UFC 121 Lesnar vs. Velasquez

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi voittaa Brock vai Cain?

• Brock

Votes: 0 0,0%
  • Cain

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Näkeehän sen nyt idioottikin että Cainin poika ei väsähdä, vaan puuskuttaa eteen päin kuin höyryveturi.

Itse uskon Cainin hyvän cardion johtuvan siitä koska hän ottelee ensinnäkin A: Helvetin fiksusti B: Painii todella hyvällä tekniikalla C: osaa painaa kaasupoljinta juuri oikean verran D: Cainin ei tarvitse liikutella mukanaan 10-15 kiloa ylimääräistä steroidilihaa(Lue: Lesnar)

Onhan Lesnarillakin tosin ihan OK Cardio.

Perustelehan ensin väitteesi!

Cain Velasquez via TKO rnd2 :rock:

Oletko sä oikeasti noin saatanan tyhmä?? Oot suoltanut kohta miltein pari sataa postia joista 98% pelkkää paskaa ja asiasisältö täysi nolla. Nyt oikeesti tukit sen turpas ja fanitat sitä GeeÄsPeetäs vain ja ainoastaan niissä märissä päiväunissas ja annat foorumin olla rauhassa.

Itse olen jo useamman vuoden lukenut kamppailulajit-osiota ja en todellakaan pidä siitä että sinunkaltainen nettininja suoltaa päättömiä paskaposteja päivästä toiseen ilman minkään sortin asiantuntemusta.

Aamen.

Jatkakaa.

Tuchscher ja Madsenhan kuuluu siihe Lesnarin camppiin iha vakituisesti, mut Lesnar oli värvänny Patin tulee sinne kuukaudeks reenaa enne Velasquez matsia vähä pystyotteluu..

Vois Mikekin olla tästä jotain mieltä että tälläistä tapahtuu. Siitä olen aina antanut propsit Mikelle että puhelin ja mac keskuteluissa ei olla sensuroitu mitään. Tottakai itse henkilökohtaisuuksiin meno on väärin mutta jos nyt dissaa Lessua/Fedoria/xxx tai UFC:tä ni se on eri.
Meidän pitää vähän edes katsoa miten hiekkalaatikoksi tämä menee. Ko. alue on mennyt välillä ihan toivottomaksi off-topiciksi ja tässä muutamia edeltä poistettuja viestejä, joiden arvo on nolla. Ja ikävää on se, että kun yksi pistää paskan läpän, niin sitä seuraa sitten 10 muuta ja koko ketju on pian vituillaan.

Lopetetaans nyt taa painivaittely. Lessuhan on selvasti parempi kun se on voittanu MAAILMANMESTARUUDEN WWE:ssa, ja Cain vain osavaltiomestaruuden

Osavaltiomestaruus on arvokkaampi, koska wwe on vaan näyttelyä. Mitä markkina-arvoisempi nimi sitä suuremmalla todennäköisyydellä voitat matsit. Mut osavaltioskapoissa ratkaisee se, että oletko streetiltä vai bulverdilta!

Ei vaan mä olen sitä mieltä että Cainin poika muokkaa Lesnarin steroidisiasta ihan uudenlaisen ilmestyksen

Arvottomia paskoja noi viestit, joten syytellään välillä kirjoittajia, eikä moderaattoreita, jotka sentään koittaa pitää keskustelun itse aiheessa.

Tuchscher ja Madsenhan kuuluu siihe Lesnarin camppiin iha vakituisesti, mut Lesnar oli värvänny Patin tulee sinne kuukaudeks reenaa enne Velasquez matsia vähä pystyotteluu..

Juttelin yhen Pat Barryn treenikaverin kanssa ja se puhui tosta jo aikaa sitten mun käsityksen mukaan vaikka julkisuuteen siitä ei juttua ole tullut että Pat on ollut siellä aikalailla heinäkuusta lähtien.

Juttelin yhen Pat Barryn treenikaverin kanssa ja se puhui tosta jo aikaa sitten mun käsityksen mukaan vaikka julkisuuteen siitä ei juttua ole tullut että Pat on ollut siellä aikalailla heinäkuusta lähtien.

http://www.5thround.com/47758/brock-lesnar-and-mirko-cro-cop-filipovic-recruit-pat-barrys-services/ Tossa on ainaski jottai stooria elokuulta

“Brock Lesnar has asked for me to come and be his sparring partner for a month before he fights Cain Velasquez,” said Barry. “How cool is that? A month with the heavyweight champion of the universe Brock Lesnar, the biggest scariest dude on earth, and then a month with a legendary striker like Cro Cop.

Tiedä sitte. Pääasia et siellä se ainaski on

Kiitos vain Primetime vinkistä hyvää katsottavaa ennen eventtiä.
Tätä eventtiä taas odotetaan enemmän ja tuo primetime onneksi kertoo mitä ja missä & kenen kanssa treenaavat ym hyödyllistä tietoa vaikka vedonlyöntiin. ;)

Cainin voittoa toivon vaikka järki sanoo, että Lesnar jyrää ja jatkaa mestarina vielä muutaman tovin.
No aika näyttää toivotaan ettei ainakaan kumpikaan loukkaa itseään nyt ennen matsia tms.

Kyllä minäkin veikkaan aika vahvasti Lesnarin voittoa vaikka jossakin vaiheessa tätä ketjua heitinkin kuitilla, että Cain vie arm trianglella. Tällä hetkellä mä odotan lähinnä uteliaana, että mistä löytyy kundi joka voi voittaa Lesnarin (ei, tähän väliin ei sitten kukaan pelaa Fedor-korttia).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuleekos se toinen jakso tota primetimee nyt ens yönä vai vasta seuraavana?

Tuleekos se toinen jakso tota primetimee nyt ens yönä vai vasta seuraavana?
Eikös tuo tule aina TUF-jakson perään? Eli sillä perusteella tulis 13. päivä, joka on ke-to välinen yö.

EDIT:

* Premiere Episode #1 – Wednesday, October 6 at 11:00pm
* Premiere Episode #2 – Wednesday, October 13 at 11:00pm
* Premiere Episode #3 – Wednesday, October 20 at 9:30pm

Lähde: urdirt.com

Eikös tuo tule aina TUF-jakson perään? Eli sillä perusteella tulis 13. päivä, joka on ke-to välinen yö.

EDIT:

* Premiere Episode #1 – Wednesday, October 6 at 11:00pm
* Premiere Episode #2 – Wednesday, October 13 at 11:00pm
* Premiere Episode #3 – Wednesday, October 20 at 9:30pm

Lähde: urdirt.com

Niinhän se taisi tullakkin, MUTTA noita sun lähdetietoja katsomalla se tulee 3lla viikolla tuffin päälle?

Aika vitsi syöttää Shieldsille joku Kampmann. Kaveri kuitenkin riepotteli Hendoa viime matsissaan ihan kunnolla. ;)

Enään 11 päivää kortin alkuun jätkät!!!

WAR SHIELDS :rock:

Onko Kampann sitte joku turha jätkä? Katoppa viime matsi Paulo Thiagoa vastaa. Pahoin pelkään että tässä käy niin että shields istuu koko matsin mountissa lyömättä kertaakaan ja UD shieldsille.

Aika vitsi syöttää Shieldsille joku Kampmann. Kaveri kuitenkin riepotteli Hendoa viime matsissaan ihan kunnolla.

Enään 11 päivää kortin alkuun jätkät!!!

WAR SHIELDS
Toivon todella kovasti, että Kampmanni löisi Shieldsiltä valot pois ja uskon sen olevan myös mahdollista. Samoin jos tdd on Kampmannilla kovassa tikissä, niin pistevoiton nakuttelun pitäisi kyllä pystyssä onnistua.

Mä en arvosta tämän päivän Hendoo ihan niin korkeelle, että pitäisin Shieldsin voittoa siitä ottelusta ihan erityisen mahtavana. Jotenkin se Hendon meno oli niin löysän näköstä, vailla mitään kunnon yritystä ekan erän jälkeen. Ja Shields ei kuitenkaan saanut lopetusta kaivettua, vaikka oli varmaan yli puolet matsista mountissa. Shieldsin vahvuuttakin toki, että Henderson näytti ihan säkiltä, mutta on silti kohtuutonta sanoa, että Kampmann olis Shielsille joku vitsi.

Toivon todella kovasti, että Kampmanni löisi Shieldsiltä valot pois ja uskon sen olevan myös mahdollista. Samoin jos tdd on Kampmannilla kovassa tikissä, niin pistevoiton nakuttelun pitäisi kyllä pystyssä onnistuvan.

Mä en arvosta tämän päivän Hendoo ihan niin korkeelle, että pitäisin Shieldsin voittoa siitä ottelusta ihan erityisen mahtavana. Jotenkin se Hendon meno oli niin löysän näköstä, vailla mitään kunnon yritystä ekan erän jälkeen. Ja Shields ei kuitenkaan saanut lopetusta kaivettua, vaikka oli varmaan yli puolet matsista mountissa. Shieldsin vahvuuttakin toki, että Henderson näytti ihan säkiltä, mutta on silti kohtuutonta sanoa, että Kampmann olis Shielsille joku vitsi.

Aamen. Itse laittaisin Shieldsin samaan kategoriaan Fitchin kanssa. Fitchän muuten tänää kertoi että haluaa ennen tittelimatsia kohdata Shields-Kampmann voittajan.

http://www.fiveknuckles.com/mma-news/Jon-Fitch-wants-to-face-winner-of-Shields-vs-Kampmann.html tuossa pitäs olla linkki, mutta sivut näyttää olevan jostain syystä alhaalla tällä hetkellä.

Onko Kampann sitte joku turha jätkä? Katoppa viime matsi Paulo Thiagoa vastaa. Pahoin pelkään että tässä käy niin että shields istuu koko matsin mountissa lyömättä kertaakaan ja UD shieldsille.

Ei se nyt ihan turha kaverikaan ole, mutta Shields on Tanskan pojalle liian hapokas nieltäväksi. Jaakko on kuitenkin Strikeforcen keskisarjan mestari niin on se mielestäni aika vitsi syöttää sille kaveri joka ei ole koskaan kauheen lähellä tittelikahinoita häärinyt. Thiagoa vastaan ei vakuuttanut vaikka suvereenin UD:n nappasikin. Thiago oli SURKEA. ;)

Toivon todella kovasti, että Kampmanni löisi Shieldsiltä valot pois ja uskon sen olevan myös mahdollista. Samoin jos tdd on Kampmannilla kovassa tikissä, niin pistevoiton nakuttelun pitäisi kyllä pystyssä onnistua.

Toivossa on hyvä elää. Kyllä se Hendo on tänä päivänäkin todella kova vastus kenelle tahansa. Täytyy muistaa sekin seikka että kaveri on otellut myös LHW:ssä. ;)

IMHO todella kuppanen matchuppi myös katsojia ajatellen, sillä tulos on jo käytännössä selvä. Jake väkisinmakaa Kampmannia kolme erää ja nappaa päätöksen nimiinsä.

Suositut

Back
Ylös Bottom