UFC 121 Lesnar vs. Velasquez

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi voittaa Brock vai Cain?

• Brock

Votes: 0 0,0%
  • Cain

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Vois Mikekin olla tästä jotain mieltä että tälläistä tapahtuu. Siitä olen aina antanut propsit Mikelle että puhelin ja mac keskuteluissa ei olla sensuroitu mitään. Tottakai itse henkilökohtaisuuksiin meno on väärin mutta jos nyt dissaa Lessua/Fedoria/xxx tai UFC:tä ni se on eri.

Kaikki viestit ovat ylläpidon luettavissa joten jos koette kokeneenne vääryyttä laittakaa viestiä Mikelle, se jos puhutte pellepainista UFC ketjussa ja se poistetaan on sama kun puhuisitte Mac keskustelussa oravista, ne eivät siihen ketjuun kuulu. Mulla on puhtaat paperit jokainen voi laittaa viestiä Mikelle, Ryan O'reilly tais laittaakkin, Mikehän vastasi sinulle profiiliin, sieltä se on kaikkien luettavissa. Tämä sun "UFC/Dana vastainen" viesti näkyy siinä kokonaisuudessaan, jokainen voi viestin informaatioarvoa miettiä, ja että miksi se on poissa. Samaa paskaa kuin tässä ketjussa.

Kaikki viestit ovat ylläpidon luettavissa joten jos koette kokeneenne vääryyttä laittakaa viestiä Mikelle, se jos puhutte pellepainista UFC ketjussa ja se poistetaan on sama kun puhuisitte Mac keskustelussa oravista, ne eivät siihen ketjuun kuulu. Mulla on puhtaat paperit jokainen voi laittaa viestiä Mikelle, Ryan O'reilly tais laittaakkin, Mikehän vastasi sinulle profiiliin, sieltä se on kaikkien luettavissa. Tämä sun "UFC/Dana vastainen" viesti näkyy siinä kokonaisuudessaan, jokainen voi viestin informaatioarvoa miettiä, ja että miksi se on poissa. Samaa paskaa kuin tässä ketjussa.

Ai sä saat dissata Fedoria jokaisessa mahdollisessa ketjussa? Vaikka olet mode niin koita edes olla oikeudenmukainen. Tolla tyylillä ei tule kuin paskaa niskaan, ehkä olet jo huomannut.

Ai sä saat dissata Fedoria jokaisessa mahdollisessa ketjussa? Vaikka olet mode niin koita edes olla oikeudenmukainen. Tolla tyylillä ei tule kuin paskaa niskaan, ehkä olet jo huomannut.

Sanoppas missä oon dissannut Fedoria tässä viime aikoina, annan sulle vaikka tollaisen puolen vuoden aikajanan käyttöön..

Sanoppas missä oon dissannut Fedoria tässä viime aikoina, annan sulle vaikka tollaisen puolen vuoden aikajanan käyttöön..

En jaksa alkaa kaivaa mutta voisin väittää että siitä ei paljon ole aikaa. Onhan se yleisesti jo tiedossa että dissaat Fedoria aina milloin mahdollista.

En jaksa alkaa kaivaa mutta voisin väittää että siitä ei paljon ole aikaa. Onhan se yleisesti jo tiedossa että dissaat Fedoria aina milloin mahdollista.

Eli et jaksa nähdä vaivaa kun tiedät sen mahdottomaksi, toisekseen minulla ei ole mitään sitä vastaan jos Lesnaria dissataan, mutta jos haluatte puhua pellepainista niin tehkää se muualla kuin tässä threadissa. Se ei tähän kuulu. Hyvä kuitenkin on että jos kyseistä herraa tai ketä tahansa dissaatte, niin koittakaa edes perustella järkevästi väitteitänne miksi olette sitä mieltä. Ymmärrän tosin että se ei kaikilta luonnistu.

"No Rogan vihjaisi että matsi on tekeillä, ja Fedorillahan ei edes vyötä ole jota menettää.. :P Tai ainakaan mitään arvostettua vyötä kai sillä joku vammaisvyö on :P Eikä Werdum matsiakaan ole lyöty lukkoon, kun ei sopimusneuvottelut ole vieläkään päättyneet."

Onko tämä jo dissaamista?

Ei kai vammaiseksi haukkuminen voi olla dissaamista. Vammaiset on ihmisiä siinä missä muutkin eikä yhtään sen huonompiakaan! Turha vetää hernettä nenään, jos jotain sanotaan vammaiseksi tai vammaisenvyön omistajaksi!

"No Rogan vihjaisi että matsi on tekeillä, ja Fedorillahan ei edes vyötä ole jota menettää.. :P Tai ainakaan mitään arvostettua vyötä kai sillä joku vammaisvyö on :P Eikä Werdum matsiakaan ole lyöty lukkoon, kun ei sopimusneuvottelut ole vieläkään päättyneet."

Dissasin Wamma-organisaation belttiä, koko Wamma organisaatio on konkurssissa...

LOL, hieno löytö. Näitähän on varmaan kymmeniä muita jos vaan jaksais ettii edes 10 min. :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
LOL, hieno löytö. Näitähän on varmaan kymmeniä muita jos vaan jaksais ettii edes 10 min. :hyvä:

Jos sanon että sun lenkkarit on rumat, tarkoittaako se että sinä olet ruma? Vai olisiko se vähän hakemalla hakemista riidan suhteen?

Jos sanon että sun lenkkarit on rumat, tarkoittaako se että sinä olet ruma? Vai olisiko se vähän hakemalla hakemista riidan suhteen?

Ei vaan kaikki mitä liittyy Fedoriin ja hänen saavuttamiin tekoihin on aina huonoja. Tämän "vammaisvyön" tilalle voit lisätä mitä tahansa jota olet jo haukkunut. Tästä on turha edes lähtee vääntämään. Asia oli vain se että sä poistat viestejä jotka dissaa sun idoleita kuten Lesnar, Dw ja DW:n esinahka.

PS. Miten muuten joku voi dissata esim. Afflictionia joka yritti saada MMA muiden nähtäväksi? Näiden eventit oli erittäin viihdyttäviä ja harmittaa että hommat ei toiminut.

Mutta jos siirtäis nämäkin tuonne tappeluketjuun...

Asiahan ei minulle sinänsä kuulu, mutta ootteko te todella noin lukutaidottomia ääliöitä? Ja joka jumalan asia väkisin väännetään Japia vastaan. Hienoa keskustelua kerta kaikkiaan.

Ei vaan kaikki mitä liittyy Fedoriin ja hänen saavuttamiin tekoihin on aina huonoja. Tämän "vammaisvyön" tilalle voit lisätä mitä tahansa jota olet jo haukkunut. Tästä on turha edes lähtee vääntämään. Asia oli vain se että sä poistat viestejä jotka dissaa sun idoleita kuten Lesnar, Dw ja DW:n esinahka.

Wamma belt on palkinto jota ei lajin kattojärjestö tunnusta, ja josta Fedor itse ei edes vaivaudu ottelemaan, niin pitäisikö sen vyön merkata katsojille jotain?

Juu näin se täällä menee :D.
Mullakin alla 2 varotusta, kun mielipiteeni oli UFC/Dana White vastainen, Jarmo tietenkin pahoitti mielensä, poisti viestit ja pisti varoitukset.

Dear Ryan O'Reily, never diss UFC or Dana White again or you get banned, this is last warning!! :dance2: :hyper: :rock: :hyvä::worship::whip::pano::hyper::pano:

Jäbällä pyyhkii hyvin, mulla yks varoitus alla ja seuraavasta elinikäinen. Dissasin kohtuu konservatiivisella sanalla modea.

Jo on kummaa lapsellista vänkäämistä tässä ketjussa. Itse en ainakaan odota moderaattoreiltakaan mitään Sveitsi linjaa kun keskustellaan tällaisista mielipide asioista. Toki tuo Kyöpelin postaama lainaus alkaa olla jo asiallisesta keskustelusta kaukana, eikä informaatio arvoakaan juuri ole. Kuitenkin vähän voisi porukka antaa siimaa modelle, joka kuitenkin näkee kovasti vaivaa tämän meille kaikille niin rakkaan foorumin eteen.

Jo on kummaa lapsellista vänkäämistä tässä ketjussa. Itse en ainakaan odota moderaattoreiltakaan mitään Sveitsi linjaa kun keskustellaan tällaisista mielipide asioista. Toki tuo Kyöpelin postaama lainaus alkaa olla jo asiallisesta keskustelusta kaukana, eikä informaatio arvoakaan juuri ole. Kuitenkin vähän voisi porukka antaa siimaa modelle, joka kuitenkin näkee kovasti vaivaa tämän meille kaikille niin rakkaan foorumin eteen.

Ei mulla muita modeja vastaan ole mitään, hoitaa hommat hienosti mutta Japin ilosanoma ei yleensä oikein "aukea". Noh...koitetaan jatkaa tätä sivistyneesti.

O,reillyltä oli harvinaisen värikäs ja rohkea mielipide vaparijättiläisestä. Anna äänesi kuulua, kun pysyt sääntöjen rajoilla niin ei propagandaministerikään voi puuttua sun posteihin.

Kysehän ei tainnut olla Sveitsi-linjasta, vaan siitä että vastustajien samantasoiset heitot päätyvät kuulemma roskakoriin.

Suositut

Back
Ylös Bottom