UFC 129: St-Pierre vs. Shields Saturday, huhtikuu 30, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mä oon niin kyllästynyt GSP:hen Primetimessä. Hitto, tunnen sen jo paremmin kun omat kaverit! :D Kaikki perhe-elämästä lähtien on käyty läpi, mitä seuraavaksi?
Totta, muiden painoluokkien tittelimatseista välillä (esim. Aldo-Hominick, Maynard-Edgar, Jones-Rua)...

Mä oon niin kyllästynyt GSP:hen Primetimessä. Hitto, tunnen sen jo paremmin kun omat kaverit! :D Kaikki perhe-elämästä lähtien on käyty läpi, mitä seuraavaksi?

Jotenkin tosiaan tuntuu, että aina näytetään ne samat jutut, itse katsoisin paljon mieluummin koko jakson jotain Yrjön rollailua Gracien leirillä. Jotenkin nuo jäävät pintapuolisiksi, joka olisi yhdessä countdownissa näytetty. Yrjö joka tapauksessa Jumalasta seuraava, joten pakko katsoa hehe.

Kaipaisin jotain erilaista lähestymistapaa, jotain uutta. Ei enää sellaista eeppistä musiikkia, hidastuksia, vakavia ilmeitä, eiihhh...

Oon kuullu etta Yrjo tykkaa hengailla klubeilla paljon, mutta on siina suhteessa erittain kurinalainen etta juo aina vetta. Toinen juttu jonka olen kuullu siita etta se tykkaa deittailla tummaihoisia naisia.

Tassa pari juorua :)

Niin, olisi edes vähän jotain tuollaista siinä Primetimessa, ettei vallan homoksi luulla.

UFC 129: St-Pierre vs. Shields

Kova pätkä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jotenkin sellanen kutina että GSP ajaa Jaken yli ja lujaa :rolleyes:
Hominickille toivois voittoa, mutta Aldo on kyllä väläytellyt sellasta menoa että tuntuis että sille voi kukaan mitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Danaheri ! Kiitos ! Tajusit vihdoin leikata sen spede lettis kaljuks

2 viikkoa pitkä aika odottaa näin helvetin mahtavaa eventtiä. AAAH UUH.

Voittajat:
Georges St-Pierre
José Aldo
Jason Brilz
Lyoto Machida
Ben Henderson
Nate Diaz
Brian Foster

Katos niinpä olikin....sorry my mistake!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom