UFC 121 Lesnar vs. Velasquez

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi voittaa Brock vai Cain?

• Brock

Votes: 0 0,0%
  • Cain

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Siis molemmat kilpailivat all american tittelistä, eli pääsivät voittajana läpi omasta osavaltiostaan ja osallistuivat jenkkilän mestaruuskilpailuihin,näissä kisoissa Cain oli viides, ollen ikäluokkansa viidenneksi paras, ja Lesnar voitti karkelot, eli en näe osavaltioilla väliä kun puhutaan jenkkilän mestaruudesta.

Mitä pienempi osavaltio > sitä paremmat mahdollisuudet päästä USA:n mestaruuskilpailuihin. ;)

Mitä pienempi osavaltio > sitä paremmat mahdollisuudet päästä USA:n mestaruuskilpailuihin. ;)

Eli olet sitä mieltä että Cain joka tuli Iowasta pääsi helpommalla kuin Lesnar Minnesotasta? Mä en henkilökohtaisesti usko että se vaikutti niinkään paljon, enemmänkin se on tärkeää että Lesnar menestyi siellä loppukilpailuissa paremmin.

Huhu... voisitko lopettaa tuon bullshitin? Ei se Cain:n painirecordi miksikään muutu vaikka miten vääntelet. Lessu on ollut mestari, Cain ei. Siinä on ero. Kuten on tämän tapahtumankin jälkeen ero tulee olemaan että Lessu on mestari, Cain ei.

Iha sama vaikka jompi kumpi olis voittanu Inarin salikisat 2 kertaa. Se on varmaan että toinen jaksaa painaa kaasupohjassa aika pitkään kun toisen joka on Roinannut "niiiiiiin" paljon painiaikoina myös, on pakko päästä makaan kasan päällimmäiseksi tai saa juosta takaperin taas kilppari asennos.

Mun mielestä on aika vitun hailee kumpi pärjäsi paremmin tai huonommin koulujenvälisissä. Nyt otellaa 5x 5min vapaaottelussa. Miesten painin luulisi olevan aika lailla samaa tasoa, ja cainin pystyottelu huomattavasti kehittyneempää kuin lässykällä. veikkaukseni on pitkälti sama kuin Arnilla, Carwin toisinto ilman kaasutankin loppuun palamista. Cain TKO round 2. jiihaa!!!!

Siis molemmat kilpailivat all american tittelistä, eli pääsivät voittajana läpi omasta osavaltiostaan ja osallistuivat jenkkilän mestaruuskilpailuihin,näissä kisoissa Cain oli viides, ollen ikäluokkansa viidenneksi paras, ja Lesnar voitti karkelot, eli en näe osavaltioilla väliä kun puhutaan jenkkilän mestaruudesta.
Tattista, tämä selvensi.

Miten ihmeessä te jaksatte tästäkin vääntää, kyllä sen paremmuuden näkee sitten 121:ssä.
Vääntää mistä?

Mun uteluihin syynä on ihan puhdas mielenkiinto noihin äijien painitaustoihin. Ei tässä niistä mitään väännetä, tuodaan vaan ilmi miesten meriitit painissa. Ja jos mistään ikinä ei saisi vääntää, niin aika onnettomaks menis elämä. Mielipiteet ja ennakkospekulaatiot kun kielletään, niin menis ainakin meikäläisen mielenkiinto urheilua kohtaan huomattavasti heikommaks. Nää ennakkospekulaatiot, -väännöt ja -veikkauksethan on ainakin kamppailu-urheilussa puoli ruokaa. Tylsää olisi jos matsi tulisi, sille saataisiin päätös ja kukaan ei saisi olla koko hommasta mitään mieltä.

Perutaan nää UFC:n eventti-keskustelut ja laitetaan tilalle topic, missä on ottelukortti ja tapahtuman jälkeen tulee tulokset? Ja ketju pidetään koko ajan lukittuna? "Turhista" asioista vääntäminen on keskustelufoorumien parasta antia! ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tylsäähän tämä olisi, jos kaikki vain odottaisivat eventtiä.

wigga nyt vaan on tollanen, ei osallistu keskusteluihin, hakee vaan jotain mistä valittaa, samanlaisia asuu joka taloyhtiössä vahtii ikkunasta että autot on oikein parkissa ja pyörät suorassa.

Menee off topiciksi, mutta menkööt.
NCAA painista (ottamatta kantaa Cainin tai Lesnarin tapauksiin): Suurten järvien lähellä eli Jenkkilän pohjois-itä suunnalla olevien osavaltioiden yliopistot dominoivat painia. Etelävaltiot, raamattuvyöhyke ja länsi-rannikko tulevat kaukana perässä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Iowa, Ohio, Oklahoma, New York, Minnesota, Wisconsin eli perinteiset red neck alueet ovat kärkipäässä vuodesta toiseen. West coastilta esimerkiksi Arizonalla, jossa Dollaway, Simpson, Bader ja Cain mm. painivat, on menestyksekäs historia painiassa.
Osavaltioiden asukasluvulla ei siis ole juurikaan tekemistä painin tason kanssa. Kaliforniassa asuu vajaa 40 miljoonaa tyyppiä, mutta 3 miljoonan asukkaan Iowa tuottaa huippupainijoita huomattavasti enemmän.

Ja muuten kommenttina, että jengi näyttää taas unohtaneen Carwin-matsin takia, että Lesnar on aikaisemmissa matseissaan tiputtanut Herring, Mirin ja Couturen pystystä.

wigga nyt vaan on tollanen, ei osallistu keskusteluihin, hakee vaan jotain mistä valittaa, samanlaisia asuu joka taloyhtiössä vahtii ikkunasta että autot on oikein parkissa ja pyörät suorassa.

Ei vaan mä en jaksa väitellä jostain kuka lyö kovimmin tai muusta aivan turhasta. Mutta kukin tyylillään.

PS. Onko japi pahoittanut mielensä? Älypuhelinkeskustelusta lähdit jo häntä koipien välissä :)

Ainakin tuntuu sellaiset viestit poistuvan aika pikaisesti missä solvataan Japin ihastuksen kohteita kuten Lessua. :)

WAR Velasquez! :rock: :rock:

Ihmettelinkin minne mun viesti katosi.. siis.. moderaattorit saa kirjoittaa mitä huvittaa, mutta jos rivikäyttäjä vastaa samalla mitalla niin se poistetaan?

Ihmettelinkin minne mun viesti katosi.. siis.. moderaattorit saa kirjoittaa mitä huvittaa, mutta jos rivikäyttäjä vastaa samalla mitalla niin se poistetaan?

Juu näin se täällä menee :D.
Mullakin alla 2 varotusta, kun mielipiteeni oli UFC/Dana White vastainen, Jarmo tietenkin pahoitti mielensä, poisti viestit ja pisti varoitukset.

Dear Ryan O'Reily, never diss UFC or Dana White again or you get banned, this is last warning!! :dance2: :hyper: :rock: :hyvä::worship::whip::pano::hyper::pano:

Itse sain Overeem threadin puhtaaksi kun dissasin lessua ja UFC:ta :D
Ja posti tietenkin hävis siinä samalla.

Itse sain Overeem threadin puhtaaksi kun dissasin lessua ja UFC:ta :D
Ja posti tietenkin hävis siinä samalla.

Vois Mikekin olla tästä jotain mieltä että tälläistä tapahtuu. Siitä olen aina antanut propsit Mikelle että puhelin ja mac keskuteluissa ei olla sensuroitu mitään. Tottakai itse henkilökohtaisuuksiin meno on väärin mutta jos nyt dissaa Lessua/Fedoria/xxx tai UFC:tä ni se on eri.

Suositut

Back
Ylös Bottom