UFC 129: St-Pierre vs. Shields Saturday, huhtikuu 30, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Porukka taitaa nyt oikeasti tosi pahasti aliarvioda tuon machidan painimisen, miestä ei ole tainnut koko mma-uransa aikana kukaan laittaa vielä selälleen, joten tuskin viisissäkymmenissä hyvää vauhtia oleva rauno ei taida olla siihen se oikea ja ensimmäinen mies, mitään randyltä pois ottamatta. Mutta ikävä kyllä taitaa tulla papalle erittäin epämiellyttävää kyytiä tässä matsissa. Ja mitä tuohon Veraan tulee, jonka kanssa raunolla oli erittäin tiukka ottelu, niin Machete pistelis sen poskeensa yhdessä aamukusen kanssa.

Rampage vei kyllä Machidan selälleen muistaakseni. Kohtalaisen vaivattomasti muistaakseni vielä.

Rampage vei kyllä Machidan selälleen muistaakseni. Kohtalaisen vaivattomasti muistaakseni vielä.

Tuo matsi pääsi kyllä unohtumaan kieltämättä, mutta rampage vei machidan tasan kerran selälleen. Machida muistaakseni vei rampagen useamman kerran ja pääpointti tuossa viestissä oli se, että machidan paini aliarvioidaan pahan kerran.

Jose Aldo on kyl kova. Pakko tykätä. Meinas WEC -matsissa lähtee soccer kickki TUF-kisaajaa päähän vanhasta muistista :P

Tuo matsi pääsi kyllä unohtumaan kieltämättä, mutta rampage vei machidan tasan kerran selälleen. Machida muistaakseni vei rampagen useamman kerran ja pääpointti tuossa viestissä oli se, että machidan paini aliarvioidaan pahan kerran.

Juu se on totta, että Machida painii erittäin hyvin. Ehkäpä miehen paras ase on sellainen salakavala kampitus, millä Titonkin flippasi selälleen.

Ihme ettei kukaan ole Aldoa kopauttanut vielä noiden lyöntisarjojen sekaan, välillä lähtee lyönnit jostain lantion korkeudelta. Tai no, onhan sitä yritetty, mies on vaan niin nopea. :)

Juu se on totta, että Machida painii erittäin hyvin. Ehkäpä miehen paras ase on sellainen salakavala kampitus, millä Titonkin flippasi selälleen.

Se Machidan alasvientityyli toimii kyllä jäätävän hyvin. Tuntuu vievän kaverin tonttiin joka kerta kun hakee sitä.

Minkähä takia machida ees ottanu ton matsin.. :D Tosta ei oo mitään muuta ku hävittävää. Couture ei kuitenkaa tuu olemaa enää huipulla.

No onhan se Couture aika pirun tunnettu ottelija ja ainakin Danan mielestä vielä yksi kärkinimistä. Couturesta voitto, sen jälkeen vielä joku kova nimi ja ollaan lähellä tittelikahinoita.

Minkähä takia machida ees ottanu ton matsin.. :D Tosta ei oo mitään muuta ku hävittävää. Couture ei kuitenkaa tuu olemaa enää huipulla.

No ei tule varmasti Machidakaan ykkösenä olemaan mutta huipulla tulee ja kyllähän kouture on jo huipulla että mitähän selität oikein?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Anteeksi, mutta mitä vittua nyt oikeen selität?

Niin että kyllä se Couture on huipulla kuten Machidakin mutta ei Machidakaan ykköseksi tule pääsemään kun ei Jonesille kyllä ole mitään jakoa hänellä.
Toivottavasti Couture voittaa Machidan.

Niin että kyllä se Couture on huipulla kuten Machidakin mutta ei Machidakaan ykköseksi tule pääsemään kun ei Jonesille kyllä ole mitään jakoa hänellä.
Toivottavasti Couture voittaa Machidan.
Täällä toivotaan kans Couturen voittoa. Tosin Randyn kuntoa vähän vaikea arvioida kun viime matsista on aikaa ja sekin oli JAMES TONEYta vastaan.

Jep, pitanee alkaa hehkuttamaan tata tapahtumaa koska olen itse sinne menossa.

Ekana voisin esitella Rogers Centerin, joka aiemmin on tunnetty nimella Skydome. Kyseinen stadikka on aivan CN Towerin juuressa ja sinne on vissiin joskus survonut 70,000 henkea katsomaan WWE showta. Taa UFC on vissiin n. 54,000 henkea, suurin MMA tapahtuma pohjoisamerikassa. Liput myytiin loppuun muutamassa minuutissa ja ekana osto-oikeuden sai UFC klubin jasenet. Jalkeenpain muille myytiin muutama tuhat lippua, lahinna saalista ja etta jengi ei hermostu. Pettymys on ollu monille tosi karvas kun ei ollut edes realistisia mahdollisuuksia saada lippuja. Ja nyt eBay on tietty taynna niita, aika suolaiseen hintaan...

Itse istun suurinpiirtein yleison keskivaiheilla ja arvioin Google Mapsin avulla etta tulen olemaan n. 50 metrin paassa kehasta. Uusi kamera on ostettu hyvalla zoomilla ja yritan ottaa hyvia kuvia sielta sitten. Ja ehka videoo myos.

rogers-centre-UFC-131.jpg

Vihaan sua.

No ei, tosi siistiä. :D Olen kateellinen.

Jep, pitanee alkaa hehkuttamaan tata tapahtumaa koska olen itse sinne menossa.

Ekana voisin esitella Rogers Centerin, joka aiemmin on tunnetty nimella Skydome. Kyseinen stadikka on aivan CN Towerin juuressa ja sinne on vissiin joskus survonut 70,000 henkea katsomaan WWE showta. Taa UFC on vissiin n. 54,000 henkea, suurin MMA tapahtuma pohjoisamerikassa. Liput myytiin loppuun muutamassa minuutissa ja ekana osto-oikeuden sai UFC klubin jasenet. Jalkeenpain muille myytiin muutama tuhat lippua, lahinna saalista ja etta jengi ei hermostu. Pettymys on ollu monille tosi karvas kun ei ollut edes realistisia mahdollisuuksia saada lippuja. Ja nyt eBay on tietty taynna niita, aika suolaiseen hintaan...

Itse istun suurinpiirtein yleison keskivaiheilla ja arvioin Google Mapsin avulla etta tulen olemaan n. 50 metrin paassa kehasta. Uusi kamera on ostettu hyvalla zoomilla ja yritan ottaa hyvia kuvia sielta sitten. Ja ehka videoo myos.

rogers-centre-UFC-131.jpg

Muista..

PALJON KUVIA!

Ja tosiaan, oon vähän kateellinen.

Muista.. PALJON KUVIA!

Okei! :)

OStin tarkoituksella kameran tata eventtia varten. Panasonicin Lumix kamera 25 - 300mm zoomilla, eli saan hyvia yleiskuvia stadikasta ja zoomattua actionin lahelle myos. Viela pitais karvistella 3.5 viikkoa ja sitten lahtee...!

Joo, ja tonne meen myos sitten kattoo U2:sta heinakuussa mutta sehan ei liity tahan topikkiin mitenkaan :)

Niin toi katto ei varmaankaan tule olemaan auki sen eventin aikana - vahan turhan kylma viela huhtikuun lopussa. Mikali ei vaarin muista, se on suurin suljettava katto maailmassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom