GITS
VIP
Jaajaa, Sakin recordissa wikipediassa Overeemin kohdalla häviö ja "TKO (Ref. stoppage/horsepower)" :D
Ei helvetti, niin on edelleen. Paivan naurut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaajaa, Sakin recordissa wikipediassa Overeemin kohdalla häviö ja "TKO (Ref. stoppage/horsepower)" :D
Kyllä Saki on astetta sähäkämpi ja monipuolisempi pystymies kuin JDS..
Tuossa Saki matsissa Overeem kyttäsi ja odotti sitä paikkaansa, ja käytti sen kuten yleensä. Kyse ei mielestäni ollut siitä että olisi ollut jäämässä jyrän alle tms.
Missä on UFC 145 thread?
Evan vs Jones ei kiinnosta ketään?
Ehka monipuolisempi, mutta kun ottaa huomioon etta JDS on 11 cm pitempi ja 11 kg painavampi, iskuissa on ihan eri tavalla potkua. Ja mun mielesta ne lahtee tosi "piiskamaisesti" tohon Sakiin verrattuna. Ei minun mielesta hitaammin ollenkaan. Mutta kuten moni on sanunut, taa on alyttoman vaikea matsi veikata. Kumpi rulettaa loppupelissa, Overeemin voima vai JDS:n nopeus.
JDSsää on ihan turha lähteä edes vertailemaan Sakin pystytaitoitin...
Tarkoitat varmaan, että potkunyrkkeilijän ja vapaaottelijan pystytaitoja on turha vertailla koska siinä ei ole mitään järkeä?
Mutta mielenkiinnolla odotan, mitenköhän Reem pystyy ottamaan näin nopeita lyöntejä vastaan ( leuallaan ei ainakaan todellakaan )
Itse veikkaan, että käy niinkun press conferencessa Santos veikkaili niin nähdään potkunyrkkeilijä Overeem joka yrittää viedä matsia maahan vaikka millä keinolla, se on ainoa järkevä vaihtoehto Reemin kannalta. Cain jäi Santosin kanssa minuutiksi pystyyn testailemaan ja mitä kävi :S
Mä kyllä luulen että nimenomaan ristiinlyömistilanteissa vaaka kallistuu Jds:lle nopeuden ja tarkkuuden takia. Eiköhän Overeem yritä ennemminkin pehmittää Jds:ää potkuilla ja sitten viimeistellä satutetun vastustajan polvilla jos mahdollista. Näin voisin kuvitella.
JDSsää on ihan turha lähteä edes vertailemaan Sakin pystytaitoitin...
Sehan nahdaan sitten kun se matsaa Overeemia vastaan.
No ei me kyllä sitä nyt ainakaan siinä nähdä.. pläääää ei jaksais ite derailaa viel enempää tätä threadia :D Sori kaikille
No JDS on tahan mennessa parjannyt nimenomaan pystytaidoillaan ja on parhaillaan UFC:n raskaansarjan mestari. Saki on sen sijaan otellut suuressa mittakaavassa nimettomia ottelijoita vastaan, paitsi Overeem ja Hari - ja havisi molemmille ekassa erassa.
Se että et tiedä potkunyrkkeilystä mitään, ei tarkoita että Sakin vastustajat ovat olleet nimettömiä.. :face:Saki on sen sijaan otellut suuressa mittakaavassa nimettomia ottelijoita vastaan, paitsi Overeem ja Hari - ja havisi molemmille ekassa erassa.