UFC 129: St-Pierre vs. Shields Saturday, huhtikuu 30, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mene alueelle pyörimään ja koita bongata ottelijoita! Olisi niin siistiä tavata UFC ottelijoita, suurin osa kuitenkin tuntuu olevan ihan asiallisia tyyppejä, ei niin isoja staroja ettei voisi heittää läppää fanien kanssa.

Mene alueelle pyörimään ja koita bongata ottelijoita! Olisi niin siistiä tavata UFC ottelijoita, suurin osa kuitenkin tuntuu olevan ihan asiallisia tyyppejä, ei niin isoja staroja ettei voisi heittää läppää fanien kanssa.

Joo, olishan siella se expo edellisena paivana jossa vois varmaan tavata ottelijoita. Se tulee vaan olemaan niin jarjettoman taynna jengia etta en tieda viitsiiko sinne menna ihmisjoukkojen puristuksiin.

Auttaahan se esim. Xtreme Couturen bisneksiä mitä useampi tuntee Couturen. Ei pääse jannut unohtamaan kuka on kyseessä. Se on se pappa joka sai Machidalta turpaansa :D

Joo, olishan siella se expo edellisena paivana jossa vois varmaan tavata ottelijoita. Se tulee vaan olemaan niin jarjettoman taynna jengia etta en tieda viitsiiko sinne menna ihmisjoukkojen puristuksiin.

Hyvää reissua!
Jos jaksat kirjoitella niin pistä ihmeessä tänne jonkinlainen "raportti" reissusta ja miltä UFC-tapahtuma tuntuu kokemuksena...noita on aina hauska lueskella,itsellä kun ei juuri oo mahdollisuuksia lähteä ikinä paikan päälle katsomaan...

Ai ai, että odotan J. Aldon ottelua vesi kielellä. Tulee varmaan samanlaisella rytinällä kuin A.Silva aikanaan UFC kuvioihin. tämä Homninic tulee olemaan aikamoisessa sarjatulessa ja täälläkin joku kehtasi sanoa että mattoon pitäisi Aldon viedä, että voittaa voisi. Omat veikkaukset osuvat jonnekkin aivan muualle.

Hominick on kova ottelija, pystyssä ja matossa, ei mikään heittopussi! Eiköhän Aldo silti jyrää, mutta ei se nyt mikään älytön yllätys olisi jos Hominick laittaisikin kunnolla kampoihin.

Alkanut aika paljonkin odottamaan Jason Brilz vs Vladimir Matyushenko ja olen entistä varmempi että Jason Brilz voittaa tämän matsin.
Mutta ei perkele kun tätä eventtiä katsoo niin jokainen matsi jännittää minua koska JOKAISESSA kannustan jotain. On ehkä jännittävin eventti mitä muistan ikinä.

GSP taitaa hoitaa homman kotiin, mutta toivoisin SUURESTI Shieldsin voittoa.(varsinkin ku "superfight" tuskin tulee toteutumaan [okami vs silva at Rio])

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai ai, että odotan J. Aldon ottelua vesi kielellä. Tulee varmaan samanlaisella rytinällä kuin A.Silva aikanaan UFC kuvioihin. tämä Homninic tulee olemaan aikamoisessa sarjatulessa ja täälläkin joku kehtasi sanoa että mattoon pitäisi Aldon viedä, että voittaa voisi. Omat veikkaukset osuvat jonnekkin aivan muualle.

Aldolla on aika ikävä vamma taustalla ja suuri guru Bas Rutten on kokenut itse samaisen vamman urallaan. Rutten antoi Joe Roganin taannoisessa haastattelussa ymmärtää että vamma on yksi pahimmista mitä ottelija voi kärsiä, ja epäili kovasti Aldon kykyä toipua vaivasta näin nopeasti. Vamma ilmeisesti liittyy kaulasta käteen kulkeviin hermoihin. Hermojen pinteet aiheuttavat käden motoriikkaan ongelmia ja heikkoutta.

Olisi kiva nähdä sitä Aldon paljon hehkutettua matto-osaamista välillä. Mies on pystyssä aivan käsittämättömän hyvä, mutta monasti on kuultu että Aldon mattopeli on suhteessa vielä parempaa. Toivottavasti Jose on päässyt vaivoistaan, kuten on haastatteluissa sanonut.

Laitoin vähän krediittejä Hominicin voiton puolesta, mutta toivon että Aldo hoitaa!

war GSP! Tästä vielä voitto niin legenda on valmis. Tyylikkäin vyönhaltija tällä hetkellä, nöyrä ja kovaa treenaava soturi. Paheena: hieman tylsä katsojien mielestä, mutta vain voitot lasketaan niin erittäin järkevä ottelija joka omaa tilanteisiin loistavat gameplanit. :worship:

Vai oli loukkaantuminen niin vakava, toivottavasti on joo parantunut kunnolla ettei nyt vamma vie miestä mennessään. Olen vaan saanut semmoisen Aldo piston itseeni, että en usko kenenkään voittavan häntä omassa painoluokassaan ja katson pahasti lasien läpi. Kyllähän Kanadan pojalla varmasti on mahdollisuutensa, mutta Aldo on ollut vaan niin mieletön että jos on paikat jotenkin edes mukana roikkuvat niin kyllä voitto sieltä irtoaa. No kohta olemme tästäkin viisaampia.

Kyllahan tuo vahan arsyttaa kun tuo stadikka on niin jarjettoman kokoinen. Jos haluais lahelle, niin pitais maksaa tonni lipuista. Mulla on sellaiset keskivaiheella olevat liput ja tarkistelin just Google mapista kuinka kaukana olen octagonista ja viimeisin arvio on 80 metrin paassa :curs:

Ja naa liput maksoi $250 / kpl...! Huh... no kaipa sielta silti jotain nakee ja onhan se tunnelma tietty yks asia joka tulee olemaan aika huikea. :rock:

Kyllahan tuo vahan arsyttaa kun tuo stadikka on niin jarjettoman kokoinen. Jos haluais lahelle, niin pitais maksaa tonni lipuista. Mulla on sellaiset keskivaiheella olevat liput ja tarkistelin just Google mapista kuinka kaukana olen octagonista ja viimeisin arvio on 80 metrin paassa :curs:

Ja naa liput maksoi $250 / kpl...! Huh... no kaipa sielta silti jotain nakee ja onhan se tunnelma tietty yks asia joka tulee olemaan aika huikea. :rock:
On kyllä kallista lystiä. :wtf: Mutta noi on kyllä sellasia tapahtumia että ei jokaeventissä yleensä ravata. Kyllähän sitä itse vois joskus harkita "mma-matkaa" ja hankkia liput siitä DW:n vierestä :D

edit: Muista ottaa videota tunnelmasta!!! ja kuvia aivan PERKELEESTI! :)

edit: Muista ottaa videota tunnelmasta!!! ja kuvia aivan PERKELEESTI! :)

Veikkaan etta realiteetti tulee olemaan se etta kuvia otan perkeleesti ja niista on osa hyvaksyttavia kuvia laadun suhteen. Tuollaisissa olosuhteissa on hirmu vaikea saada kuvia jotka ei ole tarahtaneet. Koska tuollaisiin tilaisuuksiin ei saa jarkkareita vieda, ostin kameran jolla pitaisi teoriassa saada kohtalaisia kuvia isoilla ISO lukemilla, mutta laatutakuuta ei kylla ole jos joutuu valokuvaamaan liikkuvia ukkoja 80 metrin paasta pokkarilinssilla... :(

HD moodi loytyy kamerasta kanssa, joten niitakin vois varmaan uppailla YouTubeen.

Veikkaan etta realiteetti tulee olemaan se etta kuvia otan perkeleesti ja niista on osa hyvaksyttavia kuvia laadun suhteen. Tuollaisissa olosuhteissa on hirmu vaikea saada kuvia jotka ei ole tarahtaneet. Koska tuollaisiin tilaisuuksiin ei saa jarkkareita vieda, ostin kameran jolla pitaisi teoriassa saada kohtalaisia kuvia isoilla ISO lukemilla, mutta laatutakuuta ei kylla ole jos joutuu valokuvaamaan liikkuvia ukkoja 80 metrin paasta pokkarilinssilla... :(

HD moodi loytyy kamerasta kanssa, joten niitakin vois varmaan uppailla YouTubeen.
Ja viel semmonen pikku pyyntö: Tee sellanen jäätävän kokonen plakaatti, jossa lukis vaikka et "Terveisä pakkislaisille" ja Suomen lippu :D Tarpeeks iso tietenkin että kamera kääntyy suhun varmasti :)

Mä oon niin kyllästynyt GSP:hen Primetimessä. Hitto, tunnen sen jo paremmin kun omat kaverit! :D Kaikki perhe-elämästä lähtien on käyty läpi, mitä seuraavaksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom