UFC 145 @Atlanta 21.4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goatse
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitään en ole "kivenkovaan väittänyt" joten älä liioittele tahallasi.
Olen sanonut kyllä mutta tottakai sanoin koska olen tuon uutisen ymmärtänyt väärin.

It's a goal of mine; a rematch with Jon Jones.

Anteeksi vaan, mutta miten tämän osan tuosta haastattelusta voi ymmärtää niin, että Shogun ei halua otella Jonesia vastaan?

Jones vie rashadia miten haluaa.tämän hetken paras vapaaottelija.

Totta.

Anteeksi vaan, mutta miten tämän osan tuosta haastattelusta voi ymmärtää niin, että Shogun ei halua otella Jonesia vastaan?

No empä muista enään sitä uutista niin tarkkaan että mitä siinä on juuri tarkalleen lukenut kun en tiedä onko se juuri tuon sivun kyseinen uutinen mutta sama uutinen kuitenkin.

Pinnacle näköjään tarjoaa 5.05 kertoimen Evansille. Pakkohan tuohon muutama ropo laittaa, kun on niin ilmava kerroin. Laskeskelin, että rashadilla taitaa kuitenkin olla karkeasti arvioituna 27-30% mahikset voittaa.

No huh huh, joutuu näköjään depoamaan tuonnekin sitten. Menis vielä kevyesti tuolla sinun arviolla, mut itse näen tällä hetkellä jopa 30-35% Rashadille.

No huh huh, joutuu näköjään depoamaan tuonnekin sitten. Menis vielä kevyesti tuolla sinun arviolla, mut itse näen tällä hetkellä jopa 30-35% Rashadille.

Joo, ite kattelin tossa kans ja päädyin siihen et jos Jones ekassa erässä lähestyy taas kyykyssä vastustajaa, niin Rashadilla on n. 28,6-32,9% mahdollisuudet voittoon. Mut jos Jones lähtee pystyssä rushimaan Rashadia kohti, nousee prosentit jotain 2,43-4,52 luokkaa.

Eivittunyt.

EDIT: Ilmeeni:
rashad-evans-knockout-face.jpg

^^Kannattais mennä vaikka vedonlyönnin 101 kurssille tai olla hiljaa silloin, kun et tiedä aiheesta vithuakaan. No, eipäs ihme kun täällä on välillä niin surkea taso keskusteluissa. Taidan itsekin poistua pilaamasta enempää tätä trediä.

Evans on kerran hävinnyt urallaan ja siitä hyvästä järjetön määrä noita kuvia ympäri nettiä. Mma fanit on keskimääräistä mulkumpia imo

Se on yks hailee oisko se hävinny 10 vai 1 kertaa, toi kuva on vaan niin läppä.

Toi 5,05 on kyl aika huikee kerroin jossa todellakin on ilmaa.Imo tollasii kertoimia edes pitäis jaella MMA ottelussa ja tää nyt ei todellakaan oo ennakkoon täysin läpihuuto juttu Jonesille(no melkeen mut ei kuitenkaan).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nää on näitä ihmisiä, jotka ei edes tiedä semmosesta ammatista kuin ammattivedonlyönti. Ei hölmöistä ihmisistä kannata välittää.

Taitaa olla ensimmäinen kerta kun toivon Jonesin häviötä, aina tykännyt Rashadista.

Evans on kerran hävinnyt urallaan ja siitä hyvästä järjetön määrä noita kuvia ympäri nettiä. Mma fanit on keskimääräistä mulkumpia imo

Evans aiheuttaa persoonana ristiriitaisia tunteita. Mä en voi henk.koht sietää sitä ja myönnän että olen syyllistynyt kuvan levittämiseen. :rolleyes: Vapaaotteluhistorian suurimman vitutuksen aiheutti se kun Rashad tyrmäs Forrestin.. Toinen surullinen hetki oli se kun megahypen jälkeen Rashad tuli spoilaamaan kaikkien ilon ja väkisinmakaili Rampagen..

Toi 5,05 on kyl aika huikee kerroin jossa todellakin on ilmaa.Imo tollasii kertoimia edes pitäis jaella MMA ottelussa ja tää nyt ei todellakaan oo ennakkoon täysin läpihuuto juttu Jonesille(no melkeen mut ei kuitenkaan).

Mun mielestä toi kerroin on ihan oikeilla hoodeilla.. Mä en vaan kertakaikkiaan keksi oikein realistista tapaa millä Rashad vois matsin voittaa. Ehkä se takakäden osuma on se tsäänssi, mutta sen osumisen todennäköisyys on just ton kertoimen luokkaa.. Jones on riepotellut niin kovia painijoita että ei Rashad tule siinäkään loistamaan. Jonesilla koko Jackson camp takanaan, jotka tuntee Rashadin tekniikat, eleet, faintit, vammat yms läpikotaisin. Rampage ja Lyoto oli paljon pahempia vastuksia Jonesille kuin Rashad on imo.

Itsellä ei ole selkeetä suosikkia main eventin suhteen. Vaikee sanoa kumpi näistä kavereista on loppupeleissä se feikki ja ylimielinen, ehkä kulissien takana ollaankin parhaita kavereita. Mielenkiintoista kuitenkin nähdä ratkeaako tämä matsi taas giljotiiniin vai kyynerpäälyönteihin. Vai onnistuuko Evanssi viemään tuomariäänillä.. Helvetin vaikea kyllä uskoa että Rashadi onnistuisi väkisinmakoilemaan voitollisesti vähintään sen kolme erää.

Evans aiheuttaa persoonana ristiriitaisia tunteita. Mä en voi henk.koht sietää sitä ja myönnän että olen syyllistynyt kuvan levittämiseen. :rolleyes: Vapaaotteluhistorian suurimman vitutuksen aiheutti se kun Rashad tyrmäs Forrestin.. Toinen surullinen hetki oli se kun megahypen jälkeen Rashad tuli spoilaamaan kaikkien ilon ja väkisinmakaili Rampagen..

Mun mielestä toi kerroin on ihan oikeilla hoodeilla.. Mä en vaan kertakaikkiaan keksi oikein realistista tapaa millä Rashad vois matsin voittaa. Ehkä se takakäden osuma on se tsäänssi, mutta sen osumisen todennäköisyys on just ton kertoimen luokkaa.. Jones on riepotellut niin kovia painijoita että ei Rashad tule siinäkään loistamaan. Jonesilla koko Jackson camp takanaan, jotka tuntee Rashadin tekniikat, eleet, faintit, vammat yms läpikotaisin. Rampage ja Lyoto oli paljon pahempia vastuksia Jonesille kuin Rashad on imo.

Ristiriitaisia tunteita vai pelkästään negatiivisia?:) Voihan se olla, että itse yliarvioin Rashdin mahdollisuudet. Paljon riippuu siitä nähdäänkö taas paljon kehittyneempi Jones vai onko kehitystahti jo hidastumaan päin, se on itselle suurin kysymysmerkki ja epävarmuustekijä tätä matsia ennakoidessa. Rashad osoitti mielestäni Davisia vastaan, että Jones ei todennäköisesti tällä kertaa tule dominoimaan matossa yhtä helposti, kuin aiempia vihuja. Lisäksi kun muistetaan, että Machida ehti jo näyttää miten Jonesilta otetaan erä pystyssä ja tiedostetaan, että nopeuden puolesta Evansilla on mahdollisuus samanlaiseen taktiikkaan, niin en pitäisi matsia pystynkään puolesta minään läpihuutojuttuja Jompalle.

Mielestäni tässä matsissa mennään todennäköisesti pisteille. Silloin kaikki on tavallaan voittajan puolesta auki, Jones tosin silloinkin lievä suosikki.

Eka matsi jossa kannatan Jonesia.

Miguel Torres - Michael McDonald

Mites tässä käy?
Ite veikkaisin Torresia.

Torres on vanhan liiton miehiä ja kova selleinen, mutta McDonald on kyllä kova kaveri varsinkin pystyssä, matossa myös tietää missä mennään ja varmasti on treenattu paljon mattoa Torresin tyyliä silmällä pitäen.
Luulen että häviää KO:lla tai TKO:lla ellei sit dominoi McDonaldia täysin matossa jos sinne sen saa.

Suositut

Back
Ylös Bottom