UFC 145 @Atlanta 21.4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goatse
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkohan liian myöhäistä lisätä kortille Spong vs. Jonesin veli?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Matkalla punnituksiin
JONES-crowd.jpg

Mitähän tohon nyt sanos.

Varmaan teki läpällä. Ja ihan hauska läppä musta.

Oma veikkaukseni on, että pääottelu tulee muistuttumaan Evans vs Machida matsin kulkua. Evans haroo tyhjää juoksukoukkujensa kanssa ja Jones kyttää, vie mattoon jos Evans tulee liian lähelle ja myllyttää pystyssä paremmat osumat. Jones by 2nd rd TKO 3:45

Ihan kun Asikainen olis kätellyt Danaa tossa videoblogin ihan lopussa, tilanne jossa Dana kehu Pickettiä.

Omaan silmään näytti samaisella kortilla otelleelta Siyar Bahadurzadalta.

Vilkaisin tuossa paffin sivuille ja huomasin Rashadin kertoimen olevan 4,4. Voiko tämä ottelu olla niin selkeä voitto Jonesille.
Kyllä minun mielestä Rashad vie yhden kerran neljästä. Vapaaottelussa voi käydä mitä vain. Taidanpa ihan vaan kertoimen takia sijoittaa hieman Rashadin voitolle.

Vilkaisin tuossa paffin sivuille ja huomasin Rashadin kertoimen olevan 4,4. Voiko tämä ottelu olla niin selkeä voitto Jonesille.
Kyllä minun mielestä Rashad vie yhden kerran neljästä. Vapaaottelussa voi käydä mitä vain. Taidanpa ihan vaan kertoimen takia sijoittaa hieman Rashadin voitolle.

Täällä joku oli bongannut pinnaclelta Evansille 5.05 kertoimenkin, kannattaa depota sinne jos haluat maxivaluet.

Minun silmissä ja viimeaikaisten näyttöjen perusteella taitaa olla lähempänä yhdä sadasta tuo Evansin mahdollisuudet, hyvällä tuurillahan se yksi sadasta napsahtaa tänään kohdalleen.

Suositut

Back
Ylös Bottom