Ufc 146: Junior dos Santos vs. Frank Mir

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitäisin Sakia huomattavasti JDS:ää teknisempänä ja nopeampana ottelijana ja silti Overeem voitti tuon melko näytöstyylisesti. Erona tietenkin tulevaan otteluun pienemmät hanskat ja vastustaja, jolla on (toivottavasti) toinenkin käsi kunnossa ja kylkiluut ehjinä. Saki käytti myös aika paljon potkuja etäisyyden pitämiseen, kun taas JDS harvemmin potkii. Varsinkin kierrepotkut päähän ovat toistaiseksi näkemättä.

Kyllä Saki on astetta sähäkämpi ja monipuolisempi pystymies kuin JDS..

Ehka monipuolisempi, mutta kun ottaa huomioon etta JDS on 11 cm pitempi ja 11 kg painavampi, iskuissa on ihan eri tavalla potkua. Ja mun mielesta ne lahtee tosi "piiskamaisesti" tohon Sakiin verrattuna. Ei minun mielesta hitaammin ollenkaan. Mutta kuten moni on sanunut, taa on alyttoman vaikea matsi veikata. Kumpi rulettaa loppupelissa, Overeemin voima vai JDS:n nopeus.

Missä on UFC 145 thread?

Evan vs Jones ei kiinnosta ketään?

Tuossa Saki matsissa Overeem kyttäsi ja odotti sitä paikkaansa, ja käytti sen kuten yleensä. Kyse ei mielestäni ollut siitä että olisi ollut jäämässä jyrän alle tms.

En vain usko, että tuollainen kyttäily ja hanskojen taakse suojautuminen toimii kun käytössä on pienet hanskat ja vastassa kaveri joka osuessaan tyrmää - tosin voin olla väärässäkin

Missä on UFC 145 thread?

Evan vs Jones ei kiinnosta ketään?

Päivänselvistä asioista ei tehdä threadia. Ottelu päättyy tähän:
2uzuf48.jpg

Ehka monipuolisempi, mutta kun ottaa huomioon etta JDS on 11 cm pitempi ja 11 kg painavampi, iskuissa on ihan eri tavalla potkua. Ja mun mielesta ne lahtee tosi "piiskamaisesti" tohon Sakiin verrattuna. Ei minun mielesta hitaammin ollenkaan. Mutta kuten moni on sanunut, taa on alyttoman vaikea matsi veikata. Kumpi rulettaa loppupelissa, Overeemin voima vai JDS:n nopeus.

JDSsää on ihan turha lähteä edes vertailemaan Sakin pystytaitoitin...

JDSsää on ihan turha lähteä edes vertailemaan Sakin pystytaitoitin...

Tarkoitat varmaan, että potkunyrkkeilijän ja vapaaottelijan pystytaitoja on turha vertailla koska siinä ei ole mitään järkeä?
Mutta mielenkiinnolla odotan, mitenköhän Reem pystyy ottamaan näin nopeita lyöntejä vastaan ( leuallaan ei ainakaan todellakaan )

Itse veikkaan, että käy niinkun press conferencessa Santos veikkaili niin nähdään potkunyrkkeilijä Overeem joka yrittää viedä matsia maahan vaikka millä keinolla, se on ainoa järkevä vaihtoehto Reemin kannalta. Cain jäi Santosin kanssa minuutiksi pystyyn testailemaan ja mitä kävi :S

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tarkoitat varmaan, että potkunyrkkeilijän ja vapaaottelijan pystytaitoja on turha vertailla koska siinä ei ole mitään järkeä?
Mutta mielenkiinnolla odotan, mitenköhän Reem pystyy ottamaan näin nopeita lyöntejä vastaan ( leuallaan ei ainakaan todellakaan )

Itse veikkaan, että käy niinkun press conferencessa Santos veikkaili niin nähdään potkunyrkkeilijä Overeem joka yrittää viedä matsia maahan vaikka millä keinolla, se on ainoa järkevä vaihtoehto Reemin kannalta. Cain jäi Santosin kanssa minuutiksi pystyyn testailemaan ja mitä kävi :S

Mä veikkaan että Overeem ei pakittele ollenkaan ja tulee JDS:n päälle tappajan katse silmissään. Overeem lyö vähintäänkin yhtä painavasti kuin JDS sillä lisukkeella että noi Alistairin polvet tekee vielä vakuuttavampaa jälkeä kuin nyrkit. Mä luulen että JDS pakittelee karkuun ja Übereem kävelee perässä tappajan katse silmissään, kunnes tulee se tilanne että iskuja vaihdetaan ristiin ja jompi kumpi lähtee laalaa-maahan vierailulle!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä kyllä luulen että nimenomaan ristiinlyömistilanteissa vaaka kallistuu Jds:lle nopeuden ja tarkkuuden takia. Eiköhän Overeem yritä ennemminkin pehmittää Jds:ää potkuilla ja sitten viimeistellä satutetun vastustajan polvilla jos mahdollista. Näin voisin kuvitella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä kyllä luulen että nimenomaan ristiinlyömistilanteissa vaaka kallistuu Jds:lle nopeuden ja tarkkuuden takia. Eiköhän Overeem yritä ennemminkin pehmittää Jds:ää potkuilla ja sitten viimeistellä satutetun vastustajan polvilla jos mahdollista. Näin voisin kuvitella.

Voi olla tai sitten ei. Alistairin täytyy mun mielestä pitää etäisyys pitkänä ja potkia tai sitten mennä ihan lähietäisyydelle, josta voi antaa polvia ja lyödä noita koukuja, jotka pudottaa vaikka muulin perseelleen. JDS on omimmillaan sellasella puolietäisyydellä, josta pystyy paremman jalkatyöt turvin löytämään paikkoja osumille.

No ei me kyllä sitä nyt ainakaan siinä nähdä.. pläääää ei jaksais ite derailaa viel enempää tätä threadia :D Sori kaikille

No JDS on tahan mennessa parjannyt nimenomaan pystytaidoillaan ja on parhaillaan UFC:n raskaansarjan mestari. Saki on sen sijaan otellut suuressa mittakaavassa nimettomia ottelijoita vastaan, paitsi Overeem ja Hari - ja havisi molemmille ekassa erassa.

No JDS on tahan mennessa parjannyt nimenomaan pystytaidoillaan ja on parhaillaan UFC:n raskaansarjan mestari. Saki on sen sijaan otellut suuressa mittakaavassa nimettomia ottelijoita vastaan, paitsi Overeem ja Hari - ja havisi molemmille ekassa erassa.

Nimettömiä ottelijoita vastaan :D Hyvä vitsi hombre..

Overeem matsiin Saki tuli jo valmiiks kätensä loukanneena 4eräsestä sodasta Ghitaa vastaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom