UFC 129: St-Pierre vs. Shields Saturday, huhtikuu 30, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hyvin mahdollinen tuo lopputulos. On se GSP:n pysty niin paljon kovempaa kuin Shieldsin. Toivottavasti tulee kuitenkin mielenkiintonen ja viihdyttävä matsi. Olisi mukava nähdä parin edellisen pistevoiton jälkeen hieno lopetusvoitto GSP:ltä!

GSP ei myöskään ryntäile, eli hyvän osuman jälkeenkään tuskin rynnii iholle ja tulee viedyksi mattoon. Veikkaan että kylmähermoinen GSP naputtelee keskeytysvoiton jossain ~kolmannessa erässä.

Ei Couture Machidaa aio potkunyrkkeilyssä voittaakkaan vaan pystypainilla väsyttää Machidaa ja vie maihin jossa voittaa kuristus/sidonta tai TKO.
Couturen viime matsi James Toneytä vastaan näytti kuinka kunnossa ollaan. Mark Colemanistankin tuli selkeä voitto.
Brandon Veran kanssa meni tiukille.
Couturellahan on taas kolmen voiton putki menossa.
En usko että MAchida tulee enään koskaan mestaruutta voittamaan.

Sä olet mun sankari.

Sä olet mun sankari.

Kiitos.
Kiva kuulla välillä positiivistakin palautetta kommenteistani. Usein kuulen vain negatiivisia. Minulla on kuitenkin todella monen vuoden kokemus kamppailusta ja olen kamppailuurheilua seurannut pitkään. Kommentoin aina täysin rehellisesti ja avoimesti miltä minustä juuri sillä hetkellä suntuu milläkin hetkellä mistäkin aiheesta. Pyytäisin jos sillä on niin väliä kellekkään että ette ottaisi niin henkilökohtaisesti hyvässä ettekä pahassa kirjoituksiani koska olen todella usein huomannut tällä foorumilla että MikaT2 sitä ja tätä. Itse en HUOM KOSKAAN ole ketään nimimerkillä joutunut mainitsemaan.
Tämä on kuitenkin urheilulaji ja harrastuslaji/elämäntapa josta käydään internetkeskustelua jossa voidaan tuoda kaikenlaisia pointteja avoimesti esiin tai ainakin nin pitäisi olla.

Mua ei nykyään Mikan viestit enää ärsytä vaan enemmän ärsyttää se helvetin marina, joka alkaa jokaisen Mikan postin jälkeen. Mun mielestä sä olet Mika monissa asioissa aivan helvetin kujalla, mutta sä sentään perustelet sun mielipiteet ja sen pitäis kyllä riittää siihen, että voitais edes joskus ottaa sulta vastaan posti tai kaksi ilman kolmen päivän paskamyrskyä.

Olin pikku humalassa kun kirjoitin tuon mutta kyllä sitä ainakin osittain takroitinkin.

Itsekin olen tätä mikaa miettiny useampaan otteeseen enkä vielä oikein tiedä onko kyseessä lintu vai kala. Joko siellä on joku kieroutunu pirulainen joka jaksaa vetää pellen roolia nerokkaasti päivästä toiseen tai sitten hieman vähälahjaisempi sankari kyseessä. Oli kumpi tahansa nii väittely ja miehelle nauraminen eivät kyllä saa kuin pahaa aikaan. Tavalla tai toisella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Imo machidalla ei oo ku yks oikee häviö. Siinä rampage matsissa machida oli paljon parempi. Tuli vähän Fitch vs pen mieleen missä Fitch vei ihan selvästi imo tai sitte se kiinalainen tuf ottelija ja joku muu. Oisin jopa antanu bully vs frankien jälkimmäiselle koska ainoo juttu minkä bully siinä sai oli se yks kova isku muuten frankie oli paljon parempi. Jotenkin tuntuu että counter puncherit ei oo suosittuja tällä hetkelle.

Imo machidalla ei oo ku yks oikee häviö. Siinä rampage matsissa machida oli paljon parempi. Tuli vähän Fitch vs pen mieleen missä Fitch vei ihan selvästi imo tai sitte se kiinalainen tuf ottelija ja joku muu. Oisin jopa antanu bully vs frankien jälkimmäiselle koska ainoo juttu minkä bully siinä sai oli se yks kova isku muuten frankie oli paljon parempi. Jotenkin tuntuu että counter puncherit ei oo suosittuja tällä hetkelle.

Aika monesti Edgar tuupertui yhdestä kovasta iskusta... Machidan häviö oli myös ihan selkeä. Voitti kolmannen erän, mutta hävisi kaksi ensimmäistä.

Kyllä Machida hävisi Quinton Jackson:ia vastaan. Toivon kyllä että häviää Couture:akin vastaan koska olen Couturen puolella.

tuli mieleen ... ehkä Couturella oli oli ajatuksena, että jos hän onnistuisi keplottelemaan voiton Machidasta, niin sittenhän olisi voinut pyytää titteliottelua Shogunia vastaan ... koska paini > MT&BJJ:)

Jonesia vastaan tuskin harkitsee.

Shogunia vastaan Couture olisi voinut voittaakknit mutta ei kyllä Jonesia. Aijai kun toivon niin paljon nyt Couturen voittoa Machidaa vastaan.

Päämatsista tulee kyllä niin Silva - Maia II, tosin parempi versio siitä. GSP muuraa Shieldsin silmät umpeen jabillaan aivan kuin Koschekille teki. Matsi loppuu todennäköisesti 3. tai 4. erässä lääkärin keskeytykseen :D

Machida ei päästä Couturea lähelleen, sen verran hyvin se osaa kuitenki liikkua -> matsi ei mene häkin seinustaa vasten. Pistevoitto Lyotolle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom