UFC 121 Lesnar vs. Velasquez

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi voittaa Brock vai Cain?

• Brock

Votes: 0 0,0%
  • Cain

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Mistä tää parempi cardio info on peräisin, mä kuulen tästä täällä jatkuvasti, mutta kun kysyn siitä niin ikinä ei tule tyhjentävää vastausta? Entä tämä "teknisempi väkisinmakaaminen"? Paini taustoja katsomalla Lesnar on ollut paljon menestyneempi, joten kivaa olisi kuulla tästäkin.

Näkeehän sen nyt idioottikin että Cainin poika ei väsähdä, vaan puuskuttaa eteen päin kuin höyryveturi.

Itse uskon Cainin hyvän cardion johtuvan siitä koska hän ottelee ensinnäkin A: Helvetin fiksusti B: Painii todella hyvällä tekniikalla C: osaa painaa kaasupoljinta juuri oikean verran D: Cainin ei tarvitse liikutella mukanaan 10-15 kiloa ylimääräistä steroidilihaa(Lue: Lesnar)

Onhan Lesnarillakin tosin ihan OK Cardio.

Perustelehan ensin väitteesi!

Cain Velasquez via TKO rnd2 :rock:

Tottakai oman leirin äijät sanoo, että on paras cardio koko UFC:sestä on hiukan liikaa sanottu, mutta HW:n kovin Cainilla voi ollakin.
Mies takoo kyllä armottomalla tahdilla sparrissa, jos siihen tarvitaan 2,5 minsan välein uutta ukkoa kun entisen kunto loppuu!
Miesten matseja katsomalla näkee, että Cain jaksaa varmasti paremmin, jos tulee pitkä matsi.

Ps. Ei ajele enää Lessu sillä pienellä punasella autollaan vaan kunnon pick-upin ostanut mestarin elkein. :)

Tsekkaappa "Primetime: Lensar - Velasquez". Siinä ainakin Cainin valmentajat hehkuttaa miehen cardion heavyn parhaaksi ja ehkä jopa parhaaksi koko organisaatiossa. Tietysti pitää ottaa huomioon, että haastateltavat on Velasquezin tiimissä, mutta kyllähän noissa puheissa varmaan jotain totuuttakin luulis olevan. Itsekin uskon Cainin cardion olevan parempi. Mies ei näytä juurikaan väsymyksen merkkejä kovasta tahdista huolimatta ja Lessuun verrattuna pienempi määrä lihasta vie pienemmän määrän happea.

Tuli muuten hyvä fiilis tosta Primetimesta. Cain näytti helvetin vakuuttavalta ja ylisanoja ei säästelty kun kuvailtiin miehen lahjakkuutta, työmoraalia ja taitojen omaksumista. Toivon todella, että Cain pyörittelis Lessun siihen kuntoon, että mestarista ei olis mitään epäselvyyttä. Haluaisin myös, että Lesnar yllätettäisiin yksipuolisuutensa kanssa oikein kunnolla housut kintuissa.

Tämä on sitten vaan mun vihaa Lesnaria kohtaan ja Cainin fanittamista. Ei mitään absoluuttisia totuuksia ottelijoiden taidoista tai fysiikoista. Ja ymmärrän, että nää primet ja muut on viihteeksi tehty ja koutsien kommentitkin osittain sen mukasia. Kunhan nyt johkiin haluan vaan purkaa oman vihani Lesnaria kohtaan. :)

Joo sanoohan ne oman campin pojat aina tollasia, Carwinin campin pojat sano että Carwinin paras erä on viides, ja kuten tuli todistettua Carwinin kaasu loppui jo ekassa erässä.

Näkeehän sen nyt idioottikin että Cainin poika ei väsähdä, vaan puuskuttaa eteen päin kuin höyryveturi.

Itse uskon Cainin hyvän cardion johtuvan siitä koska hän ottelee ensinnäkin A: Helvetin fiksusti B: Painii todella hyvällä tekniikalla C: osaa painaa kaasupoljinta juuri oikean verran D: Cainin ei tarvitse liikutella mukanaan 10-15 kiloa ylimääräistä steroidilihaa(Lue: Lesnar)

Onhan Lesnarillakin tosin ihan OK Cardio.

Perustelehan ensin väitteesi!

Cain Velasquez via TKO rnd2 :rock:

Cain on kuitenkin se jolla se kaasu loppui Kongoa vastaan painiessa, ja Kongo ei kauheasti osaa vastaan laittaa eikä Kongoa liikutellessa joudu käyttämään niin paljon voimaa kuin Lesnaria vastaan, epäilisin että se on Cain jolla ensin loppuu kunto, mutta pianhan tämä nähdään..

Mistä tää parempi cardio info on peräisin, mä kuulen tästä täällä jatkuvasti, mutta kun kysyn siitä niin ikinä ei tule tyhjentävää vastausta? Entä tämä "teknisempi väkisinmakaaminen"? Paini taustoja katsomalla Lesnar on ollut paljon menestyneempi, joten kivaa olisi kuulla tästäkin.

?? ;)

Primetime oli kyllä hienoa katsottavaa. Ensi jaksoa odotellessa. Hienosti oli kyllä vahvennettu ihmisten ideoita noista ottelijoista, esim. Lesnar väänsi lähinnä punttia, ja Cain vähän hölkkäili ja potki säkkiä.

Cain on kuitenkin se jolla se kaasu loppui Kongoa vastaan painiessa
Voisiko olla sitten että Cainilla on ns. pystykaasua, ja painikaasu kusee. Itse ainakin huomaan eron noissa kahdessa tilanteessa näin kaasun kannalta. Tuo sitten olisi ehkä ongelma Cainille Lessua vastaan painiessa sitten kun se mattoon menee.

Lesnar on mestarina ollut painijana mitä Cain ei ole ollut, Cain ei voittanut yhtään yliopistomestaruutta ja recordikin oli aika lailla huonompi.

Primetime oli kyllä hienoa katsottavaa. Ensi jaksoa odotellessa. Hienosti oli kyllä vahvennettu ihmisten ideoita noista ottelijoista, esim. Lesnar väänsi lähinnä punttia, ja Cain vähän hölkkäili ja potki säkkiä.

Voisiko olla sitten että Cainilla on ns. pystykaasua, ja painikaasu kusee. Itse ainakin huomaan eron noissa kahdessa tilanteessa näin kaasun kannalta. Tuo sitten olisi ehkä ongelma Cainille Lessua vastaan painiessa sitten kun se mattoon menee.

Paljonkohan Lesnarilla oli sitä rautaa siinä tangossa? Tai onko hajua kahvakuulien painoista?

Lesnar on mestarina ollut painijana mitä Cain ei ole ollut, Cain ei voittanut yhtään yliopistomestaruutta ja recordikin oli aika lailla huonompi.

He is a two-time All-American collegiate wrestler from Arizona State and a Junior College National Champ at Iowa Central Community College. He is a two-time 5A state champion in Arizona, Compiling a record of 110-10 for Kofa High School located in Yuma, Arizona under Shawn Rustad and Marty Niblo.

Jep, vittu mikä paska.

En väitä että Lesnarilla ei olisi suurempia saavutuksia painin saralta, mutta vähintäänki kohtuutonta sanoa että Cain ei ole saavuttanu mitään painissa. Ja lesnarin recordi 106–5 vertailun vuoks.

Jep, vittu mikä paska.

En sanonut paskaksi vai sanoinko? Hämmästelin vain kun sanottiin että Cainilla on parempi paini kun historia väittää toista, ihminen voi olla huonompi kuin mestari olematta paska.. eikö?

Paljonkohan Lesnarilla oli sitä rautaa siinä tangossa? Tai onko hajua kahvakuulien painoista?
Jaa-a. Isoja rautoja se ei ainakaan mavessa ja penkissä tehnyt, mutta varmaan jokusen enemmän kertaa kuin 3x8. :)

Kahvakuulat näytti mun silmään about 26+ kiloisilta. Toki voi olla ihan eri, mutta useimmiten kun noita kattonut about sen kokoiset tuota luokkaa ollut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En sanonut paskaksi vai sanoinko? Hämmästelin vain kun sanottiin että Cainilla on parempi paini kun historia väittää toista, ihminen voi olla huonompi kuin mestari olematta paska.. eikö?

Et sanonu että olis paska, mutta sanoit että ei ole saavuttanu painissa juuri mitään ja recordikin aika lailla huonompi joka kumpikaan ei pidä paikkaansa.

+ Lesnar on ollut paljon menestyneempi

Vaikka Japi mode oletkin, niin samalla tavalla sinulla on velvollisuus laittaa väitteistäsi perustelut. ;)

Et sanonu että olis paska, mutta sanoit että ei ole saavuttanu painissa juuri mitään ja recordikin aika lailla huonompi joka kumpikaan ei pidä paikkaansa.

Missä sanoin ettei ole saavuttanut painissa juuri mitään? Sanoin että Cain ei ole ollut mestarina kuten Lesnar.. ja recordi on huonompi kuin Lesnarilla. Vittu mitä vänkäystä yrität väkisin tunkea mun suuhun sanoja joita en sano. Sanoin kaksi asiaa jotka pitää paikkaansa ---> sä väität mun sanoneen jotain aivan muuta ja keksit vastaväitteen sille. Onko olkiukko tuttu käsite?

+ Lesnar on ollut paljon menestyneempi

Vaikka Japi mode oletkin, niin samalla tavalla sinulla on velvollisuus laittaa väitteistäsi perustelut. ;)

Laitoinkin, opettele lukemaan.

Missä sanoin ettei ole saavuttanut painissa juuri mitään? Sanoin että Cain ei ole ollut mestarina kuten Lesnar.. ja recordi on huonompi kuin Lesnarilla. Vittu mitä vänkäystä yrität väkisin tunkea mun suuhun sanoja joita en sano. Sanoin kaksi asiaa jotka pitää paikkaansa ---> sä väität mun sanoneen jotain aivan muuta ja keksit vastaväitteen sille. Onko olkiukko tuttu käsite?

Cain ei voittanut yhtään yliopistomestaruutta ja recordikin oli aika lailla huonompi.

Onko 110-10 aikalailla huonompi recordi kuin 106-5? Jos puhut aikalailla huonommasta recordista ni tulis mielee joku 78-20 vs 106-5 recordi. Itsehän en näistä painijutuista tiedä vittuakaa ja iha turhaa sää siellä hermoot mitää nyt. Emmääkää täällä hermoo mitää. Olkiukko ei ole tuttu käsite, mutta nopealla googlettamisella nyt tiedän mitä se meinaa.

Onko 110-10 aikalailla huonompi recordi kuin 106-5? Jos puhut aikalailla huonommasta recordista ni tulis mielee joku 78-20 vs 106-5 recordi. Itsehän en näistä painijutuista tiedä vittuakaa ja iha turhaa sää siellä hermoot mitää nyt. Emmääkää täällä hermoo mitää. Olkiukko ei ole tuttu käsite, mutta nopealla googlettamisella nyt tiedän mitä se meinaa.

After Iowa Central Community College, he graduated from Arizona State University with a Bachelor's degree in Education. He wrestled there for three seasons, and compiled a record of 86-17 and was placed 5th in the country in wrestling in 2005, and placed 4th in 2006.[14]

Prior to joining the Minnesota Golden Gophers, Lesnar also wrestled at Bismarck State College in Bismarck, North Dakota.[1] Lesnar finished his amateur career as a two-time NJCAA All-American, 1998 NJCAA Heavyweight Champion, two-time NCAA All-American, two-time Big Ten Conference Champion, and the 2000 NCAA heavyweight champion with a record of 106–5 overall in four years of college.

86-17 vs 106-5 Sanoisin että eroa oli. Siis mestaruuksien lisäksi. Toi mainitsemasi 110-10 recordi on joku yläaste tms, highschool recordi..

Näin on. En lukenut Cainin wikipedia sivua tarpeeks hyvin ja tuo jäi huomaamatta. Sun ei ois tarvinu alkaa räyhäämää ja väittämään että mää yritän keksiä jotai väitteitä täällä koska se ei todellakaan pidä paikkaansa, vaan oisit voinnu vaikka heti pasteta ton pätkän wikipediasta ja avata mun silmät. Ei mua haittaa vaikka Brock on saavuttanu enemmän painin saralla, luulin vaan että Cainin recordi ois ollu parempi. Ei tästä sen enempää.

Jep, highschool recordi se oli. Kattelin vaa et jaa 110-10 recordi enkä huomannu et siel oli se college recordi alempana.

Näin on. En lukenut Cainin wikipedia sivua tarpeeks hyvin ja tuo jäi huomaamatta. Sun ei ois tarvinu alkaa räyhäämää ja väittämään että mää yritän keksiä jotai väitteitä täällä koska se ei todellakaan pidä paikkaansa, vaan oisit voinnu vaikka heti pasteta ton pätkän wikipediasta ja avata mun silmät. Ei mua haittaa vaikka Brock on saavuttanu enemmän painin saralla, luulin vaan että Cainin recordi ois ollu parempi. Ei tästä sen enempää.

Jep, highschool recordi se oli. Kattelin vaa et jaa 110-10 recordi enkä huomannu et siel oli se college recordi alempana.
Joo sori, tuntu vaan siltä että hakemalla haetaan vastaväitteitä vaikka recordeissa on eroa, minkä nyt itsekkin tajusit, sori.

Joo sori, tuntu vaan siltä että hakemalla haetaan vastaväitteitä vaikka recordeissa on eroa, minkä nyt itsekkin tajusit, sori.

Jep, ja siltä se varmasti näyttikin. Yritän enskerralla kahtella vähä tarkemmi ennenku kirjottelen, mutta yritän kyllä parhaani tukeutua pelkkiin faktoihin täällä enkä tosiaankaa huvikseni täällä yritä haastaa riitaa. Pyydän anteeksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom