiietä vielä mitään, kun ei silläkäänoo vielä oikeestaan ketään kovaa voittoa, kun kaikki voitot on ollu mätisäkkejä.. Mut ehkä sit Cormier/Barnett vastaan, niin nähään vihdoin kuka on oikeesti ykkönen?

jätetääs se sarkasmi niille jotka sen osaa paremmin, kyllähän se tietenki on ihan ok funtsia tässä ketjussa kumpi voittaa, vitunko järkeä siinä edes olis ennen ottelua jos kaikki ajattelis että jompikumpi joko voittaa tai ei?

kyllä se on mielenkiintoisempaa ku jengi funtsii kumpi voittaa todennäköisemmin. se antaa myös vedonlyöntivinkkiä hyvin. te molopäät jotka ootte super jds fanei tuutte kyllä mun mielestä pettyyn. overeem tyrmäis mutki yhellä lyönnillä vaikka mua ei oo yli 70 tappelun jälkeen kukaa tyrmänny. overeem myös kykenee tyrmäämään kenet tahansa raskas sarjalaisen, yhellä lyönnillä, jds siihen ei näytä pystyvän ku kuitenki nelson ja carwin selvis sen löylytyksistä pystyssä, joten miksi overeem ei kokemuksineen ja niskalihoineen selviäis siitä myös? ainoa mahdollisuus jds'l olis voittaa overeemi pystyssä iskuilla, en näe sitä kovin mahdolliseksi tapahtumaksi koska oletan että reemi selviää paremmin pystyssä ku carwin tai nelson. ja edelleenki reemi omistaa mahdollisesti paremmat pystytaidot ku jds.

overeem tyrmäis mutki yhellä lyönnillä vaikka mua ei oo yli 70 tappelun jälkeen kukaa tyrmänny.

tumblr_lw2iwnTwy61r1lljno1_500.jpg

jätetääs se sarkasmi niille jotka sen osaa paremmin, kyllähän se tietenki on ihan ok funtsia tässä ketjussa kumpi voittaa, vitunko järkeä siinä edes olis ennen ottelua jos kaikki ajattelis että jompikumpi joko voittaa tai ei?

kyllä se on mielenkiintoisempaa ku jengi funtsii kumpi voittaa todennäköisemmin. se antaa myös vedonlyöntivinkkiä hyvin. te molopäät jotka ootte super jds fanei tuutte kyllä mun mielestä pettyyn. overeem tyrmäis mutki yhellä lyönnillä vaikka mua ei oo yli 70 tappelun jälkeen kukaa tyrmänny. overeem myös kykenee tyrmäämään kenet tahansa raskas sarjalaisen, yhellä lyönnillä, jds siihen ei näytä pystyvän ku kuitenki nelson ja carwin selvis sen löylytyksistä pystyssä, joten miksi overeem ei kokemuksineen ja niskalihoineen selviäis siitä myös? ainoa mahdollisuus jds'l olis voittaa overeemi pystyssä iskuilla, en näe sitä kovin mahdolliseksi tapahtumaksi koska oletan että reemi selviää paremmin pystyssä ku carwin tai nelson. ja edelleenki reemi omistaa mahdollisesti paremmat pystytaidot ku jds.

Omasta mielestäni Carwinilla ja Nelsonilla on vakuuttavampi leuka kun Overeemillä. Overeemin on tyrmätty kumminkin 6 kertaa vapariuransa aikana ja Carwista ei ole koskaan tyrmätty ja Nelsonin 1 kerran.
Overeem sitten onkin alkanut tanssimaan balettia niskalihaksiensa kanssa kun on ottanut vähän iskua vastaan. ( jos on pystynyt enää juoksemaan )
Ja millä ihmeen perusteella Overeem voi tyrmätä kenet tahansa raskas sarjalaisen yhdellä lyönnillä ja Santos ei siihen pystyisi???
Ja mitä oikein tarkotat " tyrmäyksellä yhellä lyönnillä " ? Jos vertaillaan niiden yhteisiä vastuksia niin ei Overeem pystynyt Werdumia tyrmäämään ( Overeemin uran tähän asti pahin vastus ) ja Santos pystyi? Ja CroCop matsissa ei pystynyt vaikka jakeli siinä kuuluisia polviaan ja Santos pakotti CroCopin luovuttamaan.
Aocrocop.jpg
ufc-103-junior-dos-santos-vs-mirko-cro-cop.jpg

overeem tyrmäis mutki yhellä lyönnillä vaikka mua ei oo yli 70 tappelun jälkeen kukaa tyrmänny.

WOW! Jos sul on 70 matsia niin pistäs linkkiä recordiis. Oikeestaan missään muus lajis tohon ei pääse kun nykkeilys... Jos nä on kadulla harrastettua touhua niin tunnusti juuri kuuluvasi yhteiskunnan alimpaan saastaan, johonkin napanöyhdän ja torakanpaskan välimaastoon.

En kyl taas tiedä et kumpi täällä on tyhmempi. Minä kun kerta toisensa jälkeen avaan tän keskustelun vai tää keskustelu. VITTU MITÄ PASKAA!!! Voisko tehä toisen tredin johon sitte tulis ne videot jne pätkät + uutiset tästä tapahtumasta mut ei tätä paskan jauhamista??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En kyl taas tiedä et kumpi täällä on tyhmempi. Minä kun kerta toisensa jälkeen avaan tän keskustelun vai tää keskustelu. VITTU MITÄ PASKAA!!! Voisko tehä toisen tredin johon sitte tulis ne videot jne pätkät + uutiset tästä tapahtumasta mut ei tätä paskan jauhamista??

Paljon mielummin luen esim.nahkahanskan viestejä, kuin tällaisia jatkuvia "vittu mitä paskaa"- avautumisia. Jokainen kirjoittaa omalla tyylillään ja ihan tarpeeksi hyvin tässä on koko ajan aiheessa pysytty.

http://msn.foxsports.com/video?vide...use:twitter:uuids&from=sharepermalink-twitter

Overeem kertoo videolla vetävänsä painoja matsia varten 280 paunasta. Massaa on tullut siis reilusti lisää, koska SF-matseissa Overeem ei ikinä painanut paljoa yli 250 paunan ja edellisessä matsissa ilmeisesti joutui vetämään painoja, koska painoi puntarilla 263 paunaa. Tämä ei ole välttämättä kovin hyvä juttu Overeemille, koska noin isoissa lihoissa alkaa olla enemmän haittoja kuin hyötyjä vapaaottelussa. Kunto riittää aktiiviseen matsiin ehkä sen kaksi erää ja siinä ajassa on pakko voittaa lopetuksella tai muuten tulee tappio.

Kyllähän siinä pressitilaisuudessa Overeemin kädet oli ihan jäätävät. Toki aina olleet, mutta jotenkin näytti mun silmään vielä turpeammilta kuin aikaisemmin. Aika hyvin kaveri paisuu edelleen jos nyt on painot 280. Näin äkkiseltään ei tule mieleen, mitä hän enää hyötyy massan lisäyksestä. Toisaalta luulisi että tietävät mitä tekevät..

Lisää vihaisia moderaattoreja deletoimaan viestejä ja pistämään idiootteja jäähylle kiitos!

http://msn.foxsports.com/video?vide...use:twitter:uuids&from=sharepermalink-twitter

Overeem kertoo videolla vetävänsä painoja matsia varten 280 paunasta. Massaa on tullut siis reilusti lisää, koska SF-matseissa Overeem ei ikinä painanut paljoa yli 250 paunan ja edellisessä matsissa ilmeisesti joutui vetämään painoja, koska painoi puntarilla 263 paunaa. Tämä ei ole välttämättä kovin hyvä juttu Overeemille, koska noin isoissa lihoissa alkaa olla enemmän haittoja kuin hyötyjä vapaaottelussa. Kunto riittää aktiiviseen matsiin ehkä sen kaksi erää ja siinä ajassa on pakko voittaa lopetuksella tai muuten tulee tappio.
Ei, kuulit hiukan väärin. Overeem kertoo haastiksessa olleensa ennen Brock-matsia 275-280 paunaa ja että nyt JDS-matsia varten joutuu myös tiputtamaan hiukan, nyt on vähän yli 265 paunaa ("a little bit over 265 pounds").

Lisää vihaisia moderaattoreja deletoimaan viestejä ja pistämään idiootteja jäähylle kiitos!

tuntuu tosiaan siltä että on idiootti jos sattuu veikkaamaan voittajaksi jotain muuta ku mitä valtaväestö pakkiksella toivoo, mutta voihan sitä silloin olla peikkoki. ei koskaan kuitenkaan tule kellekkään mieleen sitä että overeemin faneilla on ihan yhtä suuri oikeus ku jds faneilla hehkuttaa omaa suosikkiaan.

pakkiksella kyllä lentää paskakikkareet jos meet sanomaan että kyllä toi "laita pakkislaisten suosikki tähän" sais turpaan joltain toiselta ottelijalta. katsoo fedor ketjuaki niin huhhuh.

Ei, kuulit hiukan väärin. Overeem kertoo haastiksessa olleensa ennen Brock-matsia 275-280 paunaa ja että nyt JDS-matsia varten joutuu myös tiputtamaan hiukan, nyt on vähän yli 265 paunaa ("a little bit over 265 pounds").

Aa joo, missasin tuon loppuosan.

overeem tyrmäis mutki yhellä lyönnillä vaikka mua ei oo yli 70 tappelun jälkeen kukaa tyrmänny..

Mua kaduttaa, että mä koskaan tuhlasin aikaani sun kanssa vapaaottelusta "keskusteluun". Todistit just, että sä olet ihan vitun tyhmä jätkä..

ontopic:

Reemillä loistaa kyl nöyryys poissaolollaan :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom