UFC 145 @Atlanta 21.4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goatse
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jones tulee otteluun jäätävässä tikissä.

http://www.cagetoday.com/jon-jones-is-coming-into-fight-with-rashad-evans-ripped/

jones-ripped1.jpg

Blackziliansis on kyllä kovat treenikaverit Rassukalla ja itse Roy Jones Jr:ki käyny antaas jotain neuvoja mut silti en usko miehen mahdollisuuksiin et voittais matsin.

Blackziliansis on kyllä kovat treenikaverit Rassukalla ja itse Roy Jones Jr:ki käyny antaas jotain neuvoja mut silti en usko miehen mahdollisuuksiin et voittais matsin.
ihan sama vaikka Muhammad Ali olisi käynyt sönköttämässä jotain, en nää Sugashadilla kovin hyviä mahiksia voittoon.

Pohkeet sillä kyllä pysyy tikkuina. En sillä että niiden koko mitään kehässä ratkaisisi. Itse asiassa varmaan hyödyttääkin ettei siellä ole turhaa massaa. Lisänimi Bones on tullut juurikin noista kanankoivista. Joneshan sanoi että vaikka kuinka treenasi jenkkifutis aikoina, ja yläkroppa kasvoi, niin koivet oli ja pysyi.
Mutta pohkeet on jännä juttu, niiden kokoa on hankala merkittävästi muuttaa siitä mitä luoja on suonut. Tai no, kehonrakennushommat erikseen. Mutta esim. tällaisista tuskin olisi kehässä hirveästi hyötyä:

Vaikkei nuo kintut näytä kummosilta niin saatta voimaa kuitenkin löytyä nippanappa enemmän mitä perus pakkislaiselta.

Täytyy ihmetellä kyllä miten tämä eventti on melkein jäänyt täysin paitsioon pakkiksellakin, vain muutama sivu paskanjauhantaa ennen
itse kohokohtaa. Tyhmästi ovat muutenkin ufc:lla hoitaneet viimeaikaiset eventit koska tauko on ollut aivan liian pitkä.

Vaikkei nuo kintut näytä kummosilta niin saatta voimaa kuitenkin löytyä nippanappa enemmän mitä perus pakkislaiselta.

Täytyy ihmetellä kyllä miten tämä eventti on melkein jäänyt täysin paitsioon pakkiksellakin, vain muutama sivu paskanjauhantaa ennen
itse kohokohtaa.

On kyllä outoa tosiaan että joku JDS vs alistair on saanut moninkerroin enemmän huomiota vaikka tässä kuitenkin on tulossa paras matsi vuosiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ehkä jos puhutaan jostain kyykkypainoista, mutta kuinka moni pakkislainen pystyy tähän?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[video=youtube_share;18XxWL7DwBA]http://youtu.be/18XxWL7DwBA[/video]
UFC 145: Rashad Evans Pre-Fight Open Workout

Evans näyttää aika terävältä. Sparri vastukset(=Spong, Reemi) on sitä luokkaa, että pysty puoli pitäisi olla kunnossa.

Kaikkihan tietää kuka on ennakkosuosikki...
Sillä ei ole mitään väliä, sillä Jonesin kyvyt ei vaan riitä tässä matsissa. Suga' näytti sen verran terävältä, että pakko sen on viedä.
Veikkaan 3. erän TKO. Rashad pitää hyvin suojauksen, eikä Jones saa kunnon iskuja perille ja Rashad rokottaa 3 erää. Sitten Jones gets rocked Rashadin takakäden koukun toimesta ja Rashad viimeistelee matsin matossa.

Kaikkihan tietää kuka on ennakkosuosikki...
Sillä ei ole mitään väliä, sillä Jonesin kyvyt ei vaan riitä tässä matsissa. Suga' näytti sen verran terävältä, että pakko sen on viedä.
Veikkaan 3. erän TKO. Rashad pitää hyvin suojauksen, eikä Jones saa kunnon iskuja perille ja Rashad rokottaa 3 erää. Sitten Jones gets rocked Rashadin takakäden koukun toimesta ja Rashad viimeistelee matsin matossa.

Vasta tappion jälkeen Kanankoipimies voi kohota kaikkien yläpuolelle, uudelleensyntyneenä kuin Feenix lintu tuhkasta. Nyt olisi otollinen hetki sille tapahtumalle.

Suositut

Back
Ylös Bottom