UFC 142: Aldo vs Mendes ***SPOILERS***

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eiköhän se tullut jo viimeistään viime TUF - kaudella selväksi, Akiran Corassani vastaan joku matsissa, että kannattaa päästää irti vasta kun tuomari käskee.

Tai jatkaa lyömistä niin kauan kunnes se tuomari keskeyttää. Palharesin yksi matsi.

Tai jatkaa lyömistä niin kauan kunnes se tuomari keskeyttää. Palharesin yksi matsi.

Kyllä. Lyöminen ja vääntäminen kannattaa lopettaa vasta kun tuomari päättää keskeyttää. Varsinkin noin isoissa karkeloissa se on vaan tyhmää olla vetämättä varman päälle, mikäli saa sauman lopettaa matsi ennen täyttä aikaa.

Palharesin matsissa Massenzio hölmönä jäi odottelemaan kipua ennen taputtamista ja silloinhan se loukkaantuminen on enemmän kuin lähellä. Muistaakseni Linharesin matsissa Lucio taputti heti ja Palhares päästi irti ennen tuomarin väliintuloa. En näkisi Palharesin toimintatavassa mitään vikaa (pl. se Dwarl-matsi josta sai sanktiot).

Ennen oli miehet rautaa. Royce Gracienkin tuomari sai joka kerta repiä sällin kuin poliisikoiran kaverin kimpusta kun ei olis millää tahtonu hellittää lukkoa :D

yks parhaimpia kortteja ikinä,silti 13 sivua täynnä itkua!?v.ttu ihan oikeesti jotain rajaa.

Siis wtf?? Ei kai kukaan ole itkenyt että eventti olis ollut jotenkin paska tai matsit huonoja... Tapahtumassa vaan sattui pari tilannetta mitkä aiheuttavat keskustelua... Olis kiva kuulla mitä täällä sit pitäis sun mielestä olla? Kenties 13 sivua WAR Brasilia :rock::rock::rock: huuteluako ??

Mulla kävi taas perinteiset, yritin valvoa mut ekan ottelun aikana nukahdin sohvalle ja samalla sitten pilasin unirytmit ihan turhaan.Eilen sitten odottelin iltaan että voi sit kattoa MAXilta uusintana mut sielt tulikin 142 countdown ja sen jälkeen UFC 137 wtf??Aina ennen tullu uusintana sunnuntai iltana edellisen päivän kortti.Siitä sit vittuuntuneena katoin vaan palharesin,aldon ja belfortin matsit.Pitänee katsella noi muut ottelut varmaan tänään vielä

Mä itken kyllä vähän näistä "kaikkien aikojen paras eventti"-kommenteista. Itse diggailen enemmän matseista, joissa jänniä tvistejä, monipuolisia tilanteita sekä kunnon tasaväkistä tahtojen taistelua ala Hendo vs. Shogun, Kampmann vs. Sanchez tai vaikkapa Edgar - Maynard. Sen sijaan jos on kova lopetusten ystävä, niin ymmärrän täysin, että tämä eventti menee top-listalla korkealle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä itken kyllä vähän näistä "kaikkien aikojen paras eventti"-kommenteista. Itse diggailen enemmän matseista, joissa jänniä tvistejä, monipuolisia tilanteita sekä kunnon tasaväkistä tahtojen taistelua ala Hendo vs. Shogun, Kampmann vs. Sanchez tai vaikkapa Edgar - Maynard. Sen sijaan jos on kova lopetusten ystävä, niin ymmärrän täysin, että tämä eventti menee top-listalla korkealle.

Tapahtuman ainut huono puoli oli tosiaan se, että varsinaista Fight of the Night materiaalia ei hirveästi ollut, mutta uskomattomat, yllättävät ja kauniit lopetukset ja yleisön ja ottelijoiden (Belfort ja Aldo varsinkin) tunteikkuus ja latautuneisuus nostivat sen parhaimpien tapahtumien joukkoon omassa mielessä.

Musta matsi jossa on tyylikäs lopetus, vaikka aika nopeastikin, on parempi kuin nämä vuorotahtiin-päähänlyönti-slugfestit joita etenkin jenkkiyleisö niin kovasti arvostaa, kuten tämä: ;)

fryevtakayama_medium.gif

saisi joku "murhata" tuon parhaleksen, ei kai niita lukkoja ole pakko heti vetaa loppuun asti.
On olemassa iso syy siihen miksi Palhares ottelee UFCssä ja kipuaa kohti tittelikahinoita ja lauri1262 kirjottaa pakkotoistolle UFCstä ja kipuaa kohti jääkaappia.

Palhares oli kyllä vakuuttava, ei pettänyt lainkaan odotuksia.

Mul on aina sellanen mielikuva että matsien välissä se hyppii puusta puuhun ja roikkuu oksilla jossain brassien viidakoissa,
sit matsin lähestyessä joku päräyttää viidakko rummun soimaan ja kutsuu sen ottelemaan. :D :D :D

Tos on varmaan 50% miestä ja 50% gorillaa.

vanhana street fighter fanina mulle taas tulee mieleen
ssf2t_blanka.gif

saisi joku "murhata" tuon parhaleksen, ei kai niita lukkoja ole pakko heti vetaa loppuun asti.
juu kyllä se pitäs fair play hengessä antaa kaverille mahis ennen kuin lukottaa silleen oikeesti

Teet selvästi kunniaa nimimerkilles!

Saisko tarkennusta tähän?

Lopetukset on jees mutta jos se tapahtuu liian nopeesti niin onhan se vähän perseestä varsinki jos itse matsia odotettu pitkän aikaa.

Okei, en kyl vieläkään nää mitään yhteyttä varsinkaan ku BJ ei oo koskaan lyöty unille kesken ottelun ;) Nimi on siis suoraan kopiotu BEEJII The Prodigy PENN:iltä :)

On olemassa iso syy siihen miksi Palhares ottelee UFCssä ja kipuaa kohti tittelikahinoita ja lauri1262 kirjottaa pakkotoistolle UFCstä ja kipuaa kohti jääkaappia.

Siihenkin on olemassa syy, jos taalla kertoo mielipiteensa ja vastauksissa mennaan aina henkilokohtaisuuksiin, kuten sun kaltainen v****paa. Ei mun vaite nyt oo mistaan tuulesta temmattu, kun katsoo Parhaleksen historiaa. Ja ma en nyt puhunut taman ottelun lopetuksesta, vaan mita se on tehnyt aiemmin matseissa.

Okei, en kyl vieläkään nää mitään yhteyttä varsinkaan ku BJ ei oo koskaan lyöty unille kesken ottelun ;) Nimi on siis suoraan kopiotu BEEJII The Prodigy PENN:iltä :)

En mie tiiä, mutta oisko voinut olla kyse tästä sanonnasta että joku nukkuu kuin lapsi... "sleeping like a baby" ;)

Back
Ylös Bottom